צפו ביציע: כ-2800 צופים הגיע לדרבי פתח תקווה מותח בו מכבי ניצחה את הפועל 0:2

לראשונה מזה תשע שנים, שתי קבוצות הכדורגל של פתח תקווה, נפגשו למשחק רשמי בליגת העל. התכונה למשחק הייתה גדולה, אך שני מחנות האוהדים אכזבו עם יחסית מעט אוהדים שהגיעו – מכבי כ-1700, הפועל כ-1100 – כשהקיבולת המותרת מאז החזרה למגרשים היא 5000. אבל הדאגה האמיתית היא עכשיו של הפועל פתח תקווה, שההפסד (הרביעי ברציפות) – הוריד אותה למקום האחרון.

למרות שציפינו לקהל רב יותר – הדרבי של פתח תקווה, שמעבר ליוקרה, היה מדובר במשחק גורלי לשתי הקבוצות – הבטיח וגם קיים, לפחות בכל מה שקשור למכבי פתח תקווה. מכבי הגיעה למשחק לאחר ארבעה הפסדים רצופים ולאחר משחק שקול בפתיחה, היא מימשה את היתרון האיכותי שלה עם שער נפלא מרחוק של החלוץ הצעיר, אביאל זרגרי, שהעלה אותה ל-0:1.

צפו בקולות מהיציע: מתוך TIKTOK בפתח תקווה NEWS

@ptnews.tiktok צפו ביציע כ-2800 צופים הגיעו לדרבי פתח תקווה בו מכבי ניצחה את הפועל 2:1 #פתחתקווה #מכביפתחקווה #דרביפתחתקווה ♬ צליל מקורי - פתח תקווה NEWS
שימוש כפוף לסעיף 27 בחוק זכויות יוצרים

בהמשך התפתח משחק בעיקר לחוץ מצד שתי הקבוצות, שהגיעו שתיהן למצבים בודדים מול השער. התוצאה הוכרעה עם שער בתוספת הזמן, כשבהופעת הבכורה שלו בליגה, אמיר אלטורי קיבל מסירת עומק לרחבה מאיברהים ג'אבר, סיבב כדור לפינה הימנית והכניע את ניקולאוס יאנקופולוס, השוער החליף של הפועל, שרק הגיע לא מזמן – ולפי השמועות, מועמד לעזוב.

אוהדי מכבי פתח תקווה חוגגים ביציע

למרות קריאות האוהדים לפטר את טסלפפה, שהתחילו במשחק ההפסד הקודם להפועל תל אביב והתגברו הרבה יותר אחרי הדרבי – הנלהת הפועל פתח תקווה ממשיכה לתת לו גיבוי. כזכור, הפועל פתח תקווה נקלעה גם בעונה שעברה, בליגת העל, לרצף הפסדים והאוהדים קראו לפטר את טסלפפה. אז, להנהלה הייתה סבלנות להשאיר אותו בתפקידו – והוא גמל לה בעליית ליגה.

עצבים על הקוים בדרבי - בני לם מימין ועפר טסלפפה משמאל. אחד הולך ואחד עדיין נשאר

בסיום: טענות של אוהדי מכבי על אלימות של אוהדי הפועל

 בסיום המשחק טענו אוהדי מכבי פתח תקווה, שהותקפו באלימות על ידי אוהדי הפועל בסיום המשחק. בהנהלת מכבי פ”ת מתכוונים להגיש תלונה למח”ש על התנהלות המשטרה והבהירו: “לא נשתוק על זה”.

אוהד מכבי, ליאח פיינר, שהיה עד לאירועים, מסר: ""האלימות של אוהדי הפועל פתח תקווה היא אלימות ממוסדת ולא אימפולסיבית. מדובר באנשים, צעירים ומבוגרים כאחד, שהביאו במיוחד מהבית אלות במטרה להוציא אותם מהבגאז' בתום המשחק ולהכות את אוהדי מכבי. על הנהלת הפועל פתח תקווה לפעול באקטיביות להוקעת אנשים שכאלה מהמועדון"

מה בדיוק קרה שם? 

"לאחר המשחק, עשרות אוהדי הפועל פ"ת,חמושים באלות ובבקבוקי זכוכית שבורים, ארבו לאוהדי מכבי מחוץ לאצטדיון וניסו לתקוף אותם באלימות. המשטרה שנכחה באזור לא סייעה למניעת האירוע. רק העירנות של אוהדי מכבי מנעה אירוע קשה".

ביום שבת, בשעה 15:00, הפועל פתח תקווה תארח למשחק גורלי נוסף באצטדיון שלמה ביטוח – את הפועל ירושלים, שגם היא בתחתית. ביום ראשון, מכבי פתח תקווה תתארח (19:45) בטדי אצל בית"ר ירושלים.

 

עומר דיין (משמאל) - יחד עם אביו. מהמלחמה בעזה - למלחמה ביציע

הדרבי הפתח תקוואי - צפו בתקציר

עוד ב-ספורט

זו שלמעלה וזו שלמטה: מכבי פתח תקווה השפילה 4:1 את הפועל פתח תקווה (וידאו)

הדרבי הפתח תקוואי שנערך אתמול אומנם היה לפרוטוקול בלבד, לאחר שהפועל ירדה ליגה ומכבי הבטיחה את הישארותה, אבל היוקרה העירונית הייתה על הכף. כ-2000 אוהדי מכבי (לה זה היה משחק ביתי) מול כ-400 אוהדי הפועל, ראו משחק חד צדדי שהבהיר לכולם מי קבוצת הכדורגל ששולטת בעיר. לאחר סיום המשחק נרשמה תיגרת אוהדים במגרש האימונים של מכבי.

המשך קריאה »

מכבי פתח תקווה יצאה במבצע: קנו כרטיס לגמר הגביע וקבלו גם כרטיס לדרבי. כמה כרטיס?

בעוד יומיים (שבת, 18:00), ייערך הדרבי הפתח תקוואי באצטדיון שלמה ביטוח, בסוג של משחק לפרוטוקול בלבד – היות ומכבי הבטיחה את הישארותה בליגת העל ואילו הירידה של הפועל פתח תקווה נקבעה סופית לשתי קבוצות הכדורגל של העיר נשאר להילחם על היוקרה העירונית – גם במגרש וגם ביציע. לראשונה, מאז הדרבים האחרונים – למכבי צפוי להיות רוב ביציעים. מחירי הכרטיסים – בפנים.

המשך קריאה »

ניצחון אחד מגביע והעפלה לאירופה: מכבי פתח תקווה בגמר גביע המדינה לכדורגל (וידאו)

שחקניו של רן קוז'וך עשו את מה שמצופה מהם וניצחו בחצי הגמר את הפועל נוף הגליל מהליגה הלאומית 3:0 משערים של מאור לוי, לירן חזן ועצמי של אזולאי במשחק שנערך בנתניה. כ 3000 אוהדים ליוו את הקבוצה למשחק, כשחלקם חיכו להריע לשחקנים במגרש האימונים בן דרור, לאחר שחזרו העירה. הגמר ייערך בבלומפילד ב-30.5 (20:30) מול הפועל באר שבע, לה מכבי הפסידה בגמר של 2020.

המשך קריאה »
מי ייבחר ליו"ר? מימין: אלעד שונשיין, אביעד ליבוביץ' וארטיום סלוצקי (תמונות מתוך פייסבוק)

הפועל פתח תקווה ירדה ליגה באופן מעשי. את האוהדים מעניין: מי יהיה ב-ועד המנהל?

האפיזודה של הכחולים-לבנים מסירקין בליגת העל הייתה קצרה באופן טראגי, לאחר ששנה בלבד מאז עלתה מהליגה הלאומית, אתמול נקבע באופן מעשי, שאוהדי הפועל צריכים לתכנן לו"ז חדש ולסגור שוב את ימי שיש בצהרים. זה קרה אחרי הפסד 0:1 הכי כואב בחוץ למ.ס. אשדוד, שכבשה שער שאושר בהחלטה שערורייתית. בינתיים, האוהדים מתכוננים לבחירות הועד המנהל, שייערכו ביום שלישי (30.4).

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading