בולנז'רי 96 פתח תקווה

צפו: בולנז'רי boulangerie 96 פתחו בית קפה צרפתי בעמי דן טאון פתח תקווה

הרשת, בעלת שני סניפים מצליחים בתל אביב, הוסיפה את השלישי שלה במקום העסקי הכי מרכזי בעיר. למרות שבית הקפה נפתח רק שלשום וכרגע בשלב ההרצה, הוא כבר מעורר התעניינות,  בעיקר בקרב יושבי המשרדים בב.ס.ר סיטי, שמחפשים לשתות את הקפה של הבוקר ולהרגיש כמו בפריז. אוריאן אבידן, הקונדיטורית הראשית ובעלת הרשת: "שמחים להביא את בולנז'רי לפתח תקווה".  

מתחם עמי דן טאון כבר משופע בעסקים רבים של אוכל, אבל בית קפה של ממש, כזה שיושבים בו, עדיין לא נפתח שם. עד שלשום, כשבולנז'רי 96 (בולנז'רי – מאפייה בצרפתית, 96 – על שם יגאל אלון 96, כתובתו של הסניף הראשון שהוקם בתל אביב), שעדיין נמצא בשלב הרצה ("כל ינואר"), פתח את שעריו שלשום (3.1), ללקוחותיו הראשונים.

צפו בפתיחה של בולנז'רי 96 פתח תקווה

שנה וחצי של הקמה

מה שמייחד את בולנז'רי 96, הוא ההקפדה על המטבח הצרפתי ומי שמבין באוכל צרפתי, ובמיוחד במאפים צרפתיים, יודע עד כמה חשוב שהוא יהיה מוקפד. "יש לנו סגנון וטעם מיוחד שמזוהה איתנו", מציינת אוריאן אבידן, הקונדיטורית הראשית ובעלת הרשת, שנפתחה ב-2017, אותה פגשנו בסניף החדש של פתח תקווה. "האיכות והטריות הן סוד ההצלחה שלנו". 

אבידן, תושבת נתניה, למדה קונדיטוריה בצרפת לפני 10 שנים ולפני 5 שנים פתחה את הסניף הראשון ביגאל אלון 96 תל אביב (מגדלי אלקטרה) ואחרי זה את בולנז'רי 96 פלוס ברחוב הסוללים 6, הסמוך. התכנון לפתוח בפתח תקווה, כבר נרקם לפני מספר שנים ("ב.ס.ר פנו אלינו") והסגירה על המקום הייתה באפריל 2021. אחרי שנה וחצי של תכנונים והקמה – הסניף נפתח, כאמור שלשום.

איילת אבידן - בולנז'רי 96
איילת אבידן - בולנז'רי 96

מחפשים עובדי דלפק וטבחים

בולנז'רי 96 מציעה תפריט עשיר של לחמים במגוון טעמים ומרקמים, מאפי בוקר העשויים מבצקים עשירים בשילוב מילויים ייחודיים, קינוחים אישיים בצורות ובצבעים שונים, עוגות בחושות, קונפיטורות וממרחים חלומיים הנרקחים במקום, כריכים וסלטים. הכל נעשה במקום, כשבתכנון הרשת להקים בקרוב מפעל בנתניה, משם יישלחו המוצרים לסניפים בהקפאה. 

לקוחות ראשונים עמם שוחחנו, המליצו לנו על קרואסון פיסטוק (20 ש"ח), אגז בנדיקט ביריוש עם תרד (49 ש"ח) וכריך עם חביתה מקושקשת וכמהין (39 ש"ח). בשלב ההרצה, עדיין אין מאפים. משלוחים צפויים להיפתח בקרוב (דרך אתר המסעדה + וולט) וניתן לבצעם בטלפון 03-5565651. גודלו של הסניף הוא 220 מ"ר עם מקום לכ-40 סועדים בפנים ועוד כ-20 בחוץ.

שעות הפתיחה של הסניף הן בין 7 בבוקר ל-10 בלילה, אבל בשלב ההרצה הסגירה מוקדמת יותר – באיזור 19:00. ביום שישי פותחים ב-7 וסוגרים ב-3 אחרי הצהרים. המקום נפתח שוב במוצ"ש (שעה אחרי יציאת השבת) ונסגר ב-11 בלילה. בבולנז'רי 96 פתח תקווה סיפרו לנו שהם מחפשים עובדים – במיוחד עובדי דלפק ואנשים למטבח.

בולנז'רי פתח תקווה. 40 בפנים, 20 בחוץ
בולנז'רי פתח תקווה. 40 בפנים, 20 בחוץ

עוד חדש בפתח תקווה

בית הקברות בסגולה - החלקה הצבאית - יום הזיכרון 2024

צפו: כ-7000 אנשים פקדו את החלקה הצבאית בסגולה בטקס יום הזיכרון 2024 (וידאו)

נחילי אדם הגיעו בצהרים לבית הקרות, עד שאי אפשר היה להכניס סיכה בין האנשים. לפני תחילת הטקס, אחד מהבאים מחה בקריאות רמות נגד הממשלה. השר בוסו נאם ולמעט קריאה אחת "לך הביתה", שנשמעה בתחילת נאומו, לא נרשמו הפרעות נוספות. גרינברג השאיר נר בשם עיריית פתח תקווה. אלון ודינה גרש, הוריו של משה ז"ל, שנפל לפני ארבעה חודשים, הניחו זר בשם המשפחות השכולות.

המשך קריאה »

נזכור את כולם: 30 פתח תקוואים שנפלו/נרצחו/נחטפו מאז ה-7 באוקטובר

מאז שפרצה המלחמה, פתח תקווה, כעיר הרביעית בגודלה בישראל, ספגה אבידות רבות וקשות מנשוא. אלפים מתושבי העיר ילוו את הנופלים בבתי העלמין בעוד יומיים – כשרבים מהם יפקדו קברים טריים, ביום הזיכרון שיהיה כנראה הכואב והעצוב ביותר מאז קום המדינה. הרשימה כוללת נרצחים ונופלים בשבת השחורה, חללים שנפלו בקרבות, חטופה שנרצחה וכן שני חטופים שעדיין בחיים ומקווים שישובו במהרה.

המשך קריאה »
על האש פתח תקווה

הכינו את הבשר: איפה אפשר לעשות מנגל בפתח תקווה ביום העצמאות?

קראת יום העצמאות, שיתקיים בעוד יומיים, הכנו לכם טבלה עם רשימת 30 המקומות בהם ניתן לעשות "על האש" בעיר. את הרשימה פרסמה העירייה. ניתן למיין את הטבלה לפי שכונות. חשוב לציין כי חל איסור לעשות מנגלים בפארק הגדול (פארק אוחיון). מי שמחפש לעשות על האש בפארק גדול – יוכל לעשות זאת בפארק יד לבנים. בנוסף, העירייה פרסמה מספר הוראות וכללים שיש להקפיד עליהם:

המשך קריאה »

זו שלמעלה וזו שלמטה: מכבי פתח תקווה השפילה 4:1 את הפועל פתח תקווה (וידאו)

הדרבי הפתח תקוואי שנערך אתמול אומנם היה לפרוטוקול בלבד, לאחר שהפועל ירדה ליגה ומכבי הבטיחה את הישארותה, אבל היוקרה העירונית הייתה על הכף. כ-2000 אוהדי מכבי (לה זה היה משחק ביתי) מול כ-400 אוהדי הפועל, ראו משחק חד צדדי שהבהיר לכולם מי קבוצת הכדורגל ששולטת בעיר. לאחר סיום המשחק נרשמה תיגרת אוהדים במגרש האימונים של מכבי.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading