עידן שמש חוגג ברמת גן מול אוהדי מכבי פתח תקווה בניצחון על בני יהודה 2:0

מתחילים עונה: אוהדי הפועל מתלוננים על העירייה ובמכבי אוכלים סיבוב מבית"ר ומוכרים את בנדה

לאחר יותר מחודשיים בלי משחקים רשמיים של קבוצות פתח תקווה באצטדיון "שלמה ביטוח", זה כנראה יקרה רק עוד שבוע-שבועיים, תלוי מה יוחלט לגבי בית"ר ירושלים. במידה והירושלמים יישארו בליגת העל (והסיכויים לכך גברו), הרי שמכבי פתח תקווה תישאר כמתוכנן בלאומית והיא צפויה לפגוש את היריבה העירונית בדרבי הראשון של העונה במסגרת גביע הטוטו כנראה לקראת אמצע החודש.

הדרבי, כאמור היה אמור להיערך ב-2.8, אך מכיוון העיכוב בהחלטה לגבי בית"ר, הוא נדחה למועד לא ידוע. מנגד, משחקה הביתי של הפועל נגד בני יהודה במסגרת גביע הטוטו, היה אמור להיערך היום בפתח תקווה, אבל לבסוף נערך באצטדיון רמת גן, זאת לאחר שהאצטדיון אושר לשימוש רק היום בבוקר, על ידי משרד הכלכלה. אוהדי הפועל התנחמו בכך שקבוצתם עשתה את הסיפתח הרשמי עם ניצחון 2:0 מצמד של הרכש עידן שמש.

השלט בפתח אצטדיון שלמה ביטוח
אצטדיון שלמה ביטוח - קיבל אישור סוף סוף.

הערכה: הדרבי ב-14 או ב-15 לחודש

אותם אוהדים מחו ברשתות החברתיות על כך, שדווקא המשחק הביתי הרשמי הראשון, שלו כל כך ציפו, נאלץ לנדוד מאצטדיון "שלמה ביטוח" ומתחו ביקורת על העירייה, שהיא מצדה, עשתה את הכל (יחד עם ה"חברה לפיתוח פתח תקווה", המפעילה העסקית של מתחם האצטדיון), להביא לכך שכל האישורים יתקבלו, כפי שאכן קרה, לאחר ביקור נציג משרד הכלכלה, שחתם על הטפסים הדרושים. 

זאת עוד דוגמא לכך שבכדורגל שלנו הכל קורה בדקה ה-90, אבל במכבי פתח תקווה כבר נמצאים בזמן פציעות של ההארכה (אם לא בפנדלים), כשרק ב-10.8 תתקבל החלטה סופית, אם בית"ר תרד או תישאר ליגה. במידה והיא תישאר (והסימנים מצביעים על כך, לאור אישור המשטרה היום את רכישת הקבוצה על ידי ברק אברמוב), מכבי פתח תקווה יכולה סופית לרשום בלו"ז משחקים ביום שישי.

בשתי הקבוצות לא ידעו לומר היום מתי הדרבי בגבעי הטוטו בסופו של דבר ייערך, אבל ההערכה היא בקרב גורמים עמם שוחחנו, שזה יקרה ב-14 או ב-15 לחודש, זאת כמובן במידה שאברמוב יצליח להעביר בבקרה התקציבית את בית"ר ירושלים. ב-18 לחודש צפויה הפועל פתח תקווה לשחק את משחקה הראשון בליגה הלאומית בבית מול כפר קאסם, במה שיכול להיות סוג של משחק "נקמה", לאחר התבוסה הכואבת של ה-4:0 מהעונה הקודמת.

עידן שמש, הרכש החדש של הפועל, עשה סיפתח עם צמד מול בני יהודה. חבל שזה קרה באצטדיון רמת גן
עידן שמש, הרכש החדש של הפועל, עשה סיפתח עם צמד מול בני יהודה. חבל שזה קרה באצטדיון רמת גן. צילום: סער כרמלי, דוברות הפועל פתח תקווה

יש על הכוונת מחליף ראוי לבנדה?

מכבי פתח תקווה, לעומת זאת, צפויה לשחק את משחקה הביתי הראשון מול מ.כ. אחי נצרת רק ב-25 לחודש (עוד שלושה שבועות בדיוק). נוסף לחוסר הודאות שמטריד את אוהדי מכבי, היום הם התבשרו על כך, שמי שאמור להיות שחקן המפתח שלהם העונה, לאמק בנדה, יימכר (כנראה כפוף רק לבדיקות רפואיות) ללצ'ה מהליגה האיטלקית הבכירה (סיריה א').

לפי הדיווח מדובר על אקזיט נוסף של הלוזונים, שיקבלו אחוזים על המכירה על סך 1.8 מיליון אירו + אחוזים ממכירה עתידית. בקרב האוהדים הובע חשש כי הקבוצה תתקשה למצוא מחליף ראוי, שימלא את מקומו. "צריך להשלים עם זה", אמרו נציגי האוהדים. "איך אפשר למנוע מבן אדם לשחק נגד אינטר בעוד 10 ימים, כשהוא יודע שהאופציה השניה היא לשחק בנוף הגליל. יחד עם זאת, אנחנו מצפים מהקבוצה וההנהלה שהצעד הזה נעשה מתוך ידיעה ברור שיש כבר על הכוונת מחליף ראוי". 

ממכבי פתח תקווה נמסר כי המכירה של בנדה באוויר כבר הרבה זמן, היות ומדובר בכישרון צעיר, שהערך שלו נמצא בעלייה ובטוחים כי יימצא בכספי המכירה מחליף או מחליפים ראויים (כרגע על הכוונת מוטי ברשצקי מאשדוד ו/או שחקן זר).

מחירי המנויים של מכבי פתח לצד ההזמנה לכנס הפתיחה. מצפים למכור הרבה מנויים
מחירי המנויים של מכבי פתח לצד ההזמנה לכנס הפתיחה. מצפים למכור הרבה מנויים

במכבי משווקים: כנס פתיחה וצוות מדיה

בגזרת המנויים, בהפועל פתח תקווה מתגאים במכירה של כמעט 2000 מנויים (מקום 6 בארץ, רק אחרי שתי תל אביביות, מכבי חיפה, הפועל ב"ש ומכבי נתניה) ומקווים שהיד עוד נטויה.במכבי פתח תקווה עוד לא יכולים לחלום על המספר הזה, אבל כבר נעשו מספר פעולות שיווקיות חדשות כמו ארגון כנס הנהלה-אוהדים ראשוני מסוגו באולמי XANADU בסגולה (15.8, 19:45). 

בכנס ימכרו מנויים, לצד נשנושים והפתעות נוספות. אופיר לוזון צפוי להציג את החזן הניהולי והמאמן שי ברדה את המקצועי. מי שיזם את האירוע הוא ליאח דוד פיינר, שהיה מראשי המחאה והיום הוא בתפקיד הקבוצה כאחראי על הקשר בין האוהדים למועדון.

צעד חשוב נוסף שנעשה אצל הכחולים ממכבי, הוא שכירת שירותיה של VRdigital, סוכנות דיגיטל מתל אביב, המתמקדת בשיווק דיגיטלי ללקוחות קטנים והוקמה על ידי צמד בשם מקס ומיכאל. הצוות יעבוד בשיתוף פעולה עם נתנאל, הגרפיקאי הוותיק של המועדון, שאחראי על כל העיצוב בשלל המדיות השונות. 

במכבי בונים על כך שהחברה תחיה את המועדון ותוביל אותה להצלחה. 

הפועל פתח תקווה צריכה לבנות על הדור הבא של מנויים
בהפועל פתח תקווה בונים על הדור הבא של המנויים

רוצים לרכוש מנוי לעונה הבאה? לחצו על הקישורים!​

עוד ב-ספורט

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »

חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה ולינקים לכרטיסים – בפנים!

המשך קריאה »
מכבי פתח תקווה בית"ר ירושלים 3:0 - תאריך 16.3

כ-10,000 צופים ראו את בית"ר י-ם מביסה את מכבי פ"ת ביציעים ובמגרש. הפועל בצרות

שבת מאכזבת לשתי הפתח תקוואיות הסתיימה בהפסדים כואבים לשתי הירושלמיות, שקבעו: מכבי לא תשחק בפלייאוף העליון והפועל צריכה סוג של נס כדי להישאר בליגה. כ-8000 אוהדי בית"ר, שכבשו את אצטדיון "שלמה ביטוח", ביטלו לחלוטין את כ-2000 אוהדי מכבי ומשכו את הצהובים-שחורים לניצחון 3:0. הפועל פתח תקווה עמוק במקום האחרון אחרי הפסד 0:1 בטדי להפועל ירושלים. נתנחם שיהיה עוד דרבי במאי.

המשך קריאה »

צפו: כ-8000 צופים הגיעו לדרבי הגדול של פתח תקווה. רק הכדורגל ניצח (וידאו)

חגיגת כדורגל במשחק מחשמל של היה פה עשור בין מכבי להפועל פתח תקווה הסתיים בתיקו 2:2, לאכזבתם של אוהדי שתי הקבוצות. הפועל, שאירחה את המשחק, מילאה את היציע המזרחי והביאה 6522 אוהדים ואילו מכבי הביאה כמות נכבדה של 1380 משלה, שמילאו את יציעי 4+5. למרות המתח הרב במשחק הגורלי, האירוע התנהל בצורה מסודרת ללא אלימות או תקריות. צפו בדברי האוהדים:

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading