השלט בפתח אצטדיון שלמה ביטוח

נפגשים ביציע? הדרבי הראשון של העונה נקבע ל-15.8 בשעה 19:30 באצטדיון "שלמה ביטוח"

לאחר שהסתיימה סאגת ברק אברמוב ובית"ר ירושלים עברה בבקרה התקציבית, בהתאחדות לכדורגל מיהרו לקבוע שמכבי פתח תקווה והפועל פתח תקווה, ייפגשו בגביע הטוטו, למשחק מסקרן, שאמור היה להתקיים לפני יותר משבועיים. בקרב אוהדי הקבוצות יש ציפייה למשחק, שיהווה סוג של הכנה לעונת ליגה הלאומית 22/23, בה צפויות שתיהן להתמודד על העלייה לליגת העל.

בשבוע שעבר דיווחנו לכם כי הפועל פתח תקווה כבר מתקרבים למכירה של 2000 מנויים ואילו במכבי המכירה מתעכבת, בעיקר נוכח אי הוודאות, באשר לאיזו ליגה היא תשחק. יש לציין כי עדיין יש ענן של חוסר וודאות סביב קיום הדרבי, היות ובני סכנין מליגת העל, לא עברה את הבקרה התקציבית, ואם הערעור שלה במוצ"ש לא יתקבל, המשמעות היא שמכבי פתח תקווה תשחק בליגת העל והדרבי לא יתקיים. 

מגורמים עמם שוחחנו במכבי, הסיכוי לכך הוא כל כך קלוש, כך שהראש שלהם ממוקד כולו בדרבי, שאמור להתקיים עוד ארבעה ימים וכמובן בהכנות לליגה הלאומית. בעקבות ההודעה על מועד הדרבי, במכבי נאלצו לדחות את כנס אוהדים-מועדון, שאמור היה להתקיים באולם "קסאנאדו" בסגולה, בדיוק באותו מועד. במכבי מבטיחים לקיים את הכנס במועד אחר, שכרגע הוא לא ידוע.

בכל מקרה, הליגה הלאומית אמורה להיפתח כבר ביום חמישי הבא (18.8), כשהפועל פתח תקווה תארח את מ.כ. כפר קאסם ואילו מכבי פתח תקווה תפתח את העונה בנוף הגליל. הדרבי הראשון בליגה הלאומית, אמור להתקיים ב-23.9 (יום שישי, לפני ראש השנה), אותו תארח מכבי.

הפועל פתח תקווה צריכה לבנות על הדור הבא של מנויים
אוהדי הפועל מחכים לעונה

עוד ב-ספורט

מכבי פתח תקווה בית"ר ירושלים 3:0 - תאריך 16.3

כ-10,000 צופים ראו את בית"ר י-ם מביסה את מכבי פ"ת ביציעים ובמגרש. הפועל בצרות

שבת מאכזבת לשתי הפתח תקוואיות הסתיימה בהפסדים כואבים לשתי הירושלמיות, שקבעו: מכבי לא תשחק בפלייאוף העליון והפועל צריכה סוג של נס כדי להישאר בליגה. כ-8000 אוהדי בית"ר, שכבשו את אצטדיון "שלמה ביטוח", ביטלו לחלוטין את כ-2000 אוהדי מכבי ומשכו את הצהובים-שחורים לניצחון 3:0. הפועל פתח תקווה עמוק במקום האחרון אחרי הפסד 0:1 בטדי להפועל ירושלים. נתנחם שיהיה עוד דרבי במאי.

המשך קריאה »

צפו: כ-8000 צופים הגיעו לדרבי הגדול של פתח תקווה. רק הכדורגל ניצח (וידאו)

חגיגת כדורגל במשחק מחשמל של היה פה עשור בין מכבי להפועל פתח תקווה הסתיים בתיקו 2:2, לאכזבתם של אוהדי שתי הקבוצות. הפועל, שאירחה את המשחק, מילאה את היציע המזרחי והביאה 6522 אוהדים ואילו מכבי הביאה כמות נכבדה של 1380 משלה, שמילאו את יציעי 4+5. למרות המתח הרב במשחק הגורלי, האירוע התנהל בצורה מסודרת ללא אלימות או תקריות. צפו בדברי האוהדים:

המשך קריאה »
מתן גושה בן שהר לקראת הדרבי

יהיה מלא בדרבי? מקווים לפחות ל-8000 צופים. צפו בגושה ושהר בקריאה לאוהדים

הפועל פתח תקווה תארח בעוד יומיים (9.3, שבת, 15:00) את מכבי פתח תקווה לדרבי הכי חם שהיה פה בעשור האחרון. שתי הקבוצות, שעלו העונה לליגת העל, מסתכלות אחת על השנייה בלבן של העיניים במשחק הגורלי עם שאיפות שונות: מכבי – פלייאוף עליון. הפועל – הישרדות. ותרו עוד כ-4000 כרטיסים למשחק. גושה: "צריכים את הקהל של הפועל"; שהר: "מצפים לנוכחות גבוהה של אוהדי מכבי".

המשך קריאה »

כ-1000 אוהדי מכבי פתח תקווה צפו ב-3:0 מהמם על הפועל תל אביב (וידאו)

באחת מהופעות הטובות ביותר של המועדון הפתח תקוואי בשנים האחרונות, היממו שחקניו של רן קוז'וק את אלו של יוסי אבוקסיס וסגרו את המשחק כבר בדקה ה-65' עם צמד של בן שהר, לאחר שלוקה שטור כבש את הראשון, לא לפני שמוחמד הינדי החמיץ פנדל ואל ים קנצפולסקי מהפועל הורחק. במכבי לוטשים עיניים לפלייאוף העליון, שיכול לקדם אותה מקצועית ולהכניס לקופתה כסף רב.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading