תור ארוך לבדיקות קורונה בפתח תקווה

תסכול התורים עשה את שלו: העירייה תרחיב את שירותי הבדיקות והחיסונים לקורונה בפתח תקווה

שלשום דיווחנו לכם על מה שרבים מתושבי העיר חשו על בשרם (ועל זמנם) – תורים אינסופיים למתחמי הבדיקות והחיסונים בפתח תקווה. היום התבשרנו כי יוקמו 2 עמדות בדיקות PCR נוספות. בשניידר הודיעו כי יפתחו מתחם חיסונים לבני 5-11. גרינברג: "נעשה כל מה שניתן על מנת לפתוח עוד מתחמים".

מכת המדינה היא לא רק כמות המאומתים הבלתי נתפסת, אלא גם (ואולי בעיקר) התורים הארוכים למתחמי הבדיקות והחיסונים בעיר, ששברו שיאים בעיקר בימים האחרונים. בימים שהזמן הוא המשאב היקר ביותר, כל דקת תור בסופו של דבר מתורגמת לכסף, או יותר נכון להפסד של כסף – לשכירים, לבעלי העסקים וכמובן לעסקים עצמם.

תור לבדיקות קורונה בפתח תקווה אולם המכבים
תור לבדיקות קורונה בפתח תקווה אולם המכבים

למרות שהאחריות הכוללת בנושא, היא מדינית ובמקרה הזה – של משרד הבריאות – לעירייה בהחלט יש יכולת לשפר את המצב ולכן ראש העיר, רמי גרינברג, סייר אתמול יחד עם נציגי עירייה נוספים במתחמי הבדיקות והחיסונים הפזורים בעיר. 

בין היתר, ביקר ראש העיר באחד המוקדים הבעייתיים ביותר, באולם המכבים ברח' פינטו 1, המופעל על ידי מד"א, משם הבאנו לכם את התמונה האייקונית של התור המשתרך מטרים רבים לאורך הרחוב. גרינברג ביקש להרחיב את שעות הפעילות ולהציב עמדות בודקים נוספות על מנת לייעל את התהליך מרגע ההגעה. 

בנוסף, הוחלט לפתוח (לחברי קופת חולים כללית בלבד) עוד 2 עמדות בדיקה PCR באולם הספורט ברחוב ברנדה ובמבנה עירוני ברחוב מנחם רצון 26 (במקום המתחם ברחוב שולמית 1, שלא הצליח להכיל את מספר המגיעים). מתחמי הדרייב אין (באצטדיון המושבה ובספורטק סירקין), ממשיכים לפעול כרגיל בהתאם להנחיות ולפרסומים.

תורים לבדיקת קורונה - קניון פתח תקווה ואולם המכבים
תורים לבדיקת קורונה - קניון פתח תקווה ואולם המכבים

עוד ב-מהנעשה בעיר

חגי יהודה בש

שבוע לאחר שטבע בבריכה בצימר: נקבע מותו של חגי יהודה בש מפתח תקווה

במשך ימים ארוכים נלחמו בבית החולים פוריה בטבריה על חייו של הילד בן ה-5, אבל הלילה (בין חמישי לשישי) כוחו לא עמד לו והוא נפטר. חגי, שהתחנך בתלמוד תורה ברכת יעקב, הוא בנו של הרב אריאל שלמה בש, רב ידוע בעיר מקהילת חברון היכל יחזקאל שבעיר ושל אשתו תמר – טבע במהלך חופשה משפחתית. בשעה זו הוא מובא למנוחות בבית העלמין סגולה.

המשך קריאה »
דריה קוניוך פתח תקווה

תעלומה: איפה הילדה דריה קוניוך בת ה-11 שנעלמה לפני 24 שעות במרכז פתח תקווה?

הילדה נראתה בפעם האחרונה אתמול בבוקר (רביעי, 17.4.24) ברחוב האחים שטרייט, סמוך לרחוב פינסקר. הדאגה לגורלה גבר מאוד, עקב הזמן הרב שחלף מאז היעלמותה והאיזור בו נעלמה – בו יש רבים של עוברים ושבים של אנשים שמגיעים ממקומות שונים לעיר. המשטרה מבקשת מהציבור לפנות אליה מכל מי שיודע דבר על מקום הימצאה. גובה: 1.5 מ', רזה, שיער ארוך, חלק ושחור.

המשך קריאה »
גן ילדים אם המושבות פתח תקווה

הפתעה נעימה: גני הילדים נפתחו הבוקר בפתח תקווה. חוזרים לשגרה גם בצהרונים

ההורים תושבי העיר התעוררו הבוקר עם ההודעה המפתיעה של פיקוד העורף, על כך שחוזרים לשגרה יממה מוקדם יותר, לאחר שבמוצאי שבת נקבע כי כל המוסדות החינוכיים, הקייטנות והטיולים יתבטלו ל-48 שעות, בעקבות המתקפה האיראנית. לפיכך, רוב גני הילדים בעיר של העירייה והפרטיים פתחו את השערים כבר ב-8:30 בבוקר וילמדו בהם עד 13:00. בצהרונים הילדים ישהו עד 16:00.

המשך קריאה »
יריד תעסוקה קניון הגדול פתח תקווה 2024

רולדין, בורגר ראנץ', גולדה ולנדוור יציעו עבודה לנוער של פתח תקווה ביריד בקניון הגדול

היריד, שמארגנת עיריית פתח תקווה, יתקיים ב-22.5, יום רביעי מ-18:00 עד 19:30 ברחבת החניה של עופר הקניון הגדול – מול הפארק הגדול. ביריד צפויים להשתתף עשרות עסקים וחברות מהעיר ומחוצה לה, שיציעו לנוער עבודה כמדריכים, מלצרים, ברמנים, מוכרים בחנות, נציגי מכירות, קופאים ועוד. גרינברג: "חיבור בין בני הנוער לחברות ולעסקים בפתח תקווה מטיב עם שני הצדדים".

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading