הקרייה האקדמית פתח תקווה כיום ולפי ההדמיה בעוד כמה שנים

העירייה: מתחילים לקדם את קמפוס הסטודנטים של פתח תקווה בקרייה האקדמית

אם יש משהו שחסר בעיר זו אווירה סטודנטיאלית אמיתית. לפי התכנונים של עיריית פתח תקווה, המצב הזה אמור להשתנות בשנים הקרובות, כשעל הפרק: שטח ענק, שבו יוקמו מבנים של המתחם האוניברסיטאי, זאת לצד מעונות לסטודנטים ומגוון אפשרויות פנאי, בילוי וספורט, כפי שמבטיחים בחיים עוזר. הפרוייקט יוקם בתחום הרחובות רבין, דרגנר והשחם, וישתרע על פני עשרות דונמים.

הקרייה האקדמית היא למעשה שם כולל לכל השטח התחום בין שכונת פסגת הדר בואכה רחוב הסיבים לגבעת שמואל, הנשקף מכביש דרך רבין, בחלק המערבי שלו. הקרייה תכלול לא רק את הקמפוס, אלא גם כ-10 פרויקטים גדולים של בנייה למגורים, שנמצאים בשלבי בנייה ותכנון. לפני שנתיים וחצי, בנובמבר 2021, דיווחנו לכם לראשונה על כך שחברת הבנייה בסט תשקיע 170 מיליון ש"ח בפרויקט של 158 דירות וכ-3000 מ"ר שטחי מסחר.

סטודנטים על הדשא בפתח תקווה? בינתיים רק בהדמיה באדיבות: הדמיה: לאה שניאור אדריכלים, ו"מידות ומעשי נוף".
סטודנטים על הדשא בפתח תקווה? בינתיים רק בהדמיה באדיבות: הדמיה: לאה שניאור אדריכלים, ו"מידות ומעשי נוף".

ההודעה של עיריית פתח תקווה מעוררת עניין רב, היות ובניית קמפוס אקדמי, היא הרבה יותר מרק עניין נדל"ני. קמפוס כזה יכול לפתח את פתח תקווה ולהביא דם חדש עם של סטודנטים, שיגיעו מחוץ לעיר. הפרוייקט יתממשק ללב העסקי של פתח תקווה על צומת ז'בוטינסקי-רבין-משה דיין ,לאזור העסקים וההייטק סטרטסיב וגם יהיה סמוך למרכזים הרפואיים ומרכזי החדשנות הפועלים בפתח תקווה. כיום, מכללת פתח תקווה, המוסדר האקדמי הבכיר בעיר, נמצאת ברח' ראשון לציון בשכונת אם המושבות.

לצד הקמפוס האקדמי, בכוונת העירייה לתכנן גם מעונות לסטודנטים, בית ספר תיכון, מתקני ספורט ותרבות, בריכת שחיה, מגרשי חניה, מרפאות ציבוריות, מתחמי בילוי ועוד. העיר רמי גרינברג: "מיקומה של פתח תקווה ביחס למוסדות השכלה באזור המרכז, מהווה אפשרות אטרקטיבית לסטודנטים תושבי העיר להישאר לגור בעיר. מדובר בפרוייקט חשוב לעתיד העיר ויאפשר להרחיב באופן משמעותי את היצע אפשרויות ההשכלה, המסחר, הספורט והבילוי שקיימים בפתח תקווה".

שטח ה"קריה האקדמית" פתח תקווה
שטח ה"קריה האקדמית" פתח תקווה
שבירו פתח תקווה NEARO הקריה האקדמית
שבירו פתח תקווה NEARO הקריה האקדמית

פרויקטים מגורים בקרייה האקדמית בפסדת הדר: גרופית בפסגה של גרופית, מגדל האקדמיה של ח. מיתר, ו-NEARO של שבירו

עוד ב-מהנעשה בעיר

על האש פתח תקווה

הכינו את הבשר: איפה אפשר לעשות מנגל בפתח תקווה ביום העצמאות?

קראת יום העצמאות, שיתקיים בעוד יומיים, הכנו לכם טבלה עם רשימת 30 המקומות בהם ניתן לעשות "על האש" בעיר. את הרשימה פרסמה העירייה. ניתן למיין את הטבלה לפי שכונות. חשוב לציין כי חל איסור לעשות מנגלים בפארק הגדול (פארק אוחיון). מי שמחפש לעשות על האש בפארק גדול – יוכל לעשות זאת בפארק יד לבנים. בנוסף, העירייה פרסמה מספר הוראות וכללים שיש להקפיד עליהם:

המשך קריאה »
יום הזיכרון יום השואה פתח תקווה

לקראת הימים העצובים: מה הלו"ז של אירועי יום השואה ויום הזיכרון בפתח תקווה?

לאחר שהודיעה כבר לפני מספר שבועות על ביטול מסיבת יום העצמאות המסורתית הגדולה בפארק הגדול, עיריית פתח תקווה פרסמה היום את לוח הזמנים המעודכן לימי האבל, שהשנה צפויים להיות קשים מהרגיל, בעקבות המלחמה שעדיין מדממת. יום ראשון (5.5) ב-20:00, יתקיים טקס יום השואה המרכזי בהיכל התרבות וביום ראשון שאחריו (12.5) ייערך טקס יום הזיכרון המרכזי ביד לבנים. בנוסף לכך יערכו עוד עשרות אירועים ברחבי העיר.

המשך קריאה »

יש טיול לשבת: נחל שילה נפתח הבוקר למטיילים באירוע בהשתתפות השרה סילמן

במסגרת האירוע הושק באופן רשמי השביל למטיילים, לאחר פעולות שיקום שביצעה עיריית פתח תקווה בתוואי נחל שילה. לפי הדיווח של העירייה, היא שמה לה למטרה לפתח את מקטע הנחל העובר בתחומה כאתר טבע עירוני, עשיר ומגוון, אליו ניתן להגיע ברגל או ברכיבה.באירוע השתתפו תושבים רבים מפתח תקווה, ביניהם גם ראש העיר רמי גרינברג והשרה לאיכות הסביבה.

המשך קריאה »
חגי יהודה בש

שבוע לאחר שטבע בבריכה בצימר: נקבע מותו של חגי יהודה בש מפתח תקווה

במשך ימים ארוכים נלחמו בבית החולים פוריה בטבריה על חייו של הילד בן ה-5, אבל הלילה (בין חמישי לשישי) כוחו לא עמד לו והוא נפטר. חגי, שהתחנך בתלמוד תורה ברכת יעקב, הוא בנו של הרב אריאל שלמה בש, רב ידוע בעיר מקהילת חברון היכל יחזקאל שבעיר ושל אשתו תמר – טבע במהלך חופשה משפחתית. בשעה זו הוא מובא למנוחות בבית העלמין סגולה.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading