האוהדים בדרבי מכבי פתח תקווה מול הפועל פתח תקווה 1:2

צפו בדקה ה-90: הדרבי הראשון של העונה שייך למכבי. ביציעים, הפועל ניצחו בפער קטן

פנדל של שלו דניאל הכריע את ההתמודדות בין שתי קבוצות הכדורגל של העיר, שהסתיימה ב-2:1, לטובת השחקנים של שי ברדה. כ-2700 צופים נכחו במשחק המסקרן, שנערך במסגרת גביע הטוטו, מתוכם כ-1500 של הפועל ו-1200 של מכבי, לה היה זה משחק ביתי. בשתי הקבוצות מצפים לעלייה בקצב מכירת המנויים לקראת פתיחת העונה של הליגה הלאומית ביום חמישי.

למרות הסיטואציה הדי מדכאת, שמכבי פתח תקווה והפועל פתח תקווה, ישחקו בעונת 22/23 בליגה השנייה, זה לא הפריע לאוהדי שתי הקבוצות להפגין נוכחות יפה ביציעים, בטח נוכח העובדה שמדובר היה רק במשחק גביע הטוטו. האווירה הייתה דרוכה וטעונה למשחק, שבכלל היה אמור להיערך ב-2.8 ורק בגלל הסחבת בעניין בית"ר ירושלים, נדחה למועד זה.

צפו: קטעים מהדרבי הראשון של העונה

ליאל עבדה הבא?

המחצית הראשונה הייתה חלשה מאוד ומעוררת דאגה, נוכח כושרן הירוד של שתי הקבוצות. מה שהצית את המשחק היה שער היתרון של מכבי פתח תקווה, שנכבש בדקה האחרונה של המחצית על ידי הכישרון הצעיר עידן טוקלומטי (בן 18), שפתח בהרכב ופרע את השטרות עם 1:0 (ליאל עבדה הבא?). המחצית השנייה הייתה קצבית הרבה יותר ובדקה ה-63, ירדן כהן כבש את השוויון להפועל.

כשכבר חשבנו שהדרבי יסתיים בחלוקת נקודות, המחליף, אמיר אלטורי, הוכשל ברחבה והחלוץ שלו דניאל, שגם הוא נכנס כמחליף, לא התרגש ובעט לחיבורים את השער שהכריע את ההתמודדות – 2:1 למכבי פתח תקווה. המשחק היה חם על המגרש כששחקני הקבוצות הירבו לבצע עבירות ולהחליף דחיפות הדדיות ברגעי מחלוקת במשחק וגם בסיומו. ביציעים – המשחק עבר יחסית בשקט.

שלו דניאל כובש את פנדל הניצחון וקובע 2:1
שלו דניאל כובש את פנדל הניצחון וקובע 2:1

הפועל מתנחמים בחסות עם "דן טאון"

למרות שדרבי זה דרבי, שתי הקבוצות עדיין ראו בו סוג של משחק הכנה לדבר האמיתי: הליגה הלאומית שתיפתח ביום חמישי, כשמכבי והפועל, לפי כל הפרשנים, מועמדות בולטות לעלייה. הפועל פתח תקווה תארח באצטדיון "שלמה ביטוח" ביום חמישי את מ.כ. כפר קאסם בשעה 20:00 ואילו מכבי פתח תקווה תצא למשחק חוץ מול נוף הגליל (19:30).

מה שיכול אולי לנחם את הפועל, זהו הסכם החסות עליו חתמה מול המתחם המסחרי "דן טאון" בב.ס.ר סיטי. כבר ביום חמישי, במשחק מול כפר קאסם, אמור להתנוסס על חולצות השחקנים הלוגו של המתחם. "אני משוכנע כי החיבור בין מתחם העסקים והמסחר המתפתח דן טאון לבין מועדון עם קהילת אוהדים גדולה כמו הפועל פתח תקווה, ישרת את שני הצדדים", אמר אבי יוגב, מנהל "דן טאון".

עוד ב-ספורט

מתן גושה תאונת אופנוע

מתן גושה מהפועל "מבנה" פתח תקווה נפצע קשה בתאונת אופנוע בדרום. מצבו יציב.

הבלם של היורדת סובל מפגיעה רב מערכתית. גושה בן ה-25 החליק מהאופנוע שלו בכביש 4, סמוך לניצן – צומת אשכולות ועף ממנו. חובשים ופראמדיקים של מד"א הוזעקו למקום והעניקו לו טיפול לפני שפינו אותו לבית החולים ברזילי, שם הוא מטופל כשהוא בהכרה מלאה ומצבו יציב. השחקנים והצוות המקצועי של הפועל מתפללים להחלמתו: "המועדון עוקב אחרי מצבו וילוו את השחקן ומשפחתו בכל מה שיצטרכו", נמסר.

המשך קריאה »

רגל ימין לקראת אירופה: מכבי פתח תקווה ניצחה את מכבי חיפה 1:3 בבת גלים

נכון, זה רק משחק אימון, מול הירוקים, שהיו בהרכב חסר, אבל אולי זה סימן לעונה מוצלחת עבור הפתח תקוואים מחזיקי הגביע, שעוד פחות מחודש ישחקו לראשונה באירופה מאז 2005. במשחק, שהיה סגור לקהל, החיפאים עם המאמן החדש-ישן ברק בכר, פתחו עם שער של דין דוד בדקה ה-30, אך מכבי החזירה עם שלישייה של לוגסי (32), קרצו (72 ודזנט (76) במשחק הבכורה של המאמן החדש דן רומן.

המשך קריאה »
הפועל מבנה פתח תקווה

"מבנה" תהיה נותנת החסות הראשית של הפועל פתח תקווה – גם בעונה הבאה

הקבוצה, שירדה העונה מליגת העל לאחר עונה אחת בלבד, הודיעה כי חברת הנדל"ן העסקי תתמוך בה גם בעונת 24/25 – כך על פי דיווח של המועדון. "שמחים וגאים על הבעת האמון בנו דווקא עכשיו, שיתוף הפעולה יביא להצלחות", אמר טים פלוטקין, המנכ"ל החדש. בהפועל גם מעודדים מקצב גיוס הכספים של עמותת האוהדים, שכבר הגיע לשני מיליון ש"ח, חודשיים לפני שריקת הפתיחה למשחק הראשון.

המשך קריאה »
אוהדי מכבי פתח תקווה - מתכוננים לבראגה?

מכבי פתח תקווה תפגוש את בראגה מפורטוגל בסיבוב השני של הליגה האירופית

ההגרלה שנערכה היום, קבעה כי הקבוצה הפתח תקוואית, שחוזרת לכדורגל האירופאי לאחר כמעט שני עשורים, תפגוש את הפורטוגזים החזקים לשני משחקים: הראשון יתקיים ב-25.7 בחוץ והשני יתקיים כעבור שבוע (1.8) במשחק ביתי, שלצערינו, ייערך בסופיה. במכבי יתנו עדיפות לרכישת חבילות למשחקים לבעלי מנויים ומצפים למאות אוהדים שילוו את הקבוצה בשני המשחקים באירופה.

המשך קריאה »