רמי גרינברג והמתעמלות בטקס הנחת אבן הפינה למתחם ההתעמלות החדש בפתח תקווה

הונחה אבן הפינה למתחם ההתעמלות של פ"ת: "מצפים ל-1000 מתעמלים ומתעמלות"

בשטח הצמוד לאצטדיון "שלמה ביטוח", צפוי לקום אחד ממתחמי הספורט המעניינים בישראל. מדובר על שטח של כ-8 דונם, שיכלול שני אולמות הספורט – אולם להתעמלות קרקע ומשכירים ואולם נוסף להתעמלות אומנותית. הקומפלקס גם צפוי לכלול את הסקייטפארק הכי גדול בעיר ואת משרדי הועד האולימפי לישראל. משה רנד, מנהל אגף הספורט: "הפרויקט צפוי להסתיים תוך 12 חודשים".

לפני כמעט שנה דיווחנו לכם על האופציה שלינוי אשרם הבאה תצא ממתחם ההתעמלות החדש, שאמור לקום בפתח תקווה – והנה, הפרויקט מתחיל לעלות על המסילה עם טקס שערכה היום העירייה, להנחת אבן פינה למתחם קרית הספורט, שיוקם בסמוך לאיצטדיון. בטקס נכחו כמה עשרות אנשים, ביניהם ראש העיר ובכירים נוספים, לצד מתעמלות ומאמנות נרגשות מאיגוד ההתעמלות.

משה רנד, מנהל אגף הספורט בעיר

סקייטפארק לעיפרון. וגם הועד האולימפי?

אז מעבר לכך, שמדובר בציון דרך לספורט הישראל בכלל, שאינו משופע באולמות חדישים, הרי שזאת גם בשורה לתושבי פתח תקווה, בה כמות הצעירים והצעירות הולכת וגדלה והיא משוועת למקום בו יהיה אפשר להתאמן בספורט שהוא אופציה מאתגרת גם מבחינה ספורטיבית וגם מבחינה תחרותית. לפי ההערכות יש אלפי בני נוער (עם רוב לבנות) בעיר, עם רצון להתעמל במסגרת תחרותית. 

בשטח המשתרע על פני 8 דונם (היכן שנמצאת מזללת "מפגש התאומים"), יוקמו שני אולמות ספורט – אולם להתעמלות קרקע ומכשירים ואולם ספורט נוסף להתעמלות אומנותית. בנוסף לאולמות, מתוכנן לקום באזור המדובר גם מתחם סקייטפארק מהחדשניים בישראל ואטרקציות ספורט נוספות וכן משכן הקבע של קרקס פלורנטין שיחל לפעול בקרוב, משכן השירים היהודי ועוד. 

שרית שנער, מנכ"לית איגוד ההתעמלות
שרית שנער, מנכ"לית איגוד ההתעמלות

הקומפלקס יכפיל את מספר המתעמלים בעיר?

בנוסף, מתוכנן לקום באזור, מעל דרך אם המושבות, גשר גרניט להולכי רגל ורוכבי אופניים, שיהווה קישוריות לתחנת הרכבת, לאיצטדיון ולמגרשי האימונים שהוקמו בסמוך לאחרונה, וכן ישנה היתכנות גם לקליטת משרדי הועד האולימפי בעתיד. משה רנד, מנהל אגף הספורט בעירייה, נכח בטקס והבטיח ש"תוך 12 חודשים, אנחנו מצפים שהאולמות יוקמו. מדובר באולמות שברמה שאין כמוה בארץ".

במקום גם נכחה שרית שנער, מנכ"לית איגוד ההתעמלות, שסיפרה שההתעקשות והדחיפה למאמנות ההתעמלות בעיר להקים אולם חדש, עזרה מאוד בקידום הפרויקט. "אני מודה לראש העיר שהרים את הכפפה", אמרה.. "בפתח תקווה יש דרישה להתעמלות. כיום יש 500 מתעמלים ומתעמלות שמתאמנים בעיר. הקומפלקס יכול להכיל כפליים ואנחנו מצפים לכך".

עוד ב-ספורט

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »

חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה ולינקים לכרטיסים – בפנים!

המשך קריאה »
מכבי פתח תקווה בית"ר ירושלים 3:0 - תאריך 16.3

כ-10,000 צופים ראו את בית"ר י-ם מביסה את מכבי פ"ת ביציעים ובמגרש. הפועל בצרות

שבת מאכזבת לשתי הפתח תקוואיות הסתיימה בהפסדים כואבים לשתי הירושלמיות, שקבעו: מכבי לא תשחק בפלייאוף העליון והפועל צריכה סוג של נס כדי להישאר בליגה. כ-8000 אוהדי בית"ר, שכבשו את אצטדיון "שלמה ביטוח", ביטלו לחלוטין את כ-2000 אוהדי מכבי ומשכו את הצהובים-שחורים לניצחון 3:0. הפועל פתח תקווה עמוק במקום האחרון אחרי הפסד 0:1 בטדי להפועל ירושלים. נתנחם שיהיה עוד דרבי במאי.

המשך קריאה »

צפו: כ-8000 צופים הגיעו לדרבי הגדול של פתח תקווה. רק הכדורגל ניצח (וידאו)

חגיגת כדורגל במשחק מחשמל של היה פה עשור בין מכבי להפועל פתח תקווה הסתיים בתיקו 2:2, לאכזבתם של אוהדי שתי הקבוצות. הפועל, שאירחה את המשחק, מילאה את היציע המזרחי והביאה 6522 אוהדים ואילו מכבי הביאה כמות נכבדה של 1380 משלה, שמילאו את יציעי 4+5. למרות המתח הרב במשחק הגורלי, האירוע התנהל בצורה מסודרת ללא אלימות או תקריות. צפו בדברי האוהדים:

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading