חסות מחלקת נוער הפועל פתח תקווה

בהפועל פתח תקווה מכוונים לספונסרים נוספים: מציעים חסות ל-9 קבוצות מחלקת הנוער

לאחר ש-TWO NIL ו"דן טאון" כבר הטביעו את חותמם על מדי קבוצת הבוגרים עם לוגואים על החלק הקדמי והאחורי של התלבושות, המקום על הבגדים של השחקנים הצעירים, שיחלו את העונה בעוד כחודש, עדיין פנוי בקרב חלק מקבוצות המחלקה. בקבוצה מספרים על התעניינות של מספר נותני חסות אפשריים, בעיקר בעלי עסקים בפתח תקווה, שמבחינתם זאת פלטפורמה מצוינת לפרסום מקומי לצורך אפקט שיווקי ותדמיתי. 

אם חשבתם שלוגואים על חולצות זה רק עניין של הבוגרים, אז בקבוצה חושבים אחרת ובונים העונה גם על נותני חסות עבור 9 קבוצות ילדים ונערים במחלקה. מדובר על כל קבוצות המחלקה, חוץ מקבוצת הנוער, שכבר סגרה הסכם חסות עם "שדות גיטלמן" של גיטלמן, חברת הנדל"ן הפתח תקוואית וקבוצת נערים א' (גילאי 15-16), שסגרה עם "אמפליפון" מבית "אורתופון", לה יש סניף של מכשירי שמיעה בפתח תקווה.

שחקני מחלקת הנוער - מחפשים ספונסרים
שחקני מחלקת הנוער - מחפשים ספונסרים. צילום: הפועל פתח תקווה

חסות ממוקדת לוקאלית

הסכמי החסות מקנים קודם כל את הזכות להופיע על הפרונט (החלק הקדמי) של חולצות השחקנים. בחשבון פשוט, מדובר על כ-200 חולצות לכל שחקני המחלקה. הליגות של הקטנים אמורות להתחיל בעוד כחודש ובימים אלה חלקן כבר מתחילות להדפיס את החולצות.

יש לציין שחוץ מהחשיפה שהחולצות יקבלו במשחקים עצמם (אליהם מגיעים עשרות רבות של הורים), מן הסתם הן יקבלו חשיפה גם באמצעות תמונות וסרטונים מהמשחקים, שמופצים בווטסאפים וברשתות החברתיות של הפועל פתח-תקוה, הכוללות כ-20 אלף עוקבים סך הכל.

"מדובר בפלטפורמה פרסומית מיוחדת", מציין טים פלוטקין, סמנכ"ל ויועץ משפטי בהפועל פתח-תקוה. "המפרסמים יקבלו חשיפה גבוהה בעלות אטרקטיבית, שהיא גם ממוקדת לוקאלית ומופנית לקהילת התושבים בפתח תקווה".

עלות החסות (עשרות אלפי שקלים לקבוצה), היא כמובן נמוכה יותר מההסכמים של הקבוצה הבוגרת, שנותני החסות שלה הם חברת המדיה האמריקאית TWO NIL ומתחם "דן טאון", שעל השת"פ שלהם עם הפועל דיווחנו לפני מספר ימים.

שחקני מחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה - מי רוצה להיות ספונסר?
שחקני מחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה - מי רוצה להיות ספונסר? צילום: הפועל פתח תקווה

שואפים ל-6000 מנויים

בהפועל פתח-תקוה מעדיפים לתת את החסות על 9 הקבוצות לגורם מסחרי אחד, אך כמובן לא פוסלים לסגור הסכמים עם כמה גורמים שונים, שיקבלו חסות על קבוצות שונות. התמחור נעשה לפי פרסום פר קבוצה והוא יכול גם לכלול רכיבי פרסום על המדים – מאחורה, במכנסיים ובשרוולים. אגב, גם על המדים של הקבוצה הבוגרת (כרגע עם לוגו מאחור ומקדימה), יש עדיין מקום לנותני חסויות נוספים.

בקבוצה גם מתכוונים להציע חסות על דגל ענק מימדים, שייפרש במשחקי הליגה בהם היציע שמול מצלמות הטלוויזיה (המזרחי), לא יהיה מלא (זה מה שצפוי להיות ברוב הממשחקים). מדובר על שטח פרסום גדול בעלות של כ-60 אלף ש"ח, שכולל גם את ההדפסה וההתקנה.

הפועל פתח-תקוה, כזכור, היא אחת מהקבוצות הבודדות בישראל שהיא בבעלות האוהדים (חברי עמותת הכחולה), שדמי המנוי השנתיים שלהם כוללים לא רק כניסה לכל משחקי הבית של הקבוצה, אלא גם מעורבות ושיתוף במהלכים העסקיים של הקבוצה. בהפועל, שמכרו העונה כ-1800 מנויים, מקווים שאם הקבוצה תעלה ליגה, מספר המנויים יוכפל. "במידה והקבוצה תעלה ליגה ותייצר הצלחות, אפשר גם לשאוף ל-6000 מנויים בשנים הקרובות", מקווה פלוטקין.

עוד ב-ספורט

זו שלמעלה וזו שלמטה: מכבי פתח תקווה השפילה 4:1 את הפועל פתח תקווה (וידאו)

הדרבי הפתח תקוואי שנערך אתמול אומנם היה לפרוטוקול בלבד, לאחר שהפועל ירדה ליגה ומכבי הבטיחה את הישארותה, אבל היוקרה העירונית הייתה על הכף. כ-2000 אוהדי מכבי (לה זה היה משחק ביתי) מול כ-400 אוהדי הפועל, ראו משחק חד צדדי שהבהיר לכולם מי קבוצת הכדורגל ששולטת בעיר. לאחר סיום המשחק נרשמה תיגרת אוהדים במגרש האימונים של מכבי.

המשך קריאה »

מכבי פתח תקווה יצאה במבצע: קנו כרטיס לגמר הגביע וקבלו גם כרטיס לדרבי. כמה כרטיס?

בעוד יומיים (שבת, 18:00), ייערך הדרבי הפתח תקוואי באצטדיון שלמה ביטוח, בסוג של משחק לפרוטוקול בלבד – היות ומכבי הבטיחה את הישארותה בליגת העל ואילו הירידה של הפועל פתח תקווה נקבעה סופית לשתי קבוצות הכדורגל של העיר נשאר להילחם על היוקרה העירונית – גם במגרש וגם ביציע. לראשונה, מאז הדרבים האחרונים – למכבי צפוי להיות רוב ביציעים. מחירי הכרטיסים – בפנים.

המשך קריאה »

ניצחון אחד מגביע והעפלה לאירופה: מכבי פתח תקווה בגמר גביע המדינה לכדורגל (וידאו)

שחקניו של רן קוז'וך עשו את מה שמצופה מהם וניצחו בחצי הגמר את הפועל נוף הגליל מהליגה הלאומית 3:0 משערים של מאור לוי, לירן חזן ועצמי של אזולאי במשחק שנערך בנתניה. כ 3000 אוהדים ליוו את הקבוצה למשחק, כשחלקם חיכו להריע לשחקנים במגרש האימונים בן דרור, לאחר שחזרו העירה. הגמר ייערך בבלומפילד ב-30.5 (20:30) מול הפועל באר שבע, לה מכבי הפסידה בגמר של 2020.

המשך קריאה »
מי ייבחר ליו"ר? מימין: אלעד שונשיין, אביעד ליבוביץ' וארטיום סלוצקי (תמונות מתוך פייסבוק)

הפועל פתח תקווה ירדה ליגה באופן מעשי. את האוהדים מעניין: מי יהיה ב-ועד המנהל?

האפיזודה של הכחולים-לבנים מסירקין בליגת העל הייתה קצרה באופן טראגי, לאחר ששנה בלבד מאז עלתה מהליגה הלאומית, אתמול נקבע באופן מעשי, שאוהדי הפועל צריכים לתכנן לו"ז חדש ולסגור שוב את ימי שיש בצהרים. זה קרה אחרי הפסד 0:1 הכי כואב בחוץ למ.ס. אשדוד, שכבשה שער שאושר בהחלטה שערורייתית. בינתיים, האוהדים מתכוננים לבחירות הועד המנהל, שייערכו ביום שלישי (30.4).

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading