כחול לבן בחינם: העירייה מוסרת כי אפשר יהיה לחנות ללא תשלום במהלך החגים

עיריית פתח תקווה הודיעה כי לא תתבצע אכיפה בחניית כחול לבן ברחבי העיר במהלך חגי תשרי בערב ראש השנה (15.9), בערב כיפור (24.9) ובמהלך חג הסוכות וחול המועד סוכות 29.9-6.10, כולל). יחד עם זאת הדגישה כי תתבצע אכיפה כנגד נהגים שיחנו במקום המוגדר כאסור חניה, כאילו שיתנהגו בבריונות חניה וכאלה שיבצעו עבירות תעבורה, כמו חנייה באדום לבן, חנייה על המדרכה וכדומה.

חניה כחול לבן בפתח תקווה

"במטרה לעודד תנועה במרכז העיר ועל מנת להקל על הציבור הרחב במהלך החגים", מסר ראש העיר רמי גרינברג, "אנו מאפשרים חנייה בכחול לבן ללא תשלום, בכל רחבי פתח תקווה. בדרך הזאת, הציבור גם ייהנה מחניה חינם ומהשפע הקיים בעיר וגם הסוחרים ייהנו מתנועת קונים ערה. אני מאחל לכל תושבי העיר ובית ישראל שנה טובה וחג שמח".

עוד חדש בפתח תקווה

בית הקברות בסגולה - החלקה הצבאית - יום הזיכרון 2024

צפו: כ-7000 אנשים פקדו את החלקה הצבאית בסגולה בטקס יום הזיכרון 2024 (וידאו)

נחילי אדם הגיעו בצהרים לבית הקרות, עד שאי אפשר היה להכניס סיכה בין האנשים. לפני תחילת הטקס, אחד מהבאים מחה בקריאות רמות נגד הממשלה. השר בוסו נאם ולמעט קריאה אחת "לך הביתה", שנשמעה בתחילת נאומו, לא נרשמו הפרעות נוספות. גרינברג השאיר נר בשם עיריית פתח תקווה. אלון ודינה גרש, הוריו של משה ז"ל, שנפל לפני ארבעה חודשים, הניחו זר בשם המשפחות השכולות.

המשך קריאה »

נזכור את כולם: 30 פתח תקוואים שנפלו/נרצחו/נחטפו מאז ה-7 באוקטובר

מאז שפרצה המלחמה, פתח תקווה, כעיר הרביעית בגודלה בישראל, ספגה אבידות רבות וקשות מנשוא. אלפים מתושבי העיר ילוו את הנופלים בבתי העלמין בעוד יומיים – כשרבים מהם יפקדו קברים טריים, ביום הזיכרון שיהיה כנראה הכואב והעצוב ביותר מאז קום המדינה. הרשימה כוללת נרצחים ונופלים בשבת השחורה, חללים שנפלו בקרבות, חטופה שנרצחה וכן שני חטופים שעדיין בחיים ומקווים שישובו במהרה.

המשך קריאה »
על האש פתח תקווה

הכינו את הבשר: איפה אפשר לעשות מנגל בפתח תקווה ביום העצמאות?

קראת יום העצמאות, שיתקיים בעוד יומיים, הכנו לכם טבלה עם רשימת 30 המקומות בהם ניתן לעשות "על האש" בעיר. את הרשימה פרסמה העירייה. ניתן למיין את הטבלה לפי שכונות. חשוב לציין כי חל איסור לעשות מנגלים בפארק הגדול (פארק אוחיון). מי שמחפש לעשות על האש בפארק גדול – יוכל לעשות זאת בפארק יד לבנים. בנוסף, העירייה פרסמה מספר הוראות וכללים שיש להקפיד עליהם:

המשך קריאה »

זו שלמעלה וזו שלמטה: מכבי פתח תקווה השפילה 4:1 את הפועל פתח תקווה (וידאו)

הדרבי הפתח תקוואי שנערך אתמול אומנם היה לפרוטוקול בלבד, לאחר שהפועל ירדה ליגה ומכבי הבטיחה את הישארותה, אבל היוקרה העירונית הייתה על הכף. כ-2000 אוהדי מכבי (לה זה היה משחק ביתי) מול כ-400 אוהדי הפועל, ראו משחק חד צדדי שהבהיר לכולם מי קבוצת הכדורגל ששולטת בעיר. לאחר סיום המשחק נרשמה תיגרת אוהדים במגרש האימונים של מכבי.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading