ליאור אסולין ז"ל

ליאור אסולין, כדורגלן העבר של הפועל ומכבי פתח תקווה – נהרג במתקפת הפתע במסיבה ברעים

מתוך מאות הקורבנות של היממה האחרונה, נמצא גם שחקן הכדורגל, ששיחק בעברו בשתי הקבוצות הפתח תקוואיות. הוא חגג את יום הולדתו ה-43 במסיבה שהתקיימה ברעים, ומאתמול בבוקר, הוא הוגדר כנעדר. היום בצהרים התקבלה ההודעה על מציאת גופתו, שהממה את עולם הכדורגל הישראלי בכלל ואת פתח תקווה בפרט. במכבי הוא שיחק בעונות 2002/3 ו-2008/9. בהפועל שיחק ב-2013/4 וב-2015/6.

ליאור אסולין (1980-2023) הוא שם שמוכר לרוב חובבי כדורגל ישראל. תקופת הזוהר של החלוץ היו בעשור הראשון של שנות ה-2000, אז כיכב בליגת העל, לאחר שאת השנים הראשונות עשה בקבוצת נעוריו, מכבי הרצליה. התחנה הראשונה שלו מחוץ להרצליה הייתה מכבי פתח תקווה, בעונת 2002/3, בה רשם 30 הופעות ליגה ו-11 שערים. בהמשך הגיע לקדנציה נוספת בעונת 2008/9, בה רשם 24 הופעות ליגה ושבעה שערים.

צפו בכתבה על ליאור אסולין לפני שנה בערוץ 13

הוא הגיע שוב לפתח תקווה לקראת שלהי הקריירה שלו, כשבעונות 2013/4 וב-2015/6 שיחק בהפועל פתח תקווה. הקדנציה הראשונה בליגת העל והקדנציה השניה לאחר שהקבוצה ירדה ללאומית (ממנה שבה רק השנה). בשתי העונות הוא הבקיע במצטבר 19 שערי ליגה ב-64 הופעות. סה"כ היו לאסולין למעלה מ-500 הופעות ליגה בכ-15 קבוצות שונות. בשנים האחרונות או הסתבך עם החוק (מכירת סמים) ואף ישב בכלא, אך דווקא כשפתח דף חדש וחגג את יום הולדתו ה-43 – נגדעו חייו באכזריות.

"מועדון הכדורגל הפועל 'מבנה' פתח-תקוה כואב את מותו של שחקן העבר של הקבוצה ליאור אסולין, אשר נרצח על ידי מחבלים במסיבה שנערכה בקיבוץ רעים. אנו מחזקים את המשפחה בשעה קשה זו. שלא תדעו עוד צער", כתבו הפועל פתח תקווה בפייסבוק.

במכבי פתח תקוה כתבו: "מועדון הכדורגל מכבי פתח תקווה מתאבל והמום על הירצחו של שחקן העבר של הקבוצה ליאור אסולין על ידי בני עוולה. אנו כואבים ואבלים ושולחים את תנחומינו למשפחתו. שלא תדעו עוד צער".

תמונת פתיחה: רפרודוקציה מהרשתות החברתיות תוך שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים.

עוד ב-פתח תקווה במלחמה

בית הקברות בסגולה - החלקה הצבאית - יום הזיכרון 2024

צפו: כ-7000 אנשים פקדו את החלקה הצבאית בסגולה בטקס יום הזיכרון 2024 (וידאו)

נחילי אדם הגיעו בצהרים לבית הקרות, עד שאי אפשר היה להכניס סיכה בין האנשים. לפני תחילת הטקס, אחד מהבאים מחה בקריאות רמות נגד הממשלה. השר בוסו נאם ולמעט קריאה אחת "לך הביתה", שנשמעה בתחילת נאומו, לא נרשמו הפרעות נוספות. גרינברג השאיר נר בשם עיריית פתח תקווה. אלון ודינה גרש, הוריו של משה ז"ל, שנפל לפני ארבעה חודשים, הניחו זר בשם המשפחות השכולות.

המשך קריאה »

נזכור את כולם: 30 פתח תקוואים שנפלו/נרצחו/נחטפו מאז ה-7 באוקטובר

מאז שפרצה המלחמה, פתח תקווה, כעיר הרביעית בגודלה בישראל, ספגה אבידות רבות וקשות מנשוא. אלפים מתושבי העיר ילוו את הנופלים בבתי העלמין בעוד יומיים – כשרבים מהם יפקדו קברים טריים, ביום הזיכרון שיהיה כנראה הכואב והעצוב ביותר מאז קום המדינה. הרשימה כוללת נרצחים ונופלים בשבת השחורה, חללים שנפלו בקרבות, חטופה שנרצחה וכן שני חטופים שעדיין בחיים ומקווים שישובו במהרה.

המשך קריאה »
על האש פתח תקווה

הכינו את הבשר: איפה אפשר לעשות מנגל בפתח תקווה ביום העצמאות?

קראת יום העצמאות, שיתקיים בעוד יומיים, הכנו לכם טבלה עם רשימת 30 המקומות בהם ניתן לעשות "על האש" בעיר. את הרשימה פרסמה העירייה. ניתן למיין את הטבלה לפי שכונות. חשוב לציין כי חל איסור לעשות מנגלים בפארק הגדול (פארק אוחיון). מי שמחפש לעשות על האש בפארק גדול – יוכל לעשות זאת בפארק יד לבנים. בנוסף, העירייה פרסמה מספר הוראות וכללים שיש להקפיד עליהם:

המשך קריאה »
אלי שתיוי אביו של עידן בועדת הכנסת

צפו באלי שתיוי, אביו של עידן מפ"ת: הם אונסים בעזה גם את הגברים (וידאו כתוביות)

הדברים שאמר האב של החטוף, הנמצא בעזה שבעה חודשים בדיוק, בועדת הכנסת – עדיין מהדהדים בעוצמה והפכו ויראליים ברשתות החברתיות. מאז השביעי באוקטובר, הפך שתיוי לסמל של משפחות החטופים, כאחד שלא מתחשבן ואומר את כל אשר על ליבו הכואב. "החטופות שחזרו מספרות לנו שאונסים את הגברים. מלבישים אותם כמו נשים, מגלחים אותם. חייבים לשמוע את הדברים האלו", אמר.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading