דרים ספורט פתח תקווה

צפו: בלגן הקניות בדרים ספורט פתח תקווה בזמן מכירת חיסול החנות בעמי ב.ס.ר סיטי

רשת חנויות הספורט של פוקס-ויזל הודיעה החודש על סגירת כל 11 סניפיה, ביניהם גם את זה שנמצא בעמי ב.ס.ר סיטי על ז'בוטינסקי. לרגל סגירת החנות, הגיעו אמש (וגם היום) במצטבר מאות קונים, שהתנפלו על הסחורה, שהוצעה, למעשה, בחצי מחיר – 100 ש"ח הנחה על כל קנייה של 200 ש"ח. לצד ההתלהבות מהמחירים הזולים, הייתה אכזבה מצד חלק הקונים – נוכח הבלגן ששרר במקום.

לפני שנה ושלושה חודשים (אוקטובר 2022) פרסמנו ראשונים על פתיחת סניף דרים ספורט (Dream Sport) פתח תקווה – מותג אופנת הספורט של קבוצת "ריטיילורס", השייכת לאיש העסקים הראל ויזל, שבבעלותו מותגי אופנה נוספים כמו טרמינל X ופוקס. הפתיחה הנוצצת, של הסניף הענק הפרוס על כ-2000 מ"ר בשתי קומות, בישרה טובות, אבל תקוות לחוד ומציאות לחודש.

מה יש ללקוחות לומר על מכירת החיסול? צפו בטיקטוק פתח תקווה NEWS

@ptnews.tiktok צפו במכירת החיסול ובבלאגן בדרים ספורט פתח תקווה #אופנה #פתחתקווה #דריםספורט #בסרסיטיפתלחתקווה ♬ צליל מקורי - פתח תקווה NEWS

מי יחליף את דרים ספורט פתח תקווה? עוד אין תשובה

החודש הודיע קונצרן האופנה על סגירת כל 11 הסניפים של דרים ספורט, כולל אתר הסחר המקוון המתופעל של ידי טרמיל X. ההחלטה על הסגירה התקבלה נוכח תרומתה השלילית של הפעילות לתוצאות הקונצרן הציבורי שנסחר בבורסה זאת לאחר שנודע כי דרים ספורט גרמה לו הפסד של 11-9 מיליון שקל, שיירשמו ברבעון הרביעי לשנת 2023.

סגירת רשת הספורט תהיה הדרגתית וצפויה להימשך כחצי שנה. חלק מחנויות המותג יוסבו למותגים אחרים של החברה, ויתר החנויות יועברו לצדדים שלישיים או למותגים מקבוצת פוקס, בעלת השליטה בריטיילורס. כרגע עדיין לא יודעים מה יהיה במקום החנות הענקית של דרים ספורט פתח תקווה. היא עדיין שייכת לפוקס וייתכן שמותג אחר יחליף אותה.

ככה נראה חיסול - נעלי אולסטאר זרוקות בדרים ספורט פתח תקווה
ככה נראה חיסול - נעלי אולסטאר זרוקות בדרים ספורט פתח תקווה

תור ארוך, רק שתי קופות ואין תגי מחיר -אבל יש הנחה של 100 במקום 200

אמש, כשהגענו, מה שנקרא, לבדוק את הסחורה, ציפינו להמון רב של קונים, לאור ההנחה של 100 ש"ח על כל 200 ש"ח קנייה – אבל לא ציפינו לבלגן שחיכה ללקוחות במקום. ראשית, המדרגות הנעות שמובילות מפתח החנות בז'בוטינסקי לקומת החנות – לא עבדו – ודווקא אלה שעולות. בקומת המכירה היה בלגן שהזכיר יותר שוק, מאשר חנות נחשבת של רשת מכובדת ומותג מוביל.

ברור שזאת מכירת חיסול – אבל לדעתנו יש גם דרך לחסל דברים, כשהדבר המינימלי הוא שיהיה רשום תג מחיר על המוצרים. לקוחות עמם שוחחנו קבלו על כך שלא ידעו כמה הם צפויים לשלם – עד שהגיעו לקופה. מעבר לכך, רוב הסחורה הייתה זרוקה בצורה מבולגת על הרצפה, קופסאות נעליים מפוזרות בכל מקום ותור ענק בקופות, שהיו מאוישות בשני עובדים בלבד.

"לא ציפינו לכזה בלגן"

"לא ציפיתי לבלגן כזה", אמר לנו נאור שבתאי, תושב נווה גן, אחד מהלקוחות שחיכו זמן רב בתור לקופות. "הסחורה זרוקה, המחירים לא ידועים. אתה לא יודע אם המחיר הוא בכפולות של 200 ואתה לא יודע כמה אתה באמת הולך לשלם. ציפיתי לבלגן – אבל לא כזה. ציפיתי שיארגנו קצת את החנות לפני מתוך ציפיה שהרבה אנשים עומדים להגיע".

לבסוף שבתאי יצא מרוצה מהקניה, לאחר שקנה שלושה זוגות נעלי ספורט ב-507 ש"ח בלבד, במקום יותר מ-1000 ש"ח – מחירם המקורי. החנות צפויה להיסגר בימים הקרובים לאחר שתסתיים מכירת החיסול. ההמלצה היא להגיע בשעות המוקדמות יותר ולא בערב – ועל הדרך ליהנות מכל מה שמציע מתחם עמי ב.ס.ר סיטי בתחום הקניות והבילויים.

בדרים ספורט בחרו שלא להגיב לכתבה
דרים ספורט פתח תקווה בדן טאון
ביי ביי דרים ספורט פתח תקווה בעמי ב.ס.ר סיטי

עוד חדש בפתח תקווה

פסטיבל היין פתח תקווה 2024

פסטיבל היין של פתח תקווה יתקיים בפעם השלישית בפארק יד לבנים ב-19 ביוני

הפסטיבל, שהפך למסורת, ימשיך להתקיים גם השנה – למרות (ואולי בגלל) מצב הרוח והמצב הבטחוני. הפעם הפסטיבל ייערך במשך יומיים (ב-19 וב-20 בחודש הבא), בין השעות 19:30 ל-23:00. בשנים הקודמות הגיעו אלפי אנשים לפסטיבל היין, שהכניסה אליו מסובסדת ועולה 20 ש"ח בלבד. בכניסה תקבלו כוס יין, אותה אפשר יהיה למלא משלל דוכנים של יקבים מובחרים. הזמר רותם כהן יופיע בערב השני.

המשך קריאה »

עוד חלל מפתח תקווה: סמל עירא יאיר גיספן נהרג אתמול בדרום רצועת עזה

יומיים אחרי יום הזיכרון, התבשרנו כי החלל הראשון במבצע צה"ל ברפיח, הוא בן העיר. גיספן, בן ה-19, לוחם בגדוד 75 בחטיבת השריון 7 (עוצבת "סער מגולן"), נהרג בתקרית קשה בה גם נפצעו שלושה חיילי צה"ל נוספים. זהו החלל/נרצח/חטוף ה-31 של העיר. מתחילת המלחמה נהרגו 621 חיילי צה"ל, בהם 273 בתמרון בעזה. גיספן הוא הנופל ה-25 מעוצבת "סער מגולן" מ-7 באוקטובר. פרטים נוספים בהמשך

המשך קריאה »
קווליטסט QUALITEST פתח תקווה

חברת קווליטסט מפתח תקווה הכריזה על פרויקט חדש: קירוב בדואים להייטק

בשורה מאחדת ליום העצמאות: חברת התוכנה, הידועה כמובילה בעולם בתחום ה-Quality Engineering (הנדסת איכות) מבוסס AI, הוכיחה מזה שנים את הצלחתה בהכשרת עובדים מהפריפריה להייטק הישראלי. לאחרונה בישרה על כך שהיא בנתה תכנית המיועדת לאנשי הפזורה הבדואית בחורה. מנכ"ל החברה, שי ליברמן, מסר: ""יש אלפי מוחות מצוינים בפריפריה, ועלינו לפתוח בפניהם את הדלת להייטק".

המשך קריאה »
צחי גלילה ונדב סגל בפסגת הדר יום הזיכרון 2024

צפו: עשרות תושבי פסגת הדר נכחו בטקס יום הזיכרון שהתקיים במתנ"ס השכונתי (וידאו)

הטקס החל עם הישמע הצפירה ולאחר שירת התקווה עלה לשיר הזמר נדב סגל הפתח תקוואי, שלאחרונה התבשר על מותו על אחיינו, אליקים ליבמן, שהיה נחשב חטוף במשך שבעה חודשים. לפני מספר ימים התגלו שרידי גופתו בקיברה של אחת מהנרצחות במסיבת הנובה, אותה איבטח.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading