אורי אורבך

אלימות בבית ספר פתח תקווה

תלמיד דפק למורה בקבוק בראש: הלימודים בבי”ס “אורי אורבך” פ”ת יחלו מחר רק ב-10:00

ההסתדרות הודיעה על עיצומי אזהרה בבית הספר הפתח תקוואי הממלכתי-דתי ברחוב אליהו דוד שולזינגר בשכונת כפר גנים, לאחר שתלמיד השתולל בכיתה, הכה את המחנכת ופצע אותה בראשה באמצעות בקבוק נירוסטה. המורה פונתה לקבלת טיפול רפואי. לפי החלטת ההסתדרות, הלימודי בבית הספר יחלו בשעה 10:00 כפעולת מחאה ומחויבות לשמירה על ביטחון עובדי ההוראה.

כדאי לכם להיות עם יד על הדופק

רוצים לקבל את החדשות על פתח תקווה ראשונים?

קבלו התראה על כל אייטם חדש

[email-subscribers-form id="1"]