מסעדת וינו חדשות 13

צפו: חדשות 13 הפתיעו את מסעדת וינו פ"ת, שנקלעה לקשיים בעקבות מילואים של הבעלים

כבר יותר משלושה חודשים, קובי יוסלביץ', הבעלים של מסעדת הבשרים ואולם האירועים שנמצא סמוך לאצטדיון "שלמה ביטוח", נמצא ON & OFF בעזה, כשהוא משאיר את העסק לטיפול העובדים והמשפחה. הכתב פז רובינזון, כתב השטח של תוכניתו של אמנון לוי, הגיע היום בהפתעה למסעדה לראות מה קורה – ועל הדרך היא גם קיבלה סוג של פרסום ארצי.

מסעדת וינו, היא מסעדה שנשענת בעיקר על אירועים (בריתות, בר מצוות) ובעקבות המלחמה ספגה לא מעט ביטולים, כמו כל עסק בתחום. הקושי גובר עוד יותר, כשהבעלים יוסלביץ', מתנדב מילואים המבצע שירות ארוך ותובעני, נמצא ימים ארוכים הרחק מהמסעדה. בניסיון לעורר מודעות למצב של וינו (VINO) ולמשוך אליה לקוחות חדשים, הגיע צוות של חדשות 13 בהפתעה למקום.

@ptnews.tiktok צוות ערוץ 13 הפתיע את מסעדת וינו באצטדיון שלמה ביטוח לאחר שזו נקלעה לקשיים בעקבות המילואים של הבעלים #פתחתקווה #אצטדיוןשלמהביטוח#מסעדתבשרים #אולםאירועים@עריית_פתח_תקווה ♬ צליל מקורי - פתח תקווה NEWS

את פניו של הכתב רובינזון קיבל אחד העובדים, שסיפר בפתיחות לב על המצב של המסעדה וקרא לאנשים להגיע ולהתענג על הבשרים והסלטים המצוינים במקום. וינו היא מסעדת שף כשרה הפועלת מ-2014 וצברה מאז קהל נאמן ואוהד מתושבי העיר, שאוהב להגיע בעיקר בזכות מנות הדגל, כמו צלעות עגל ואסאדו דרום-אמריקאי. יתרון נוסף של המקום – הוא שפע של חניה חופשית, סמוך לאצטדיון "שלמה ביטוח" – וגישה נוחה מצירי התנועה הראשיים.

האפשרויות לאירועים בוינו הן רבות ומגוונות – ומחולקות לחלקים שנים. במרפסת האירועים ניתן לקיים אירוע מ-20 איש עד 50 איש, בחלל המסעדה מקיימים אירועים עד 150 אורחים, ובשילוב המתחמים אפשר לערוך את כל סוגי האירועים – ברית מילה, בר מצווה, חתונות בוטיק, חינה, אירועים עסקיים ועוד – עד 200 מוזמנים. המקום כשר למהדרין.

קובי יוסלביץ' על רקע מסעדת VINO (צילום: מתוך: פייסבוק(

עוד ב-פתח תקווה במלחמה

חלוץ התייחס בפ"ת לניסיון ההתנקשות בנתניהו: "צריך שיעוף מחיינו בדרך אחרת" (וידאו)

הרמטכ"ל לשעבר, אחד מראשי המוחים נגד ראש הממשלה, התייחס הערב בכיכר גורן שבכפר גנים לניסיון ההתנקשות היום, באמצעות כטב"מ מלבנון, שיועד לפגוע בביתו של נתניה בקיסריה. רק לפני פחות מחודש, חלוץ נגרר על הרצפה על ידי המשטרה, שהרחיקו אותו בהפגנה בקיסריה ליד המעון הפרטי של ראש הממשלה. באירוע, אליו הגיעו כ-200 איש, גם נאמה אשת התקשורת לינוי בר גפן.

המשך קריאה »

צפו: המבלים ברחוב שחם פתח תקווה חוגגים את חיסול יחיא סינוואר (וידאו)

תכונה ערה של בליינים פתח תקוואים ומהסביבה, הורגשה אתמול עם הבשורה הרשמית על חיסולו של מנהיג חמאס, ורבים חיפשו מקום לחגוג בו את האירוע, זאת מבלי בכלל שתכננו לצאת בערב. מצאנו מאות רבות של מבלים במקומות הבילוי על הרחוב ההומה, ביניהם: במיה וואלאס, במרלה, בפטריקס, בג'קי O, בקפה מרגו ובמסעדת פיצה החדשה לה פריאדה. מה היה להם לומר לנו?

המשך קריאה »
גשר נובה פתח תקווה

"גשר נובה" ברמת ורבר פ"ת נחנך אמש בהשתתפות משפחות של קורבנות ה-7.10

עיריית פתח תקווה החליטה לקרוא לגשר שברחוב ז'בוטינסקי, סמוך לתחנת הדלק "דלק" ולבית חינוך "אפיק", על שם המסיבה, שהתקיימה לפני שנה ברעים והסתיימה עם כמעט 400 נרצחים – באירוע הטרור הגדול ביותר שידעה ישראל. בטקס נכחה משפחתה של מאיה ביטון ז"ל הפתח תקוואית, שנרצחה יחד עם בן זוגה, אלירן מזרחי, בן העיר אף הוא. לאחר טקס החניכה, במעמד ראש העיר, נערכה מסיבה במגרש הסמוך.

המשך קריאה »
איתי פוגל ואלקנה נבון

טרגדיה בלתי נתפסת: אברי ודליה נבון מפ"ת איבדו במלחמה שני נכדים תוך 40 יום

הסבא והסבתא מכפר גנים קיבלו את הבשורה הקשה על נפילת נכדם, סמ"ר איתי פוגל ז"ל, בן 22, בדרום רצועת עזה, כשעה לפני כניסת צום כיפור, זאת לאחר שלפני כחודש וחצי (30.8), נפל סמ"ר אלקנה נבון ז"ל (20) בפעילות מבצעית בצפון השומרון. בהלוויתו של אלקנה בבית העלמין סגולה, אמר הסב: "לפני שנכנסת לג'נין הספקתי עוד לברך אותך. סבא קובר נכד, הורים קוברים בן. זה לא נתפס".

המשך קריאה »

השאירו פרטים וקבלו עדכונים שותפים על תכנים שעולים לאתר

Loading