חדר כושר רח' ברנדה פתח תקווה ליד בית ספר הס

עיריית פתח תקווה: בקרוב יוקם חדר כושר ברחוב זאב ברנדה – בסמוך לבית ספר הס

לפי הדיווח, העירייה תחל בקרוב בהקמת מתחם כושר חדש, שישמש לאימונים עבור תושבי המרכז השקט. במקום גם צפיים לפעול קורסים להכשרת מאמני כושר ופעילויות מותאמות לילדים ובני נוער. המתחם יוקם במתחם נפרד בתוך האולם הרב תכליתי החדש, בסמוך לבית הספר. המתחם זה מצטרף למתחמי כושר נוספים שהוקמו לאחרונה, כמו בקאנטרי המושבה, קאנטרי עמישב ואולם גולדה.

האולם בסמוך בית ספר הס - בו יוקם חדר הכושר
האולם בסמוך בית ספר הס - בו יוקם חדר הכושר

"במסגרת כלל הפרוייקטים שהעירייה מקדמת בתחום הספורט ולרווחת התושבים", מסר ראש העיר, רמי גרינברג. "בקרוב יוקם מתחם כושר חדש במרכז השקט. פעילות זו מצטרפת לעשרות גינות כושר שהוקמו ברחבי העיר ולשמחתי יותר ויותר תושבים עושים שימוש בהיצע הרחב שקיים בעיר. אני מודה לאגף הספורט על קידום הפרוייקט החשוב לטובת בריאות התושבים ואיכות חייהם".

תמונות: באדיבות דוברות עיריית פתח תקווה

עוד ב-ספורט

הפועל פתח תקווה ילדים א'

הפועל פתח תקווה ילדים א' הביסו 9:0 את עמישב בדרבי שנערך בסירקין

העונה המופלאה של שנתון 2010 במחלקת הנוער ממשיכה לייצר שיאים חדשים, עם ניצחון ענק. הפועל הפגינה עליונות מוחלטת מפתיחת המשחק וכבר במחצית התוצאה הייתה 7:0, מה שלא הותיר ספק לגבי יחסי הכוחות במגרש. את השערים כבשו: יאיר פז (שלושער), איתי ג'יני (שלושער – סה"כ 18 שערים העונה), עידן טסה (צמד) ועומרי טהרני קינח בפנדל, שקבע את התוצאה.

המשך קריאה »
אבי יחיאל, מנכ"ל הפועל פתח תקווה בחגיגות האליפות לפני שנה

זעזוע בסירקין: אבי יחיאל, מנכ"ל הפועל פתח תקווה, סיים את תפקידו אחרי ירידת הליגה

את יחיאל, ששימש כמנכ"ל בארבע העונות האחרונות, יחליף טים פלוטקין, הסמנכ"ל והיועץ הפיננסי של המועדון. יחיאל, שחקן העבר של הקבוצה, שילם את המחיר על הירידה של הקבוצה מליגת העל, זאת רק בחלוף שנה מאז עלתה ממנה. "תחת ניהולו של אבי, הקבוצה עברה תהליך התקדמות בתחום הפיננסי, המקצועי והקהילתי, וגם חל השיפור האדיר במחלקת הנוער של המועדון", מסרו הפועל בהודעת הפרידה.

המשך קריאה »

זו שלמעלה וזו שלמטה: מכבי פתח תקווה השפילה 4:1 את הפועל פתח תקווה (וידאו)

הדרבי הפתח תקוואי שנערך אתמול אומנם היה לפרוטוקול בלבד, לאחר שהפועל ירדה ליגה ומכבי הבטיחה את הישארותה, אבל היוקרה העירונית הייתה על הכף. כ-2000 אוהדי מכבי (לה זה היה משחק ביתי) מול כ-400 אוהדי הפועל, ראו משחק חד צדדי שהבהיר לכולם מי קבוצת הכדורגל ששולטת בעיר. לאחר סיום המשחק נרשמה תיגרת אוהדים במגרש האימונים של מכבי.

המשך קריאה »

מכבי פתח תקווה יצאה במבצע: קנו כרטיס לגמר הגביע וקבלו גם כרטיס לדרבי. כמה כרטיס?

בעוד יומיים (שבת, 18:00), ייערך הדרבי הפתח תקוואי באצטדיון שלמה ביטוח, בסוג של משחק לפרוטוקול בלבד – היות ומכבי הבטיחה את הישארותה בליגת העל ואילו הירידה של הפועל פתח תקווה נקבעה סופית לשתי קבוצות הכדורגל של העיר נשאר להילחם על היוקרה העירונית – גם במגרש וגם ביציע. לראשונה, מאז הדרבים האחרונים – למכבי צפוי להיות רוב ביציעים. מחירי הכרטיסים – בפנים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading