צפו: סרטון של תושב העיר הקורא לרשום את כל מי שיגיע לתמוך בגרינברג – הוסר על ידו מהרשת

ראש העיר צפוי לסיים את תקופת ריצוי מעצרו מחר (15.8) ועדיין לא ברור אם יסיים את חקירתו וישתחרר מחר. בינתיים, העלה ביום חמישי, תושב העיר בשם גיל טסה, סרטון הקורא לתושבים להגיע להפגנת תמיכה בו בפתח אבו כביר ולבצע שם "רישום חברים". בינתיים, מפגן התמיכה בוטל וטסה הסיר את הסרטון, למרות שהוא רץ בטוויטר, על ידי העיתונאי אורן אהרוני. צפו.

אהרוני העלה את הסרטון לערוץ הטוויטר שלו (סביר להניח כי הספיק להוריד את הסרטון למחשב, לפני שטסה הסירו) וטען בביקורתיות כי יש בקריאה של טסה מעין "איום מרומז". "מסכנים עובדי העירייה, שלא רוצים לתמוך בחשוד בשוחד – ומחויבים להגיע לתמוך בו. אני חושב שהמשטרה צריכה לבדוק גם את זה", צייץ אהרוני.

צפו בסרטון התמיכה של גיל טסה

גרינברג נעצר כבר ביום רביעי בשבוע שעבר, בחשד לעבירות שונות, ביניהן עבירת השוחד. גורמים במשטרה ציינו כי יש בידם עדות לכך (כנראה סרטון וידאו, פ"נ), שגרינברג קיבל כספי שוחד בתהליך מערכת הבחירות לעיריות המקומיות ב-2018, בתמורה לקידום עסקיהם של בעלי עניין. מאז, הוא נמצא במעצר באבו-כביר, עד לדיון נוסף בהארכת מעצרו, שאמור להתקיים מחר. בינתיים, תושבי פתח תקווה תלו שלט הבאת תמיכה בגרינברג על גשר בילינסון ברח' זבוטיסקי

כזכור, לפני כחודש חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 עיכבו הבוקר (ב')  את איש הציבור, יחד עם 3 ממקורביו, המעורבים על פי החשד, בביצוע עבירות של מרמה והפרת אמונים, סחיטה באיומים, שימוש לרעה בכוח המשרה, מתן שוחד וקשירת קשר לביצוע פשע.

חקירת המשטרה החלה לפני כשנה בעקבות תלונה לפיה רמי גרינברג דרש את פיטוריהם מעבודה, או הרחקה מתפקיד של מתנגדיו, או של בני משפחתם, והציב זאת כתנאי להעברת תקציבים למוסדות המעסיקים אותם ומתוקצבים על ידי הרשות. החקירה מלווה על ידי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה. על פי החשד, שלושת מקורביו של איש הציבור, חשודים כמי שפעלו בשליחותו, כדי לממש את רצונו וכוונותיו.

העבר מלמד, כי רוב ראשי רשויות והערים, שעוכבו, נחקרו ואף נשפטו, נסגר התיק נגדם ללא כלום. מגורמים עמם שוחחנו באותה עירייה, מקווים וגם בטוחים, שזה יהיה המצב גם במקרה הזה. בין ראשי הערים, שנסגרו מולם תיקים בשנים האחרונות: ישראל זינגר (רמת גן), חיים אביטן (חדרה), בני ביטון (דימונה), מוטי ששון (חולון), חיים צורי (קריית מוצקין), ניסים מלכה (קריית שמונה), ז'קי סבג (נהריה) ומרים פיירברג (נתניה).

החומרים פורסמו על פי סעיף 27 לחוק זכויות יוצרים

עוד ב-מהנעשה בעיר

מישהו ראה את נאוד סיהבאטו? תושב פתח תקווה בן 16 נעלם מיום רביעי

דוברות המשטרה פרסמה היום בקשת סיוע מהציבור לאיתור נעדר בסיכון תושב העיר. מדובר בנאוד סיהבאטו, רק בן 16, שנראה לאחרונה ב-16.10 ברחוב שטמפפר במרכז העיר ובדקות אלה ניתן אישור לפרסם את דבר היעדרותו. כל היודע על דבר על מקום הימצאו, מתבקש להתקשר למוקד 100 של משטרת ישראל או לתחנת משטרת פתח תקווה, בטלפון: 039393444. תיאורו:

המשך קריאה »
10 אירועי סוכות פתח תקווה

מסדרים לכם את החג: 10 אירועים בולטים ששווה לבדוק – בסוכות 2024 פתח תקווה

בצל רוחות המלחמה שעדיין מנשבות, עם אזעקה שלשום (מספר 37 בעיר מה-7.10), שהזכירה לנו את המציאות המטורפת בה אנחנו חיים – רוב האירועים המתוכננים לסוכות תשפ"ה – צפויים להתקיים כמתוכנן. האירוע הגדול ביותר שתוכנן – פסטיבל יאסו עם אתניקס ועדן חסון, שאמור היה להתקיים בפארק אוחיון – בוטל, אבל יש לא מעט אירועים קטנים יותר, שיכולים להעביר לפתח תקוואים את החג בנעימים.

המשך קריאה »
ילדה נפלה למותה בגיסין

ילדה בת 8 נהרגה מנפילה מהקומה התשיעית בבניין מגורים בגיסין פתח תקווה

הילדה הובהלה לבית החולים בילינסון במצב אנוש – ושם נקבע מותה. לדברי משפחתה, היא מעדה ונפלה מהגובה הרב. כוחות ההצלה והמשטרה הגיעו מיד למקום וביצעו פעולות החייאה בילדה, שסבלה מפגיעה רב מערכתית. עדיין לא ברורות הנסיבות המלאות של המקרה, שממשיך להיחקר על ידי המשטרה גם בשעות אלו.

המשך קריאה »
שריפה בקולנוע היכל פתח תקווה חשוד נעצר בהצתה

צפו: מעצרו של החשוד בהצתת קולנוע היכל במרכז פתח תקווה (וידאו בלעדי)

לידי פתח תקווה NEWS הגיעו התמונות ממעצרו של החשוד בהצתה של אולם הקולנוע הנטוש ברחוב ההסתדרות שבעיר. מהמשטרה עדיין לא נמסר מה המניע לאירוע החריג. במשך שעה ארוכה עמלו כארבעה צוותי כיבוי אש, לצד עשרות אמבולנסים וניידות שחסמו את הרחוב העמוס, לכבות את השריפה, שלבסוף כובתה ללא נפגעים. בית הקולנוע היכל אינו פעיל מזה 20 שנה.

המשך קריאה »

השאירו פרטים וקבלו עדכונים שותפים על תכנים שעולים לאתר

Loading