דקטלון פתח תקווה

רשת מוצרי הספורט דקטלון (Decathlon) תפתח ב-12.4 את הסניף הענק בפתח תקווה

מתחם "דאן טאון" (עמי שופ) במתחם ב.ס.ר סיטי מתמרק בימים האחרונים לקראת הפתיחה, כשאת הסיפתח תעשה הרשת הבינלאומית, שתשיק ביום שלישי הקרוב בעיר את סניפה השמיני במספר בישראל. הסניף עתיד להיות חנות הספורט הגדולה בישראל וישתרע על שטח של 3650 מ"ר. הפתיחה מעוררת עניין רב בקרב חובבי הספורט בעיר והסביבה וברשת מחפשים עובדים לסניף שייפתח. 

שלטי הטיזרים של העסקים שיקומו במתחם ב.ס.ר סיטי, החלו לצוץ בשבועות האחרונים צצים אחד אחרי השני ומעוררים את התלהבותם של עשרות אלפי האנשים שחוצים את ציר ז'בוטינסקי-רבין מדי יום. אחד מהשלטים הבולטים הוא זה של דקטלון (DECATCHLON), ענקית קמעונאות הספורט הצרפתית, שסניף הדגל הישראלי שלה אמור להיפתח עוד ארבעה ימים בפתח תקווה. 

צפו בביקור במתחם לפני הפתיחה:

57 מדינות, 1600 סניפים

כל מי שביקר באירופה, יכול לראות את הדומיננטיות של המותג, שהחל את דרכו בשנת 1976 בחנות קטנה בליל הצרפתית. בשנות ה-80 הרשת פרסה כנפיים למדינות אחרות באירופה ובהמשך גם פתחה סניפים באסיה ובדרום קוריאה. כיום סניפי הרשת נמצאים ב-57 מדינות עם למעלה מ–1600 סניפים, בהם מועסקים כ-1000 אלף עובדים.מחסור הכספים השנתי של החברה עומד על מעל ל-10 מיליארד דולר 

דקטלון, מנוהלת על-ידי נציגות מקומית של הרשת הצרפתית וללא זכיין מקומי, פתחה את החנות הראשונה שלה בישראל ב-2017 בראשון לציון. אחריה קמו ברצף מהיר סניפים נוספים בתל אביב (אלנבי), נתניה, גבעת שמואל, באר שבע, אילת, ביג קריות ובקניון G בכפר סבא, שם גם נמצא מטה החברה בישראל. העסקה להקמת החנות בב.ס.ר סיטי נרקמה כבר לפני יותר מארבע שנים.

דקטלון פתח תקווה
שלט המותג בתוך מתחם דאן טאון לפני הירידה לחנות

מחפשים עבודה בדקטלון

בדקטלון יש מבחר עשיר של מוצרי ספורט ייחודיים, עם דגש על חומרי גלם איכותיים, פונקציונאליות ועיצוב מוקפדים. בגדי ספורט (מכנסים, חולצות, מעילים, טרניניגים ועוד), נעלי ספורט, הלבשה תחתונה, בגדי ים ואקססוריז – הכל לנשים, גברים וילדים. בנוסף, בחנות יהיה אפשר למצוא מוצרים לענפי ספורט רבים, כמו: כדורגל, כדורסל, אופניים, ספורט ימי, ספורט חורף, משחקי מחבט, צלילה, אומנויות לחימה וגם מוצרי קמפינג וטיולים. המבחר ומהגוון, אמור להשאיר את מגה ספורט (המתחרה העיקרית בפתח תקווה) בכיס הקטן.

דקטלון תהיה למעשה החנות הראשונה שתיפתח ללקוחות ב"דאן טאון" (עמי שופ), המתחם המסחרי של ב.ס.ר סיטי פתח תקווה, בו צפויים לקום עוד עשרות חנויות ומסעדות. ברשת מחפשים במרץ עובדים לסניף הפתח תקוואי ולראייה שלט ייעודי לכך שהוצב בחזית לרח' ז'בוטינסקי, בו מפנים את המעוניינים לגוגל לחפש "עבודה בדקטלון". החנות תפתח את שעריה ללקוחות ביום שלישי הקרוב בשעה 11:00.

דקטלון פתח תקווה - החנות במתחם דאן טאון
דקטלון פתח תקווה - החנות במתחם דאן טאון

עוד ב-חנויות

ויקטוריה סיקרט פתח תקווה

צפו: מאות לקוחות הגיעו אמש לפתיחת חנות ויקטוריה סיקרט בקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

לאחר עיכוב קל, שנבע בעיקר מהמצב הביטחוני, נפתח אתמול הסניף המדונדש של רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. כשהגענו למקום אתמול (שני) בערב בקושי ראינו ריצפה, אבל כן ראינו תור ארוך משתרך בדרך לקופות, בעיקר של נערות ונשים, מעריצות המותג, חלקן הגיעו מחוץ לעיר כדי לראות, להרגיש וגם לקנות את מהקולקציה של התחתונים והחזיות.

המשך קריאה »
BIG FASHION פתח תקווה - האם יהיה פתוח בשבת?

הערכה: מתחם הענק ביג פתח תקווה (BIG FASHION) לא צפוי להיות פתוח בשבת

חברת מרכזי הקניות השיקה אתמול בטקס חגיגי בהשתתפות רמי גרינברג, את תחילת הבנייה של אחד מהמיזמים המסחריים המסקרנים ביותר בעיר. מסקרן לא רק בגלל הגודל, השפע של החנויות והמיקום המרכזי – אלא בעיקר בגלל שאלה מהותית ולא היפותטית אחת – האם הוא יהיה פתוח גם ביום הקדוש. גורמים בענף והשוכרים בפרויקט מעריכים שלא, אך לא פוסלים התפתחות אחרת. תמונת מצב.

המשך קריאה »
סקארה פתח תקווה קניון הכיכר כפר גנים ג'

סקארה פעם רביעית: עוד סניף של רשת האיפור נפתח בפתח תקווה – הפעם בקניון הכיכר

אחרי הסניפים במרכז העיר (חובבי ציון) ובשני הקניונים (עופר הקניון הגדול ועופר סירקין), המותג מתרחב בסניף נוסף בקניון הצעיר בכפר גנים ג', רחוב העצמאות 65. לפי הדיווח, הרשת השקיעה בו כ-650 אלף ש"ח והוא משתרע על שטח של כ-120 מ"ר. הקונספט הוא אותו קונספט: חנויות חווייתיות, ידידותיות, נגישות ומעוצבות, עם מגוון עשיר ורחב של מוצר איפור וטיפוח. המנכ"ל שכח את הסניף במרכז העיר.

המשך קריאה »
Bגוד פתח תקווה סגולה

Bגוד (ביגוד) פתחה השבוע את הסניף הענק בסגולה פתח תקווה. צפו במוצרים ובמחירים

על שטח של 1000 מ"ר ובהשקעה של 2.5 מיליון ש"ח, פתחה רשת האופנה לכל המשפחה את החנות החדשה, שכבר מושכת אליה התעניינות רבה בקרב תושבי פתח תקווה. הסניף הוקם לאחר ההצלחה של הסניף הראשון בעיר – במתחם יכין Y סנטר. זהו הסניף ה-37 של הרשת, העוסקת בייבוא, ייצור ומכירה של מגוון מוצרי הלבשה והנעלה במחירי "סטוק" אטרקטיביים. כמה זוגות מכנסיים תוכלו לרכוש ב-100 ש"ח? פרטים בפנים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading