עדכונים מהשטח – פתח תקווה מתגייסת: כל ההתארגנויות, איפה אפשר להתנדב ולתרום?

חוץ מההערכות הביטחונית למצב, עיריית פתח תקווה מגבירה מאמץ בגיוס מתנדבים: נוער, הורים, משפחות – כדי לתרום את העיר למאמץ המלחמתי של מלחמת חרבות הברזל. את הטופס יש למלא ולשלוח ולאחר מכן לחדשות שיחזרו אליכם נציגי העירייה. ההתנדבות העיקרית הנדרשת: רכישה, איסוף, ניוד וחלוקה של אוכל ומצרכים. אודליה דאלי, מנהלת בית המתנדב: "כמויות אדירות של מתנדבים עוזרים לנו, אבל צריכים עוד"

לצד החדשות העצובות שמציפות אותנו, תושבים בפתח תקווה, במיוחד אלה שאינם לומדים היום ואינם עובדים, מרגישים צורך עמוק להתנדב בכל מה שרק ניתן. מהבוקר קיבלנו מספר טלפונים שבעיקר כוונו לבית המתנדב, מקום המרכז פעולות התנדבויות מטעם העירייה, ברח' ז'בוטינסקי 4. ביקרנו שם ומצאנו את המנהלת והצוות עסוקות במרץ בארגון חבילות מזון.

בית המתנדב פתח תקווה

אודליה דאלי, מנהלת בית המתנדב הביאה ברכבה מספר קרטונים עמוסים כל טוב, במיוחד סנדוויצ'ים, שמשם יועברו לאיזורי החלוקה המפוזרים בפתח תקווה. היא קוראת לאנשים למלא את הטופס ולהתנדב: "אנחנו עסוקים מאתמול והיום בבוקר בחלוקה של כל המצרכים, המזון והציוד לאיזורים שונים בפתח תקווה, צמתים, תחנות אוטובוס ועוד. יש לנו הרבה מתנדבים, אבל קוראים לתושבים נוספים להירשם בטופס וניצור איתם קשר בהקדם".

בגאז' עמוס קרטוני מזון בבית המתנדב
בגאז' עמוס קרטוני מזון בבית המתנדב

חוץ ההתארגנות של העירייה, יש כרגע בפתח תקווה לא מעט יוזמות פרטיות של בתי ספר תיכונים (לדוגמא ברנר – ראו תמונה), ארגונים, שכונות וגם המפלגות שרצות לבחירות המקומיות 2023, מפעילות גיוס תרומות והתנדבות משלה. ממה שנמסר לנו מאחד המתנדבים, החלוקה היא בעיקר לחיילים – בדרום ובצפון ופחות לתושבי הדרום, שרובם פונו מהאיזור. לצד זאת, יש גם יוזמות של אירוח התושבים.

החמ"ל של פתח תקווה

יוזמה פרטית של תושבי שכונת אם המושבות

יוזמה פרטית של תיכון ברנר

יוזמה של ארגון אחים לנשק חמ"ל אזרחי

גם עסקים בפתח תקווה - תורמים ומתנדבים

פאב ג'מס פתח תקווה

הפועל פתח תקווה מתנדבת

🔷נותנים מכל הלב למען משפחות הנפגעים, חיילי צה"ל ומשפחות עוטף עזה🔷

משפחת הפועל 'מבנה' פתח-תקוה לוקחת חלק באיסוף ציוד ומזון שיועבר למען משפחות הנפגעים, חיילי צה"ל ומשפחות עוטף עזה בצורה מסודרת. האיסוף יתקיים מהיום (שני) ועד יום חמישי במתחם המועדון בסירקין בין 20:00-16:00.

מוצרים לאיסוף:

* דאורדונטים
* מוצרי הלבשה חדשים בלבד – בוקסרים, טי שירט שחור/לבן , גרביים במגוון מידות.
* מגבונים, נייר טואלט, משחות שיניים, סבון נוזלי.
* עוגות, חטיפים ודברי מתיקה (רק מוצרים סגורים) על כל סוגיהם.
* קפה, תה, סוכר.
* בקבוקי שתייה מתוקה .
* כוסות חד פעמיות לשתייה קרה וחמה.
* לדרמנים, פנסי ראש, פק"ל קפה.
* מוצרים לשינה בשטח
* מוצרי הגיינה
* מארזי אוכל

 

בית הפרגית בבר כוכבא 32 פתח תקווה - מציע ארוחה חינם לכל לובש מדים

הפריקסה של חיימיקו בקניון אם המושבות

במקביל, הבשורות הרעות על תושבי פתח תקווה ההורים והנעדרים ממשיכים להגיע כל העת:
אור מזרחי, לוחם בסיירת הנח"ל בן 21, רס"ר אליהו מיכאל הרוש ותומר ברק מגולני. אתמול דיווחנו על מותו של ליאור אסולין, כדורגלן העבר של מכבי והפועל פתח תקווה. מאיה ביטון ואלירן מזרחי, שהיו גם הם במסיבה ברעים – עדיין נעדרים ולא נוצר עמם קשר מאז אתמול שלשום בבוקר. קבלת עזרה במידע לגבי נעדרים במוקד העירוני 106.

עוד ב-פתח תקווה במלחמה

לירון יצחק וארוסתו

חלל שני מפתח תקווה בתוך יום: לירון יצחק, שבועיים לפני חתונתו, נפטר בבילינסון מפצעיו

יצחק, עובד חברה קבלנית מטעם משרד הביטחון, נפצע שלשום באורח אנוש מפצמ"ר במרחב רצועת עזה. בית החולים בילינסון הפתח תקוואי הודיע כי הצוותים הרפואיים נלחמו על חייו ביומיים האחרונים בניסיון לטפל בפציעת הראש האנושה אותה ספג – אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו. יצחק ז"ל, בן 30, הוא הותיר אחריו הורים, אח, אחות ואת אלמוג ארוסתו, לה היה אמור להינשא בעוד שבועיים.

המשך קריאה »

עוד חלל מפתח תקווה: סמל עירא יאיר גיספן נהרג אתמול בדרום רצועת עזה

יומיים אחרי יום הזיכרון, התבשרנו כי החלל הראשון במבצע צה"ל ברפיח, הוא בן העיר. גיספן, בן ה-19, לוחם בגדוד 75 בחטיבת השריון 7 (עוצבת "סער מגולן"), נהרג בתקרית קשה בה גם נפצעו שלושה חיילי צה"ל נוספים. זהו החלל/נרצח/חטוף ה-31 של העיר. מתחילת המלחמה נהרגו 621 חיילי צה"ל, בהם 273 בתמרון בעזה. גיספן הוא הנופל ה-25 מעוצבת "סער מגולן" מ-7 באוקטובר. פרטים נוספים בהמשך

המשך קריאה »
צחי גלילה ונדב סגל בפסגת הדר יום הזיכרון 2024

צפו: עשרות תושבי פסגת הדר נכחו בטקס יום הזיכרון שהתקיים במתנ"ס השכונתי (וידאו)

הטקס החל עם הישמע הצפירה ולאחר שירת התקווה עלה לשיר הזמר נדב סגל הפתח תקוואי, שלאחרונה התבשר על מותו על אחיינו, אליקים ליבמן, שהיה נחשב חטוף במשך שבעה חודשים. לפני מספר ימים התגלו שרידי גופתו בקיברה של אחת מהנרצחות במסיבת הנובה, אותה איבטח.

המשך קריאה »
בית הקברות בסגולה - החלקה הצבאית - יום הזיכרון 2024

צפו: כ-7000 אנשים פקדו את החלקה הצבאית בסגולה בטקס יום הזיכרון 2024 (וידאו)

נחילי אדם הגיעו בצהרים לבית הקרות, עד שאי אפשר היה להכניס סיכה בין האנשים. לפני תחילת הטקס, אחד מהבאים מחה בקריאות רמות נגד הממשלה. השר בוסו נאם ולמעט קריאה אחת "לך הביתה", שנשמעה בתחילת נאומו, לא נרשמו הפרעות נוספות. גרינברג השאיר נר בשם עיריית פתח תקווה. אלון ודינה גרש, הוריו של משה ז"ל, שנפל לפני ארבעה חודשים, הניחו זר בשם המשפחות השכולות.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading