מסעדת וינו חדשות 13

צפו: חדשות 13 הפתיעו את מסעדת וינו פ"ת, שנקלעה לקשיים בעקבות מילואים של הבעלים

כבר יותר משלושה חודשים, קובי יוסלביץ', הבעלים של מסעדת הבשרים ואולם האירועים שנמצא סמוך לאצטדיון "שלמה ביטוח", נמצא ON & OFF בעזה, כשהוא משאיר את העסק לטיפול העובדים והמשפחה. הכתב פז רובינזון, כתב השטח של תוכניתו של אמנון לוי, הגיע היום בהפתעה למסעדה לראות מה קורה – ועל הדרך היא גם קיבלה סוג של פרסום ארצי.

מסעדת וינו, היא מסעדה שנשענת בעיקר על אירועים (בריתות, בר מצוות) ובעקבות המלחמה ספגה לא מעט ביטולים, כמו כל עסק בתחום. הקושי גובר עוד יותר, כשהבעלים יוסלביץ', מתנדב מילואים המבצע שירות ארוך ותובעני, נמצא ימים ארוכים הרחק מהמסעדה. בניסיון לעורר מודעות למצב של וינו (VINO) ולמשוך אליה לקוחות חדשים, הגיע צוות של חדשות 13 בהפתעה למקום.

@ptnews.tiktok צוות ערוץ 13 הפתיע את מסעדת וינו באצטדיון שלמה ביטוח לאחר שזו נקלעה לקשיים בעקבות המילואים של הבעלים #פתחתקווה #אצטדיוןשלמהביטוח#מסעדתבשרים #אולםאירועים@עריית_פתח_תקווה ♬ צליל מקורי - פתח תקווה NEWS

את פניו של הכתב רובינזון קיבל אחד העובדים, שסיפר בפתיחות לב על המצב של המסעדה וקרא לאנשים להגיע ולהתענג על הבשרים והסלטים המצוינים במקום. וינו היא מסעדת שף כשרה הפועלת מ-2014 וצברה מאז קהל נאמן ואוהד מתושבי העיר, שאוהב להגיע בעיקר בזכות מנות הדגל, כמו צלעות עגל ואסאדו דרום-אמריקאי. יתרון נוסף של המקום – הוא שפע של חניה חופשית, סמוך לאצטדיון "שלמה ביטוח" – וגישה נוחה מצירי התנועה הראשיים.

האפשרויות לאירועים בוינו הן רבות ומגוונות – ומחולקות לחלקים שנים. במרפסת האירועים ניתן לקיים אירוע מ-20 איש עד 50 איש, בחלל המסעדה מקיימים אירועים עד 150 אורחים, ובשילוב המתחמים אפשר לערוך את כל סוגי האירועים – ברית מילה, בר מצווה, חתונות בוטיק, חינה, אירועים עסקיים ועוד – עד 200 מוזמנים. המקום כשר למהדרין.

קובי יוסלביץ' על רקע מסעדת VINO (צילום: מתוך: פייסבוק(

עוד ב-פתח תקווה במלחמה

בית הקברות בסגולה - החלקה הצבאית - יום הזיכרון 2024

צפו: כ-7000 אנשים פקדו את החלקה הצבאית בסגולה בטקס יום הזיכרון 2024 (וידאו)

נחילי אדם הגיעו בצהרים לבית הקרות, עד שאי אפשר היה להכניס סיכה בין האנשים. לפני תחילת הטקס, אחד מהבאים מחה בקריאות רמות נגד הממשלה. השר בוסו נאם ולמעט קריאה אחת "לך הביתה", שנשמעה בתחילת נאומו, לא נרשמו הפרעות נוספות. גרינברג השאיר נר בשם עיריית פתח תקווה. אלון ודינה גרש, הוריו של משה ז"ל, שנפל לפני ארבעה חודשים, הניחו זר בשם המשפחות השכולות.

המשך קריאה »

נזכור את כולם: 30 פתח תקוואים שנפלו/נרצחו/נחטפו מאז ה-7 באוקטובר

מאז שפרצה המלחמה, פתח תקווה, כעיר הרביעית בגודלה בישראל, ספגה אבידות רבות וקשות מנשוא. אלפים מתושבי העיר ילוו את הנופלים בבתי העלמין בעוד יומיים – כשרבים מהם יפקדו קברים טריים, ביום הזיכרון שיהיה כנראה הכואב והעצוב ביותר מאז קום המדינה. הרשימה כוללת נרצחים ונופלים בשבת השחורה, חללים שנפלו בקרבות, חטופה שנרצחה וכן שני חטופים שעדיין בחיים ומקווים שישובו במהרה.

המשך קריאה »
על האש פתח תקווה

הכינו את הבשר: איפה אפשר לעשות מנגל בפתח תקווה ביום העצמאות?

קראת יום העצמאות, שיתקיים בעוד יומיים, הכנו לכם טבלה עם רשימת 30 המקומות בהם ניתן לעשות "על האש" בעיר. את הרשימה פרסמה העירייה. ניתן למיין את הטבלה לפי שכונות. חשוב לציין כי חל איסור לעשות מנגלים בפארק הגדול (פארק אוחיון). מי שמחפש לעשות על האש בפארק גדול – יוכל לעשות זאת בפארק יד לבנים. בנוסף, העירייה פרסמה מספר הוראות וכללים שיש להקפיד עליהם:

המשך קריאה »
אלי שתיוי אביו של עידן בועדת הכנסת

צפו באלי שתיוי, אביו של עידן מפ"ת: הם אונסים בעזה גם את הגברים (וידאו כתוביות)

הדברים שאמר האב של החטוף, הנמצא בעזה שבעה חודשים בדיוק, בועדת הכנסת – עדיין מהדהדים בעוצמה והפכו ויראליים ברשתות החברתיות. מאז השביעי באוקטובר, הפך שתיוי לסמל של משפחות החטופים, כאחד שלא מתחשבן ואומר את כל אשר על ליבו הכואב. "החטופות שחזרו מספרות לנו שאונסים את הגברים. מלבישים אותם כמו נשים, מגלחים אותם. חייבים לשמוע את הדברים האלו", אמר.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading