מגדל שופ TIME שופ טיים פתח תקווה

צפו: מגדל "שופ TIME" של חברת "רושו" יצא לשיווק פריסייל במחיר של 11,500 ש"ח למ"ר

לארבעת המגדלים של ב.ס.ר סיטי, יצטרף בעוד מספר שנים מעבר לכביש, על תוצרת הארץ פינת דרך רבין, אח קטן (שבהמשך עוד יכול לגדול), בדמות מגדל בן 17 קומות, שייבנה על בסיס מרכז הבילויים באחד מהלוקיישנים הכי מרכזיים בפתח תקווה. לפני מספר ימים נתלה שלט ענק שמפנה למכירת משרדים – כשהכיוון הוא חברות גדולות שיירכשו קומות שלמות. צפו בתמונות מהשטח.

התחרות הגבוהה בשוק הנדל"ן המסחרי בפתח תקווה מקבלת ביטוי נוסף, עם מחיר אטרקטיבי למכירת משרדי ענק במגדל בסטנדרט מודרני וחדשני, כשמתחת אחד ממקומות הבילוי הכי נחשקים בפתח תקווה. מי שרוצה להוריד כוס בירה אחרי יום עבודה קשה, אפילו לא צריך לחצות את הכביש. ב"רושו שיווק ופרסום" מכוונים לחברות גדולות, חלקן נמצאות בתל אביב, הרצליה ורמת גן, שפערי המחירים יקרצו להם.

צפו: מגדל שופ TIME פתח תקווה החל בשיווק (שידור בכורה ב: 22:25, 30.3)

17 קומות, 1265 מ"ר לקומה + 20 חניות לכל קומה

ב"רושו" מחכים להיתרים אחרונים לפני תחילת הבנייה, שצפויה לקרות כבר ב-2023, בדרך לשלב א', שיהיה מגדל בן 17 קומות, כשכל קומה היא בשטח של 1265 מ"ר + מרפסות מכל צד וכ-20 חניות לכל קומה. סה"כ מדובר בפרויקט גדול של 20 אלף מ"ר משרדים – וזה לא כולל את מתחם הבילויים "שופ טיים", שכולל מסעדות, מזון מהיר, ברים ואולם אירועים – מהנחשבים בפתח תקווה.

השלט של רושו יזמות ושיווק - שנתלה על קירות המבנה על דרך רבין פתח תקווה
השלט של רושו יזמות ושיווק - שנתלה על קירות המבנה על דרך רבין פתח תקווה

מחירים פחותים מתל אביב, רמת גן והרצליה בכ-30%

הלוקיישן האטרקטיבי יקבל בוסט נוסף, כאשר הרכבת הקלה, שתחנה שלה נמצאת מרחק עשרות מטרים משם, תעצור, תוריד ותעלה את הנוסעים הרבים, שיגיעו מגוש דן. יש לצייין כי מחירי המשרדים באיזורים האטרקטיביים בתל אביב, רמת גן והרצליה, שם המחירים יכולים להגיע ל-30% יותר – ואף יותר במגדלים היוקרתיים. מי שיקנה משרד במגדל "שופ TIME", יעשה זאת לא רק כדי לאכלס צוות עובדים, אלא גם כסוג של השקעה – שתשתלם מאוד בעתיד.

הכניסה למתחם שופ טיים פתח תקווה

מבססים אחיזה בפתח תקווה

"רושו שיווק ופרסום" היא חברת בת של "רושו הנדסה ויזמות בע"מ", של בני הזוג צביקה ועינת רושו. החברה נותנת שירותים מלאים של נדל"ן מניב, עם צוות מומחים מתחומי ההנדסה, אדריכלות ושיווק נדל"ן מניב. לחברה פרויקטים מוכרים וידועים בפתח תקווה, ביניהם מתחם שופ TIME, מתחם Giss-IN ברח' גיסין וכמובן ב.ס.ר סיטי, שכרגע נמצא בעיצומו של אכלוס, לאחר פתיחה לפני כשנה.

מיקום פרויקט מגדל שופ טיים פתח תקווה

לדברי מישל וקנין, מנהל השיווק ב"רושו" מדובר ב"פרוייקט היחיד ברמת סיב לרכישת קומות משרדים במיקום הכי אטרקטיבי בפ״ת בפרט ובגוש דן בכלל". ברושו מקווים ששלב א' בפרויקט יצליח, לקראת שלב ב', בו אמור המגדל להשלים 40 קומות. אגב, למלון פרימה לינק צפוי לקום מתחרה, כשמלון נוסף אמור להיבנות בפרויקט. 

הדמיית פרויקט שופ טיים פתח תקווה
הדמיית פרויקט שופ טיים פתח תקווה

עוד חדש בפתח תקווה

הפועל פתח תקווה ילדים א'

הפועל פתח תקווה ילדים א' הביסו 9:0 את עמישב בדרבי שנערך בסירקין

העונה המופלאה של שנתון 2010 במחלקת הנוער ממשיכה לייצר שיאים חדשים, עם ניצחון ענק. הפועל הפגינה עליונות מוחלטת מפתיחת המשחק וכבר במחצית התוצאה הייתה 7:0, מה שלא הותיר ספק לגבי יחסי הכוחות במגרש. את השערים כבשו: יאיר פז (שלושער), איתי ג'יני (שלושער – סה"כ 18 שערים העונה), עידן טסה (צמד) ועומרי טהרני קינח בפנדל, שקבע את התוצאה.

המשך קריאה »
עירא יאיר גיספן

צפו: עשרות חברים ובני משפחה הגיע לשבעה של של עירא יאיר גיספן ז"ל (וידאו)

אם רציתם הוכחה עד כמה עירא, הסמל בן ה-19 מפתח תקווה, שנהרג ביום שלישי בתאונת טנק ברצועת עזה, היה אדם כל כך אהוב בחייו, הייתם צריכים להגיע היום (שישי, 17.5) לשכונת שערייה, לבית מגוריו ברח' יונה. בחצר, בסוכת האבלים ועל הגג התכנסו אנשים רבים, שהכירו את עירא. חברים מספרים על כריזמה סוחפת, צחוקים ב'קרייזי מיט' והרצון שלו להיות קרבי ולתרום למדינה כמה שיכול.

המשך קריאה »
אבי יחיאל, מנכ"ל הפועל פתח תקווה בחגיגות האליפות לפני שנה

זעזוע בסירקין: אבי יחיאל, מנכ"ל הפועל פתח תקווה, סיים את תפקידו אחרי ירידת הליגה

את יחיאל, ששימש כמנכ"ל בארבע העונות האחרונות, יחליף טים פלוטקין, הסמנכ"ל והיועץ הפיננסי של המועדון. יחיאל, שחקן העבר של הקבוצה, שילם את המחיר על הירידה של הקבוצה מליגת העל, זאת רק בחלוף שנה מאז עלתה ממנה. "תחת ניהולו של אבי, הקבוצה עברה תהליך התקדמות בתחום הפיננסי, המקצועי והקהילתי, וגם חל השיפור האדיר במחלקת הנוער של המועדון", מסרו הפועל בהודעת הפרידה.

המשך קריאה »
לירון יצחק וארוסתו

חלל שני מפתח תקווה בתוך יום: לירון יצחק, שבועיים לפני חתונתו, נפטר בבילינסון מפצעיו

יצחק, עובד חברה קבלנית מטעם משרד הביטחון, נפצע שלשום באורח אנוש מפצמ"ר במרחב רצועת עזה. בית החולים בילינסון הפתח תקוואי הודיע כי הצוותים הרפואיים נלחמו על חייו ביומיים האחרונים בניסיון לטפל בפציעת הראש האנושה אותה ספג – אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו. יצחק ז"ל, בן 30, הוא הותיר אחריו הורים, אח, אחות ואת אלמוג ארוסתו, לה היה אמור להינשא בעוד שבועיים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading