צים בהרי ז'בוטינסקי 12 פתח תקווה

נוגעים בשמיים: ז'בוטינסקי 12 של "צים בהרי" והיזם רמי סימני אושר להפקדה בוועדה המחוזית

37 יחידות דיור ב-3 בניינים ישנים ומוזנחים המיועדים להריסה, צפויים להפוך תוך מספר שנים למתחם שיכיל מבנה מגורים אייקוני מעוצב בגובה 31 קומות עם לא פחות מ-140 יחידות דיור. מדובר באחד מפרויקטים ה"פינוי-בינוי" המשמעותיים ביותר שצפויים לקום בעיר, במיוחד בגלל המיקום שלו על ציר מרכזי סמוך למרכז העיר. אייל בהרי: "יש לנו חיבור מצוין עם פתח תקווה". 

מנהלת כרמים להתחדשות עירונית פתח תקווה פרסמה לאחרונה כי תכנית "אחוזת רופין", אושרה על ידי הוועדה המקומית והומלצה להפקדה במחוז מרכז. המתחם נמצא על פינת דרך ז'בוטינסקי ורחוב רופין בקרבת תחנת הרכבת הקלה המתוכננת של הקו האדום – תחנת קרול. על פי התכנית, שהיזמית שלה היא חברת הנדל"ן "צים-בהרי", יחד עם היזם, רמי סימני, בקומת הקרקע ישולבו יחידת מסחר (צפו לבית קפה) וכן אשכול של גני ילדים בתכנון מודרני.

צפו בביקור במקום ובמשרדי צים בהרי בפתח תקווה

אייל בהרי, מנכ"ל "צים-בהרי"

רחב למטה וצר למעלה

מה שמייחד את הפרויקט הזה מפרויקטים אחרים של "פינוי-בינוי", הוא שמדובר במבנה אחד שצפוי להכיל 140 יחידות דיור. התכנון הוא שבקומות הנמוכות, שייבנו על שטח רחב יותר, יאוכלסו דיירים ביחידות דיור קטנות (של כ-60-80 מ"ר) ובקומות הגבוהות יותר, שטח הדירות יילך ויגדל. מדובר בקונספט ייחודי, שעוד לא קיים בפתח תקווה והוא בא לתת מענה גם לזוגות צעירים ומשקיעים שמעוניינים בתשואה שתגיע מהשכרת הדירות.

ביקרנו אתמול במקום. למרות היותו על ציר ראשי, האיזור מוזנח. מדובר בשלושה בניינים בני 3 קומות לכל אחד. חוטי חשמל, תאורה ומזגן "מקשטים" בצורה לא בטיחותית את האיזור, שלא לדבר על בלוני גז שמקדמים את פנינו בכניסה. הקירות סדוקים ומפויחים. ואם זה לא מספיק, אז מצאנו שם זבל מפוזר בכמה איזורים.

איזור הפרויקט כיום: בניינים ישנים ומוזנחים על ציר ראשי
איזור הפרויקט כיום: בניינים ישנים ומוזנחים על ציר ראשי

קשה לדמיין את המהפך שהמקום יעבור בשנים הקרובות. אבל אם אתם רוצים להתחיל לקבל המחשה, אז צמוד לז'בוטינסקי 12, כבר הולך ונבנה פרויקט התחדשות עירונית נוסף, "מגדלי הברון", של אלקטרה נדל"ן. 

מה שנותן באמת ערך מוסף לפרויקט "ז'בוטינסקי 12", הוא הלוקיישן האטרקטיבי: נגיעה ממרכז העיר הישן, יריקה מהשוק וחמש דקות נסיעה ברכבת הקלה או במטרו – ואתם כבר בב.ס.ר סיטי, דן טאון והקניון הגדול, ביילינסון ושניידר. צים-בהרי וסימני, יזמי הפרויקט, בונים על התחבורה העתידית הציבורית והם יודעים למה.

הליכה מתחנות התחבורה הציבורית העתידיות בעיר - ז'בוטינסקי 12
הליכה מתחנות התחבורה הציבורית העתידיות בעיר - ז'בוטינסקי 12

צפו בביקור של רמי סימני במקום

מחוברים לפתח תקווה

"בפרויקטים מהסוג הזה, אנחנו מצמצמים את שטחי החנייה, מתוך ההבנה שהתושבים ישתמשו יותר בתחבורה הציבורית", אמר לנו מנכ"ל "צים בהרי" נדל"ן, אייל בהרי, בביקור שערכנו היום במשרדי החברה החדשים בב.ס.ר סיטי. צים בהרי מקבוצת "עדי צים", היא לא רק אחת מחברות הנדל"ן וההתחדשות העירונית הגדולות בפתח תקווה, היא גם אחת מהמזוהות איתה.

רק לפני חודשיים הם עברו מסגולה למשרדים החדשים בבניין T בב.ס.ר סיטי, (קומה 29, למי שבא לו לבקר). בכניסה תקבל את פניכם פלזמה ענקית עם תצוגת תכלית של כל פרויקטי הנדל"ן של הקבוצה, שאחד מבעליה הוא עדי צים, תושב כפר סירקין ובין היזמים המוכרים בפתח תקווה. בכלל, הקשר לפתח תקווה הוא חזק, גם בגלל שהיו"ר הוא דני סוויסה, שהיה בעבר מנכ"ל העירייה. 

"פתח תקווה מתפתחת בצורה יוצאת דופן ואנחנו חלק מזה", אומר בהרי. "יש לנו חיבור מצוין עם פתח תקווה. כבר כיום יש לנו בעיר לא פחות מ-10 תכניות של פרויקטים – 5 בשלב ההיתר ועוד 5 בשלב התב"ע. "פתח תקווה זאת עיר הבירה של עיר השרון והופכת להיות העיר הכי חזקה באיזור".

מה אתה יכול לספר לנו על ז'בוטינסקי 12? מה מייחד את הפרויקט?

"מדובר בפרויקט מאוד מרשים, בסגנון הבניינים של מנהטן. אדריכלות מודרנית, אותה תכנן קובי יסקי "יסקי-מור-סיוון אדריכלים". אנחנו נותנים גם שטחים לטובת הציבור – גני ילדים, בית קפה בחזית של ז'בוטינסקי. מרחיבים את מרחב ההליכה ומרחב השהיה. רואים בפרויקט הזה פוטנציאל רב ומקווים שהוא יתקדם במהרה".

את ז'בוטינסקי 12 מקימה צים בהרי נדלן בשותפות עם היזם רמי סימני, שהגה ויזם את הפרויקט בראשיתו. לדברי בהרי, סימני היה מהראשונים לזהות את הפוטנציאל באזור ואת פוטנציאל הבניה לגובה לאורך רחוב ז'בוטינסקי.

דמיינו 2030: הדמיות ז'בוטינסקי 12
דמיינו 2030: הדמיות ז'בוטינסקי 12
איזור פרויקט ז'בוטינסקי 12 - מבט מלמעלה
איזור פרויקט ז'בוטינסקי 12 - מבט מלמעלה
ז'בוטינסקי 12 (מסומן בחץ), סמוך לפרויקטים התחדשות עירונית נוספים באיזור
ז'בוטינסקי 12 (מסומן בחץ), סמוך לפרויקטים התחדשות עירונית נוספים באיזור

פרויקטים של צים-בהרי, בשלב ההיתר, חוץ מז'בוטינסקי 12:

כיכר התרבות ממוקם בצמידות להיכל התרבות. עתיד לכלול שני מגדלים בני 185 דירות ו-31 קומות כל אחד, זאת לצד 2,300 מ"ר תעסוקה, 1,600 מ"ר מסחר ו-400 מ"ר מוסדות ציבור, מודל קלאסי של עירוב שימושים בהתחדשות עירונית, שיכלול בתוכו בין היתר אולם מופעים, גן ילדים וכן כיכר תרבות עירונית. אושר למתן תוקף על ידי הוועדה המחוזית.

״מלון עדן״ – מלון עדן ההסטורי ממוקם בקרבת השוק ברחוב הברון הירש 21. חברת צים בהרי תשחזר את המבנה של המלון ההיסטורי לרבות חדרי המדרגות המרוצפים פסיפס בן 60 שנה. בנוסף, תבנה החברה 6 קומות נוספות המחולקות לדירות קטנות ומודרניות. הרחבה של המלון תשמש את הציבור ואת הקומה המסחרית התחתונה שבמבנה. מלון עדן המחודש יבנה ללא חניות כך שבנייתו תקל על עומסי החניה והתחבורה באיזור.

״בילו 10-12״ – פרוייקט במתווה של תמא 38/2 הריסה ובניה. 56 דירות קיימות ושתי חנויות במקומם יבנו 168 דירות ושתי חנויות. פרוייקט עירוני העומד המגבת הגובה של עיריית פתח תקווה לאיזור. בעלי הדירות יקבלו דירות מוגדלות הכוללת מרפסת שמש חניה רשומה בטאבו ומחסן. 

"מינץ 39-41״ – פרוייקט תמא 38/2 הריסה ובניה. 36 דירות קיימות במקומן יבנו 108 דירות מודרניות בשני בניינים על חניון תת קרקעי משותף.

השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם:

צים בהרי על המפה

אין GMB

עוד ב-נדלן

יצחק שדה 1-19 פתח תקווה

מה קורה ביצחק שדה 1-19 פתח תקווה? ביקור מגלה צורך דחוף בהתחדשות עירונית

אם רציתם לראות פער מוחשי ברמת מגורים בפתח תקווה בין השכונות החדשות לשכונות הישנות של העיר, כדאי לכם לבקר בתחילת הרחוב הראשי של רמת ורבר במספרים האי-זוגיים. לטענת חלק מהדיירים, יש שם חריגות בנייה לא חוקיות, דירות מפוצלות ללא אישור, תוך הפקעת שטח ציבורי, זאת לצד הזנחה של ניקיון.

המשך קריאה »
פרויקט רח' ח"ן 8-10 פתח תקווה קטה גרופ

קטה גרופ ישקיעו כ-110 מיליון ש"ח בהתחדשות עירונית בח"ן 8-10 פתח תקווה

אירוע ההריסה בשכונת רמת ורבר, התקיים אתמול בנוכחות אנשי חברת הנדל"ן המוכרת בעיר, דיירים, תושבים ועורכי הדין המלווים את הפרויקט. במסגרת האירוע החלה הריסת 32 דירות שאיכלסו שני בניינים ישנים ומוזנחים, בני כ-50 שנה, שבמקומם צפויים לקום 2 בנייני מגורים חדישים ומודרניים בני 9 קומות כל אחד, שיאכלסו 96 דירות. צפי אכלוס: 2027. 95% מהדירות כבר נמכרו. מחירי הדירות בפנים.

המשך קריאה »
וילה למכירה בפתח תקווה נווה עוז

צפו מבפנים: וילה ענקית בנווה עוז מוצעת לאחרונה למכירה ב-7.4 מיליון ש"ח (וידאו)

בסימטה הולנדית שקטה ודו סטרית, נושק לנווה עוז הותיקה, על רחוב סעדיה עפארי 26, נמצאת וילה, שהוקמה לפני כ-20 שנה, בה התגוררו עד לאחרונה משפחה של זוג רופאים. ביקור מבפנים גילה לנו שהיא אומנם זקוקה שיפוץ (לא מהיסוד), אבל המיקום והגודל (12.5 חדרים על 300 מ"ר), עושים את שלהם וכבר משכו לא מעט מתעניינים לנכס, שרק לאחרונה הוצע למכירה על ידי משרד תיווך ניסן אילון.

המשך קריאה »
רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב פתח תקווה

פרויקט רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב של שמי אושר להפקדה. לפי התמונות אפשר להבין למה

קירות מתפוררים, עמודים עם יציבות בסימן שאלה, סורגים חלודים, זבל וגרוטאות – קשה להאמין שככה חיים בפתח תקווה בשנת 2024. אבל בעוד כשלוש-ארבע שנים, לפי התכנון יקומו במקום 54 יחידות דיור ישנות ומוזנחות כ-220 דירות חדשות בארבעה בניינים, שלושה מהם בני 10 קומות ועוד מגדל מגורים ענק של כ-27 קומות באחד מהפרויקטים הבולטים של חיים שמי. צפו בתמונות מהשטח.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading