פסטיבל הבירה 2022 פתח תקווה

צפו: כ-10,000 איש נכחו אמש בפסטיבל הבירה בפארק הגדול ומחאו כפיים לרמי גרינברג

אלפי בני נוער, זוגות ומשפחות הגיעו אתמול לאירוע, שהתקיים בחסות עיריית פתח תקווה ובצל חקירתו של ראש העירייה, שנתון במעצר, לפחות עד תחילת שבוע הבא. בתחילת הערב, מנחת האירוע מטעם העירייה, הודתה לגרינברג על ארגון וקיום האירוע והקהל הריע לו במחיאות כפיים, בדיוק כפי שקרה ב-LIVE PARK, שהתקיים ימים ספורים לאחר שעוכב לחקירה בפרשה הקודמת.

זו הפעם החמישית, שפסטיבל הבירה התקיים בפתח תקווה. למרות הקהל הרב, שמילא את פארק אוחיון, האירוע התקיים ללא בעיות או תקלות. הערב עמד בסימן יום האהבה (ט"ו באב), שחל אתמול. את המופע פתחו האמנים המקומיים יונתן דרזי וצור מעוז ומיד אחריהם עלה הראל מויאל ואת הלילה סיים אברהם טל במופע ייחודי, בו אירח את מוש בן ארי.

צפו: קטעים מפסטיבל הבירה 2022

לא אדישים, אבל מריעים

הקהל הרב נהנה משפע של דוכני בירה, דוכני מזון והאווירה מצוינת. האירוע אורגן על ידי אגף האירועים התרבות והפנאי של עיריית פתח תקווה. לא היה ניכר כי דבר מעצרו של ראש העיר גרינברג העיב על האווירה, להיפך. כשהודו לו על הבמה, הקהל החזיר במחיאות כפיים וקריאות תמיכה, לראש העיר, שיישב לפחות עד יום שני במעצר באבו כביר. "התושבים לא אדישים למעצר", אמר לנו אחד מהחוגגים באירוע. "אבל הם רואים ראש עיר פעיל ומקדם את פתח תקווה ומרגישים צורך להודות לו".

יש לציין כי בפעם הקודמת, כשגרינברג עוכב לחקירה, התקיים בדיוק באותו יום מופע אחר בפארק הגדול, הפעם של עדן בן זקן, במסגרת אירוע פארק LIVE. גם אז, הודו על הבמה לגרינברג והקהל החזיר במחיאות כפיים ובקריאות עידוד. תגובת התושבים באירועים אלה, מוכיחה עד כמה יש פער בין החשדות בהם מואשם גרינברג, לתמיכה שהוא מקבל מהתושבים, שאותם מעניין בעיקר דבר אחד – פועלו לקידום העיר והדאגה לתושביה.

הראל מויאל על המסך הגדול בפארק הגדול של פתח תקווה - באירועי פסטיבל הבירה
הראל מויאל על המסך הגדול בפארק הגדול של פתח תקווה - באירועי פסטיבל הבירה
חוגגים עם בירה בפסטיבל הבירה
קהל גדול בפסטיבל הבירה בפתח תקווה 2022
קהל גדול בפסטיבל הבירה בפתח תקווה 2022
צילומים באדיבות: שי בן סניור

עוד ב-אוכל ובילויים

יכין סנטר - חניה במקום כיסאות מסעדה

לקוחות בוקריה ובייקרי ביכין סנטר פתח תקווה הופתעו לגלות: חניה במקום כיסאות

שתי המסעדות הפופולריות במרכז המסחרי, נאלצו בתחילת החודש לפנות את מקומות הישיבה בחוץ לטובת שטחי חניה נוספים – זאת בהוראת הנהלת המתחם. יש לציין כי שני העסקים נהנו מהרחבת החוץ החל מתקופת הקורונה, שבימים מסוימים בעיקר בימי שישי הנעימים נהנו מתפוסה מלאה, זאת למרות שהאזור אינו נכלל בשטח ההשכרה שלהם. ביכין סנטר סירבו בינתיים להגיב.

המשך קריאה »
בוטיק סנטרל פתח תקווה

בוטיק סנטרל פתח תקווה נפתח היום ללקוחות: "מנסים להביא את פריז לאם המושבות"

חודש אחרי שדיווחנו לכם ראשונים על ההכנות לפתיחת הסניף הפתח תקוואי, של אחת מרשתות קונדיטוריה הגדולות והותיקות בישראל, במרכז המסחרי "מיקס MeeX אם המושבות" – הוא פתח את שעריו לקהל הלקוחות, שכבר ב-7:00 בבוקר חיכו לעוגה והקפה של הבוקר – אבל הפעם עם טעם צרפתי משודרג. זהו הסניף ה-39 של הרשת, שכבשה את לבם של חובבי מטבח הפטיסרי.

המשך קריאה »
חלה'ס פתח תקווה במתחם גיסין פתח תקווה

נותנים בשניצל: חלה'ס פתח תקווה פתחו סניף ראשון ב-Giss-in אם המושבות

רק לפני פחות משבוע סיפרנו לכם על שניצליגה שנפתח במרכז אם המושבות וכבר היום התבשרנו על פאסט פוד שניצל נוסף, שאולי יכבוש את העיר וערים נוספות על הדרך. אבל הבידול של הרשת הוא לאו דווקא השניצל, אלא יותר החלה, שבאה גם עם חזה עוף, בשר מפורק, שקשוקה וטבעוני. 39 ש"ח למנה הסטנדרטית של שניצל בחלה. היום, בלי הרבה רעש, נפתח המקום ללקוחות. המנות והמחירים בפנים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading