בריאות

התמונה מימין לשמאל: דר מיכל ברלב, רופאה בכירה במכון לגסטרו בשניידר, ליה פורמן, אחות טיפול נמרץ שניידר, דר מיכאל גורביץ, מנהל יחידת השתלות כבד בשניידר, דר יעל מוזר, מנהלת יחידת מושתלי כבד בשניידר והילדה בל.

בל בת ה-7 וחצי קיבלה חיים חדשים בשניידר פ”ת בזכות תרומת איבריו של סרן שחר גמלא ז”ל

סרן שחר גמלא ז”ל, שנפצע אנושות מרחפן נפץ בלבנון ומת מפצעיו, הציל במותו שישה אנשים. אחת מהן היא בל פינקלשטיין מראשון לציון, שעברה בהצלחה ניתוח השתלת אונת כבד במרכז שניידר בפתח תקווה. אמה: “צעד כל כך אצילי מתוך השכול”.

לכתבה המלאה
דביר עוז

דביר עוז מונה למשנה למנכ”ל המרכז הרפואי רבין פ”ת ויחליף בתפקיד את לירון גולדנברג

עוז, יליד פתח תקווה שניהל בהצלחה את “בית רבקה”, יחליף בתפקיד את לירון גולדנברג שיעבור להקים את חטיבת הפיתוח והאסטרטגיה של הכללית. בתפקידו החדש יוביל עוז פרויקטים במאות מיליוני שקלים – ובהם פרויקט הדגל “מגדל התקווה” – וינהל כ-1,500 עובדים. “אני נכנס לתפקיד בתחושת אחריות גדולה ומתוך מחויבות למערכת הבריאות ומודה להנהלת הכללית והמרכז הרפואי על הבחירה”

לכתבה המלאה
בבית החולים בילינסון בפתח תקווה נסגר השבוע מעגל מרגש של שכול, תקווה וערבות הדדית. הוריו של רס"ל גיא לודר ז"ל, לוחם מגלן שנפל בלבנון, פגשו לראשונה את סגן שילי ליבוביץ, קצין גולני שנפצע קשה וקיבל את קרניתו של בנם.

“האור של גיא ממשיך להאיר את העולם”: המפגש המצמרר בבילינסון בין משפחת הלוחם שנפל לקצין שמאור עיניו ניצל (וידאו)

בבית החולים בילינסון בפתח תקווה נסגר השבוע מעגל מרגש של שכול, תקווה וערבות הדדית. הוריו של רס”ל גיא לודר ז”ל, לוחם מגלן שנפל בלבנון, פגשו לראשונה את סגן שילי ליבוביץ, קצין גולני שנפצע קשה וקיבל את קרניתו של בנם.

לכתבה המלאה
בילינסון תרומות

התקבלו לאחרונה: שתי תרומות למרכז הרפואי רבין בפ”ת בסך כולל של כ-210 מיליון ש”ח

מרכז רפואי רבין מקבוצת כללית (בתי החולים בילינסון והשרון), דיווח לאחרונה על שתי תרומות נכבדות שיוקדשו לקידום המחקר והפיתוח בתחומי הסרטן, הלב והטיפול הנמרץ בבית החולים. התורמים הם בני הזוג סמואלי ומשפחת כהן-חזון, שהראו נדיבות יוצאת דופן ומחויבות עמוקה לבריאות הציבור בישראל. קרן כהן-חזון לפתח תקווה NEWS: “הרגשתי שזה הזמן הנכון לתרגם הצלחה עסקית להשפעה חברתית”

לכתבה המלאה
יונתן יהוסף, אביחי יהוסף בית רבקה

תביעת ענק נגד מרכז השיקום ‘בית רבקה’ פ”ת: קשיש נפל ממיטתו והפך סיעודי; “הלחצן צלצל, איש לא בא”

האם מוסד שיקומי מוכר בפתח תקווה התעלם מהוראות משרד הבריאות למניעת נפילות? תביעה על סך למעלה מ-2.5 מיליון שקלים הוגשה לבית המשפט המחוזי, בטענה שרשלנות המוסד הובילה לשבר בירך ולפגיעה בלתי הפיכה בקשיש שהגיע להשתקם.

לכתבה המלאה
יום השואה בית רבקה פתח תקווה

ביום השואה והגבורה: שגריר גרמניה בישראל ביקר בבית החולים “בית רבקה” בפתח תקווה

השגריר שטפן זייברט הגיע לביקור מרגש בבית החולים השיקומי בעיר, בו כ-23% מהמטופלים הם ניצולי שואה. בשיא הביקור ניטע “עץ חיים” בפארק השיקומי, המסמל את החיבור בין זיכרון, תקווה ושיקום.

לכתבה המלאה

טרגדיה בבית חולים שניידר פתח תקווה: לא הצליחו להציל נער שנפטר מחצבת,

צער גדול בבית החולים הכי מוכר והכי גדול בארץ לרפואת ילדים: נער כבן 17, שאושפז במרכז ואובחן כחיובי למחלת החצבת, נפטר לאחר מספר ימי אשפוז. מותו הטרגי של הנער, שסבל ממחלות רקע, העלה שוב את סוגיית החיסונים ואת הסכנה המוגברת עבור אוכלוסיות בסיכון. האירוע החל כאשר הנער אושפז והועבר לבידוד עם קבלת תוצאות הבדיקה. בית החולים דיווח למשרד הבריאות ופעל לפי הנחיותיו, כולל השלמת חיסונים למי שנזקק לכך מבין השוהים במתחם.

לכתבה המלאה
ילדים שניידר

צפו במבצע הלילי של בי”ח שניידר פתח תקווה בו הועברו עשרות ילדים לאיזור ממוגן (וידאו)

בשנים האחרונות יש הרבה דרמות מרגשות ולפעמים גם עצובות, בבית החולים לילדים הכי גדול בארץ, על רחוב קפלן אצלנו. אבל מה שהיה עם פריצת מלחמת ישראל-איראן 2 (מבצע שאגת ארי), היה דרמטי במיוחד, כי היו מעורבים בו ילדים מאושפזים, שנאלצו בשבת בבוקר לעבור ממקום האשפוז הרגיל. “כולל מונשמים ומחוברים למערכות מצילות חיים, הועברו עשרות הילדים למתחם מוגן בבניין הזכוכית”, נמסר.

לכתבה המלאה
דריו פרייס

פרופ’ דריו פרייס מונה למנהל מחלקת ילדים חדשה בבית חולים שניידר פתח תקווה

פרופ׳ פרייס, יליד ארגנטינה, נשוי לפאולה, אב לשלושה ילדים וסב טרי לנכדה, עובד במרכז שניידר מזה כ-30 שנים, בהן התמחה ברפואת ילדים וברפואת ריאות ילדים. מחלקת ילדים ד’, נפתחה בדצמבר 2025 בבניין הזכוכית של שניידר, ונועדה לתת מענה לביקוש הרב לטיפול ואישפוז ילדים מכל רחבי הארץ ומחוצה לו בבית החולים. “מתרגש לקבל על עצמי את הקמת וניהול המחלקה”, אמר פרייס.

לכתבה המלאה
פיני כהן פנינית כהן

פנינים: פיני ופנינית כהן תרמו 1.5 מיליון דולר להקמת מרכז כנסים בשניידר פתח תקווה

יו”ר עמותת ידידי “המרכז הרפואי רבין”, ורעייתו השתתפו בחודש שעבר בטקס חתימת התרומה, שהתקיים בבית החולים לילדים, בהשתתפות פרופ’ אפרת ברון-הרלב, מנהלת מרכז שניידר וחברי ההנהלה, השרה לשעבר איילת שקד, יו”ר עמותת נאמני שניידר ומנכ”לית העמותה, אורלי טובולסקי-חדד. מרכז הכנסים החדש (אודיטוריום) ישמש את הצוותים הרפואיים והמקצועיים של שניידר לקיום כנסים, ימי עיון ואירועים מקצועיים.

לכתבה המלאה
כדאי לכם להיות עם יד על הדופק

רוצים לקבל את החדשות על פתח תקווה ראשונים?

קבלו התראה על כל אייטם חדש

[email-subscribers-form id="1"]