מכבי פתח תקווה - מכבי נתניה 1:0

הנקמה באקסית: בני לם ומכבי פתח תקווה ניצחו 1:0 את מכבי נתניה

במשחק השני מאז סיום הפגרה הכפויה, לעיני קהל של 0 צופים, ירדן כהן כבש את השער היחיד בדקה ה-23 באצטדיון "שלמה ביטוח" ושימח מאוד את מאמנו, שהתפטר לפני שנה מקבוצת נעוריו, אותה אימן עד העונה שעברה. הניצחון משאיר את מכבי בצמרת לאחר 7 מחזורים בליגת העל. גם הפועל פתח תקווה יכולה להיות מרוצה ממחזור אמצע השבוע אחרי 1:1 בחוץ מול הפועל חיפה. 

עדיין לא ברור עד כמה פגרת המלחמה השפיעה על קבוצות הכדורגל מפתח תקווה, שלראשונה מזה כמעט עשור, משחקות יחדיו בליגה הראשונה. אחרי ההפסד של מכבי פתח תקווה בשבת האחרונה 0:3 להפועל חדרה, על חשש בקרב מכבי פתח תקווה, שהשחקנים עדיין חלודים מאוד, אבל ההתאוששות הגיעה מהר מאוד אמש מול מכבי נתניה, במשחק שלא רק שהיה על 3 נקודות, אלא גם על יוקרה.

צפו בתקציר המשחק: מכבי פתח תקווה 1-0 על מכבי נתניה

מאמן מכבי פתח תקווה, בני לם, התפטר כזכור בנובמבר 2022 ממכבי נתניה, הקבוצה בה כיכב כשחקן והביא אותה להשגים לא רעים, מאז החל לאמנה לפני שנתיים. אלא שפתיחת חלשה בעונה שעברה, הביאה אותו להתפטר, למרות שיש כאלה שאומרים שגרמו לו לעשות כן והכשילו את דרכו. אתמול הוא קיבל הזדמנות מצוינת להוכיח לקבוצתו לשעבר את כוחו כמאמן – וכך קרה.

כבר בדקה ה-23 איברהים ג’אבר הוציא כדור רוחב טוב בתוך הרחבה, שמצא את המגן ירדן כהן, שהגיע מאחור ושלח בעיטה חזקה אל הרשת של שוער נתניה, רז כרמי. בהמשך המשחק התנהל רובו בשליטתו של מכבי נתניה, שהחזיקה ב-78% מהזמן בכדור – אבל בלי תכלית ממשית. בדקה ה-94, כארם ג'אבר ראה כרטיס צהוב שני והותיר את מכבי נתניה בעשרה שחקנים, לא לפני שהוא התעמת עם הבעלים אבי לוזון והשחןק מוטי ברשצקי לפני ירידתו לחדר ההלבשה המשחק הסתיים ב-1:0 – ניצחון שלישי למכבי העונה.

צפו: הפועל פתח תקווה חוזרת עם 1:1 מסמי עופר מול הפועל חיפה

גם הפועל פתח תקווה יכולה לחייך אחרי אתמול, לאחר שסיימה ב-1:1 מול הפועל חיפה במשחק חוץ קשה (גם כן ללא קהל, עקב המלחמה) בסמי עופר. חיפה עלתה ליתרון בדקה ה-21, לאחר שרוי נאווי מגן הפועל ביצע טעות, שהובילה למתפרצת ושער של לירן סרדל, שהוקדש לחטופה רומי גונן. בדקה ה-85 נאווי כיפר על כך עם שער שויוון מקרוב אחרי כדור קרן ובישול מראשו של עידן ורד ועזר לקבוצתו להציל נקודה.

כבר בשבת הפועל פתח תקווה תשחק שוב – הפעם מול מ.ס. אשדוד בבית (שבת, 15:00), באצטדיון "שלמה ביטוח". לצערה של הפועל, גם המשחק הזה עדיין ייערך ללא קהל. מנגד, מכבי פתח תקווה תצא למשחק חוץ קשה מול בני ריינה המפתיעים (שבת,17:30) – גם כן, ללא קהל.

קרדיט לצילום: שאול גרינפלד

עוד ב-ספורט

הפועל פתח תקווה ילדים א'

הפועל פתח תקווה ילדים א' הביסו 9:0 את עמישב בדרבי שנערך בסירקין

העונה המופלאה של שנתון 2010 במחלקת הנוער ממשיכה לייצר שיאים חדשים, עם ניצחון ענק. הפועל הפגינה עליונות מוחלטת מפתיחת המשחק וכבר במחצית התוצאה הייתה 7:0, מה שלא הותיר ספק לגבי יחסי הכוחות במגרש. את השערים כבשו: יאיר פז (שלושער), איתי ג'יני (שלושער – סה"כ 18 שערים העונה), עידן טסה (צמד) ועומרי טהרני קינח בפנדל, שקבע את התוצאה.

המשך קריאה »

זו שלמעלה וזו שלמטה: מכבי פתח תקווה השפילה 4:1 את הפועל פתח תקווה (וידאו)

הדרבי הפתח תקוואי שנערך אתמול אומנם היה לפרוטוקול בלבד, לאחר שהפועל ירדה ליגה ומכבי הבטיחה את הישארותה, אבל היוקרה העירונית הייתה על הכף. כ-2000 אוהדי מכבי (לה זה היה משחק ביתי) מול כ-400 אוהדי הפועל, ראו משחק חד צדדי שהבהיר לכולם מי קבוצת הכדורגל ששולטת בעיר. לאחר סיום המשחק נרשמה תיגרת אוהדים במגרש האימונים של מכבי.

המשך קריאה »

מכבי פתח תקווה יצאה במבצע: קנו כרטיס לגמר הגביע וקבלו גם כרטיס לדרבי. כמה כרטיס?

בעוד יומיים (שבת, 18:00), ייערך הדרבי הפתח תקוואי באצטדיון שלמה ביטוח, בסוג של משחק לפרוטוקול בלבד – היות ומכבי הבטיחה את הישארותה בליגת העל ואילו הירידה של הפועל פתח תקווה נקבעה סופית לשתי קבוצות הכדורגל של העיר נשאר להילחם על היוקרה העירונית – גם במגרש וגם ביציע. לראשונה, מאז הדרבים האחרונים – למכבי צפוי להיות רוב ביציעים. מחירי הכרטיסים – בפנים.

המשך קריאה »

ניצחון אחד מגביע והעפלה לאירופה: מכבי פתח תקווה בגמר גביע המדינה לכדורגל (וידאו)

שחקניו של רן קוז'וך עשו את מה שמצופה מהם וניצחו בחצי הגמר את הפועל נוף הגליל מהליגה הלאומית 3:0 משערים של מאור לוי, לירן חזן ועצמי של אזולאי במשחק שנערך בנתניה. כ 3000 אוהדים ליוו את הקבוצה למשחק, כשחלקם חיכו להריע לשחקנים במגרש האימונים בן דרור, לאחר שחזרו העירה. הגמר ייערך בבלומפילד ב-30.5 (20:30) מול הפועל באר שבע, לה מכבי הפסידה בגמר של 2020.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading