קורנר 2 CORNER בקניון הגדול פתח תקווה

סניף CORNER 2 של דיזל שדרג את החנות בקניון הגדול עם עיצוב ומותגי על חדשים

חובבי אופנת מותגי היוקרה בפתח תקווה כבר לא צריכים לנסוע עד קניון רמת אביב כדי לרכוש בגדים ואקססוריז של מותגים מובילים כמו: דיסקוורד2, לס הומס, רוברטו וינו מילאנו ו-ורסאצ'ה ג'ינס. החנות, שמייבאת באופן בלעדי את המוצרים מחברות אופנת העילית הבינלאומיות, מציעה לצד ג'ינסים ב-2700 ש"ח וכובעים ב-570 ש"ח, גם בגדים ממותגים החל מ-349 ש"ח. 

בקומה התחתונה של הקניון הגדול בפתח תקווה, השיקו השבוע בשקט את חנות המותגים CORNER 2 (קורנר שתיים), שאולי לא מוכרת לקהל הרחב, אבל כל חובב מותגים (ויש הרבה כאלה), יזיל ריר כשייכנס לסניף. כשביקרנו במקום אתמול (11.4), העובדים היו בעיצומם של סידורי הסחורה, שעדיין לא הגיעה במלואה וקיבל את פנינו רגב רז, בעלי החנות, יחד עם שותפו מיכאל בן חיים.

צפו בביקור בחנות בזמן ההשקה השקטה (11.4.22)

"גיים צ'יינג'ר" של אופנת מותגי גברים

"השקענו מאות אלפי שקלים בשדרוג החנות", סיפר רז בגאווה. "את המוצרים של CORNER 2 לא תמצאו בשום חנות אחרת בפתח תקווה. אני מזמין את כל חובבי המותגים להתרשם מהמבחר הגדול ומהמוצרים האיכותיים שיש לנו להציע. אנחנו מייבאים באופן בלעדי את כל מוצרי החנות". התרשמנו שמדובר בחנות נישה, שמציעה מוצרי אופנה לגברים בלבד.

CORNER 2 הוא מותג בוטיקי, מבית ענקית האופנה DIESEL, שנפתח בקניון כבר לפני שלוש שנים, אבל שדרוג החנות מהווה "גיים-צ'יינג'ר", בכל הנוגע לאופנת המותגים. מי שלא חובב מותגים, לא יבין למה צריך לשלם על כובע 570 ש"ח או על ג'ינס 2700 ש"ח, אבל עבור הרבה צרכנים (במיוחד כאלה שיש להם את האפשרות בכיסם), זה משהו שהוא די מובן מאליו. 

יש לציין כי בחנות ניתן למצוא פריטים נבחרים ממותגים מובחרים זולים יותר ונוחים יותר הנעים בין 349₪-549₪ במגוון רחב של טישרטס, סניקרס ג’ינסים ועוד. החנות התאימה את עצמה לכל סוגי הקהלים ולכל אלא שרוצים להראות בטופ ולשלם את המחיר הטוב והאטרקטיבי ביותר.

מהם המותגים המובילים בחנות?

בחנות אפשר למצוא בעיקר ג'ינסים (ארוכים וקצרים), נעליים (אלגנט וסניקרס), חליפות, מכנסי ספורט קז'ואל, טי-שירטים, הלבשה תחתונה (גרביים ותחתונים) וגם אקססוריז כמו כובעים. הלוגואים של המותגים מוטבעים בצורה בולטת על כל המוצרים, ביניהם:

 DSQUARED2 – המותג של צמד המעצבים הקנדי, Dean and Dan Caten, שכבש את העולם בשני העשורים האחרונים.
LES HOMMES – מותג האופנה הבלגי, שהוקם ב-2005 על ידי Tom Notte and Bart Vandebosc ומתמחה באופנת גברים.
ROBERTO VINO – מותג אופנה איטלקי, שהפך לשם יוקרתי בעוולם ביגוד הגברים ומתמחה באופנת רחוב מחוספסת, אבל מעוצבת בקפידה.
VERSACE JEANS COUTURE – את המותג ורסצ'ה לא צריך להציג, אבל לא כולם יודעים שיש לו מותג בן, שמתמחה באופנת ג'ינסים קז'ואלים טרנדיים וחולצות מודפסות.

לדברי רז, CORNER 2, מחזיקה בחוזי יבוא בלעדיים עם המותגים והיבואנים הרשמיים בלבד וזה מאפשר לה להביא לחנות את הפריטים החדשים ביותר, המעודכנים ביותר ובמחירים הטובים ביותר בארץ ובאירופה.

"אנחנו מזמינים אתכם לחוויית קניה עוצמתית ושוברת שגרה של הפריטים הכי חמים בעולם של מיטב מעצבי העל הידועים", אומר רז.

עוד ב-חנויות

ויקטוריה סיקרט פתח תקווה

צפו: מאות לקוחות הגיעו אמש לפתיחת חנות ויקטוריה סיקרט בקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

לאחר עיכוב קל, שנבע בעיקר מהמצב הביטחוני, נפתח אתמול הסניף המדונדש של רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. כשהגענו למקום אתמול (שני) בערב בקושי ראינו ריצפה, אבל כן ראינו תור ארוך משתרך בדרך לקופות, בעיקר של נערות ונשים, מעריצות המותג, חלקן הגיעו מחוץ לעיר כדי לראות, להרגיש וגם לקנות את מהקולקציה של התחתונים והחזיות.

המשך קריאה »
BIG FASHION פתח תקווה - האם יהיה פתוח בשבת?

הערכה: מתחם הענק ביג פתח תקווה (BIG FASHION) לא צפוי להיות פתוח בשבת

חברת מרכזי הקניות השיקה אתמול בטקס חגיגי בהשתתפות רמי גרינברג, את תחילת הבנייה של אחד מהמיזמים המסחריים המסקרנים ביותר בעיר. מסקרן לא רק בגלל הגודל, השפע של החנויות והמיקום המרכזי – אלא בעיקר בגלל שאלה מהותית ולא היפותטית אחת – האם הוא יהיה פתוח גם ביום הקדוש. גורמים בענף והשוכרים בפרויקט מעריכים שלא, אך לא פוסלים התפתחות אחרת. תמונת מצב.

המשך קריאה »
סקארה פתח תקווה קניון הכיכר כפר גנים ג'

סקארה פעם רביעית: עוד סניף של רשת האיפור נפתח בפתח תקווה – הפעם בקניון הכיכר

אחרי הסניפים במרכז העיר (חובבי ציון) ובשני הקניונים (עופר הקניון הגדול ועופר סירקין), המותג מתרחב בסניף נוסף בקניון הצעיר בכפר גנים ג', רחוב העצמאות 65. לפי הדיווח, הרשת השקיעה בו כ-650 אלף ש"ח והוא משתרע על שטח של כ-120 מ"ר. הקונספט הוא אותו קונספט: חנויות חווייתיות, ידידותיות, נגישות ומעוצבות, עם מגוון עשיר ורחב של מוצר איפור וטיפוח. המנכ"ל שכח את הסניף במרכז העיר.

המשך קריאה »
Bגוד פתח תקווה סגולה

Bגוד (ביגוד) פתחה השבוע את הסניף הענק בסגולה פתח תקווה. צפו במוצרים ובמחירים

על שטח של 1000 מ"ר ובהשקעה של 2.5 מיליון ש"ח, פתחה רשת האופנה לכל המשפחה את החנות החדשה, שכבר מושכת אליה התעניינות רבה בקרב תושבי פתח תקווה. הסניף הוקם לאחר ההצלחה של הסניף הראשון בעיר – במתחם יכין Y סנטר. זהו הסניף ה-37 של הרשת, העוסקת בייבוא, ייצור ומכירה של מגוון מוצרי הלבשה והנעלה במחירי "סטוק" אטרקטיביים. כמה זוגות מכנסיים תוכלו לרכוש ב-100 ש"ח? פרטים בפנים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading