מרגישים בטוחים? עיריית פתח תקווה החלה להפעיל את היחידה הטקטית (וידאו)

לפי הדיווח, בכל לילה יהיו ברחבי העיר לא פחות מ-15 לוחמים חמושים, שיצטרפו לכ-30 אנשי אבטחה עירוניים ועשרות מתנדבים שפועלים בהכוונת העירייה. השדרוג מגיעה בעקבות דרישת התושבים להגביר את תחושת הביטחון, נוכח תקופת המלחמה והאירועים הפליליים הרבים שפקדו את העיר לאחרונה. בעירייה מדגישים כי לא מדובר בתחליף למשטרת ישראל, אלא רק בתגבור.

גם אתם מרגישים יותר צ'קלקות ברחובות? התחושה שלכם מקבלת ביסוס בעקבות הודעת עיריית פתח תקווה, על תחילת פעילותה של היחידה הטקטית, שאמורה לשדרג בצורה משמעותית את ביטחון תושבי העיר. כזכור, רק לפני פחות מחודשיים, אדם נהרג מפיצוץ בעקבות סכסוך עבריינים – ברחוב ברנדה, בצהרי היום ליד בית ספר. למרות התארגנויות אבטחה שדיווחנו על תושבים מתנדבים, התחושה היא שזה עדיין לא מספיק.

צפו: היחידה הטקטית החדשה של פתח תקווה

הצעד של העירייה נועד רק לתמוך בעבודת המשטרה, בהתאם לסמכויות שניתנו לה – וכך גם מוגדר תפקידה של היחידה הטקטית. "כל זאת כמובן, בנוסף לעשרות ניידות ואופנועים של אבטחה המופעלים על ידי אגף הבטחון 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע – בכדי לתת מענה לכל תרחיש ככל הניתן בשגרה ובחירום", מסרה העירייה. "לצד עבודת המשטרה בנושא, אנו נמשיך לעשות כל שניתן ולהשקיע בכל מה שיידרש לטובת תחושת הביטחון בעיר"

עוד ב-פתח תקווה במלחמה

ליבו של דור זימל פועל בגופו של מרסלו - המפגש המרגש

צפו: קרובי משפחתו של דור זימל ז"ל, מקשיבים לליבו הפועם שהושתל בבילינסון פ"ת

בית החולים הפתח תקוואי, ממשיך לספק רגעים מרגשים, שאפילו תסריטי הוליווד, לא היו יכולים לכתוב אותם. אתמול התרחש מפגש מרגש בין מרסלו גוטהלף, שליבו של דור, שנפטר מפצעיו מכטב"מ בערב אל-עראמשה, הושתל בגופו. "אמרתי למרסלו שהוא מקבל לב של אריה והוא דופק כמו לב של אריה. כשאני שומע את הלב אצל מרסלו, זה להרגיש את דור, גם כשהוא לא פה", אמר אביו של דור.

המשך קריאה »
קאלקידן מהרי פתח תקווה

סוף חג עצוב כל כך: רס"ר (במיל') קאלקידן מהרי מפתח תקווה נהרג במרכז עזה

עצב בעיר בעקבות הודעתו של דובר צה"ל על כי מהרי ז"ל בן ה-37, נהרג יחד עם עידו אביב (28, מקריית ים), נהרגו אתמול (ראשון, 28.4) מפיצוץ במבנה שבו שהה הכוח שלהם, ליד פרוזדור נצרים במרכז רצועת עזה. באירוע גם נפצע לוחם מילואים נוסף באורח קשה באירוע ופונה במסוק לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. אמו של מהרי ששוהה באתיופיה. אחייניתו: "את זעקת האם שמענו עד ירושלים".

המשך קריאה »
מרסלו עם הלב של דור זימל

צפו בסרטון המרגש: מרסלו מודה לדוד זימל ז"ל על שהציל את חייו בהשתלת לב בבילינסון

בית החולים בילינסון בפתח תקווה, המוביל בהשתלות בישראל, ממשיך לספק לנו סיפורים מרגשים עצובים-שמחים, שרק במדינה שלנו יכולים לקרות. הפעם, רגע לפני ליל הסדר, בוצעה השתלת ליבו של רב הסרן במילואים, שנפצע אנושות במתקפת הכטב"מ בצפון ונפטר מפצעיו. "התחלתי לעשות אחד ועוד אחד – והבנתי מי החייל שהציל אותי", אמר המושתל. "בטוח שאני אמשיך את הכוח של הבן שלכם".

המשך קריאה »
מקלט נייד פתח תקווה

מתמגנים: מועצת עיריית פתח תקווה אישרה תקציב של 20 מיליון ש"ח למקלטים, ממ"דים ומרחבים מוגנים

מלחמת ה-7 באוקטובר והמתקפה האיראנית במוצאי שבת האחרון, כנראה עשו את שלהם ובישיבת המועצה שהתקיימה היום אושר תקציב חריג למיגון, שבעיקר אמור לתת מענה באיזורי המגורים הישנים ובשכונות הותיקות, בהם תושבים רבים גרים ללא דיור מוגן ראוי. "התקציב יאפשר הקמת מקלטים ציבוריים חדשים שיצטרפו לעשרות הממ"דים שהוצבו לאחרונה ברחבי העיר", נמסר. עוד אושרו תקציבים לשדרוג הדר גנים, קישור פסגת הדר לכביש 4 ושדרוג פארק יד לבנים

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading