אוהדי הפועל פתח תקווה יוצאים מהמגרש מאוכזבים

צפו: אוהדי הפועל שוב קוראים לפטר את טסלפפה אחרי 2:2 מול טבריה. גם מכבי אכזבה

שתי קבוצות הכדורגל של העיר סיימו הערב מחזור 7 די עגום בליגת הלאומית. הפועל חטפה מכה כואבת בדקה ה-92 באצטדיון "שלמה ביטוח", כשהטבריינים הישוו והיממו את 2000 האוהדים שהגיעו למשחק הביתי. בסיום המשחק קללות וקריאות נגד המאמן, שעדיין לא ברור מעמדו. במכבי חזרו עם הפסד מעפולה כבר ביום חמישי, אבל מתנחמים בינתיים במקום הראשון.

כמה קיווינו לקרב עלייה צמוד ומרתק בין מכבי פתח תקווה להפועל פתח תקווה העונה. כמובן שהן עדיין מועמדות לעלייה, למרות שהפועל ירדה בעקבות התיקו למקום ה-8. אם לא הייתה חוטפת בתוספת הזמן, היא הייתה קופצת למקום ה-3. יחד עם זאת, גם היא כמובן חזק בתמונה, כשעוד 80 אחוז ליגה לפנינו ורק נקודה מהמקום ה-2, ממנו עולים ליגה.

האוהדים הגיעו לאצטדיון עם הפנים מעלה והרבה אופטימיות, למרות ההשפלה בדרבי (4:0) במחזור הקודם. לאחר מחצית ראשונה משעממת, הפועל פתח תקווה כבשה שני שערים (פנדל של רז שטיין בדקה ה-60 ושער של עידן שמש, שבעט שטוח לפינה. אוהדי הפועל, שעודדו ללא הרף ביציעים 4,5 ו-2, גם אחרי שטבריה צימקה משער של חוליו סזאר, לא האמינו כשראו איך עומר כץ הודף לא טוב כדור נוח ומאפשר לאילון אלימלך לקבוע 2:2 בסיום.

צפו בביקור משחק: הפועל פתח תקווה מול עירוני טבריה

מכבי לוקחים את זה באיזי

בסיום המשחק, המאמן עפר טסלפפה, הסתודד מספר דקות עם השחקנים באמצע המגרש, מתוך רצון לעודד אותם ולשמור על מוטביציה, אבל אולי גם מפני שלא ממש התחשק לו לעשות את הכיוון לחדרי ההלבשה, כשביציע נקראו לעברו קריאות "תתפטר" במקרה הטוב וקללות במקרה הרע. לאור זאת שבליגה הלאומית למעלה ממחצית הקבוצות כבר החליפו מאמן (ולהזכיר, אנחנו רק במחזור ה-7), לא יהיה קשה להניח שמעמדו של המאמן מאוד מעורער.

במכבי פתח תקווה, לעומת זאת, לקוחים את העניינים יותר ב"איזי", למרות האכזבה מההפסד להפועל עפולה ביום שישי (1:2), כששער למצמק של טל בן חיים בדקה ה-58, לא הספיק לאחר שעפולה כבר הובילה 2:0. בקבוצה כבר מחכים למשחק הביתי הקרוב מול אום אל פאחם (יום שישי הקרוב בשעה 16:00). נוכח השעה הנוחה והזכרונות מהדרבי, מצפים לקהל יחסית גדול שיתמוך בחניכים של שי ברדה. הפועל תשחק באותה שעה בנוף הגליל, בתקווה לחזור עם ניצחון שיעשה חגים שמחים יותר.

עוד ב-ספורט

ניר לוין חוזר להפועל פתח תקווה

צפו בשערי העבר: ניר לוין סוגר מעגל לאחר שמונה אתמול למנהל המקצועי של הפועל פ"ת

יומיים אחרי התפטרותו של המנכ"ל אבי יחיאל, הודיע אתמול (שישי, 17.5) המועדון על מינויו של שחקן העבר האגדי של הקבוצה בשנות ה-90', לעמוד בראש הצוות המקצועי של הפועל, שירדה לליגה הלאומית. חרושת השמועות בדבר מינויו החלה כבר בתחילת החודש, כשהיה ברור שגורלה של הקבוצה נחרץ. "תפקיד מאוד משמעותי של התוויית הדרך המקצועית של המועדון, גם בבוגרים וגם בקבוצת הנוער", אמר.

המשך קריאה »
הפועל פתח תקווה ילדים א'

הפועל פתח תקווה ילדים א' הביסו 9:0 את עמישב בדרבי שנערך בסירקין

העונה המופלאה של שנתון 2010 במחלקת הנוער ממשיכה לייצר שיאים חדשים, עם ניצחון ענק. הפועל הפגינה עליונות מוחלטת מפתיחת המשחק וכבר במחצית התוצאה הייתה 7:0, מה שלא הותיר ספק לגבי יחסי הכוחות במגרש. את השערים כבשו: יאיר פז (שלושער), איתי ג'יני (שלושער – סה"כ 18 שערים העונה), עידן טסה (צמד) ועומרי טהרני קינח בפנדל, שקבע את התוצאה.

המשך קריאה »

זו שלמעלה וזו שלמטה: מכבי פתח תקווה השפילה 4:1 את הפועל פתח תקווה (וידאו)

הדרבי הפתח תקוואי שנערך אתמול אומנם היה לפרוטוקול בלבד, לאחר שהפועל ירדה ליגה ומכבי הבטיחה את הישארותה, אבל היוקרה העירונית הייתה על הכף. כ-2000 אוהדי מכבי (לה זה היה משחק ביתי) מול כ-400 אוהדי הפועל, ראו משחק חד צדדי שהבהיר לכולם מי קבוצת הכדורגל ששולטת בעיר. לאחר סיום המשחק נרשמה תיגרת אוהדים במגרש האימונים של מכבי.

המשך קריאה »

מכבי פתח תקווה יצאה במבצע: קנו כרטיס לגמר הגביע וקבלו גם כרטיס לדרבי. כמה כרטיס?

בעוד יומיים (שבת, 18:00), ייערך הדרבי הפתח תקוואי באצטדיון שלמה ביטוח, בסוג של משחק לפרוטוקול בלבד – היות ומכבי הבטיחה את הישארותה בליגת העל ואילו הירידה של הפועל פתח תקווה נקבעה סופית לשתי קבוצות הכדורגל של העיר נשאר להילחם על היוקרה העירונית – גם במגרש וגם ביציע. לראשונה, מאז הדרבים האחרונים – למכבי צפוי להיות רוב ביציעים. מחירי הכרטיסים – בפנים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading