אוהדי הפועל ומכבי פתח תקווה - מושלמים

שתי מושלמות: הפועל ומכבי פתח תקווה עם 2 מ-2 בפתיחת העונה. צפו בתמונות מהיציע

תגידו שלא הופתעתם: שתי קבוצות העיר, שלדעת רבים הן המועמדות המובילות לעלייה, ניצחו גם במחזור השני של הליגה הלאומית. מכבי פתח תקווה אירחה באצטדיון "שלמה ביטוח" את אח"י נצרת וניצחה אותה 1:0 דחוק מפנדל של טל בן חיים ואילו הפועל חזרה מרמלה עם ניצחון חוץ 2:1 על מכבי יפו משער מכריע של ירדן כהן. עד עתה, בהפועל מכרו 1800 מנויים. במכבי רק כ-200.

אנחנו אומנם רק במשחק השני, אבל אוהדי הכדורגל בעיר כבר מתחילים לפנטז על דרבי בעונה הבאה בליגת העל. הליגה הלאומית ידועה כמפתיעה והפכפכה, אבל דווקא העובדה ששתי הקבוצות, לא גילו יכולת גבוהה, אבל עדיין הצליחו להשיג 6 נקודות מ-6 אפשרות, מלמדת שהמקום ה-1 וה-2 בו הן נמצאות כרגע, יישאר כך גם בסוף העונה.

צפו בביקור באצטדיון "שלמה ביטוח" - מכבי מנצחת 1:0

הדשא עומד בעומס

כ-800 צופים הגיעו לאצטדיון המושבה ("שלמה ביטוח") לראות את הקבוצה של שי ברדה מנצחת שוב, הפעם את אח"י נצרת. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, אבל אוהדי מכבי עודדו ודחפו את הקבוצה ללא הירף. כל כך שונה מהעונה שעברה, בה כל משחק התחיל, המשיך ונגמר בקללות לעבר ההנהלה.

אגב הנהלה, אבי לוזון ישב ביציע הכבוד, שידר רוגע ופיזר חיוכים. מה שעזר לזה כמובן הוא הניצחון 1:0, שהושג מפנדל של טל בן חיים בדקה ה-23. מי שעוד הגיע לאצטדיון הוא הקשר איתן אזולאי, שנמכר למכבי נתניה ובא להיפרד מהקבוצה ומהאוהדים.

מנגד, התבשרנו כי היהלום החדש של הקבוצה, שחקן הבית, עידן טוקלומטי, האריך את חוזה בקבוצה עד ל-2027. סביר להניח שאם הוא ימשיך לפרוע שטרות, הוא לא יישאר עוד 5 שנים במושבה, אלא ימצא את עצמו באירופה, כעוד אחד מהאקזיטים של לוזון.

בקבוצה עדיין שואפים להגדיל את כמות המנויים, שעומדת היום רק על כ-200, אך יודעים שהעבודה העיקרית בהקשר הזה צריכה להיות על חיבור הקבוצה לתושבים ולעיר, על מנת להכין את הקרקע, אם וכאשר, הקבוצה תחזור לליגת העל. אז, כשהקבוצות המתחרות יהיו אטרקטיביות הרבה יותר, מצפים, שכמות המנויים תגדל בהרבה.

אגב, הדשא באצטדיון "שלמה ביטוח", נמצא יחסית במצב טוב, בהתחשב בכך שנערך עליו כמעט כל יומיים משחק מתחילת העונה. "אנחנו מבצעים תחזוקה יומיומית של הדשא", סיפר לנו ראובן כץ. מנהל האצטדיון.

אווירה רגועה במושבה
אווירה רגועה במושבה

900 כחולים ברמלה

לא פחות מ-900 אוהדים של הפועל הגיעו למשחק של הקבוצה ברמלה מול העולה החדשה מכבי "קביליו" יפו. פה המשחק התעלה לרמה יותר גבוהה ולאחר שעידן שמש העלה את המלאבסים ליתרון בדקה ה-34, יפו השוותה משער של מתן בית יעקב (69). ירדן כהן (83) קבע את תוצאת המשחק ושהפועל פתח תקווה פותחת עם ניצחון ליגה שני רצוף.

כפי שדיווחנו אתמול, הפועל פתח תקווה עדיין עובדים חזק הבאת ספונסרים (גם גזרת מחלקת הנוער) ובינתיים עוד לוחצים על הדוושה למכור עוד מנויים, שמספרם, נכון להיום, עומד על כ-1800 (מספר גבוה יותר ממחצית קבוצות ליגת העל).

בקבוצה מצפים לקהל רב שיגיע למשחק הביתי הקרוב, רק בעוד 10 ימים (5.9, 19:00) מול הפועל כפר סבא. בטווח הזה, היריבה העירונית מכבי צפויה לשחק שני משחקי חוץ: מול ראשל"צ במסגרת גביע הטוטו (29.8, 19:00) ובליגה מול ניר רמת השרון (1.9, 20:00).

למעלה: אוהדי מכבי. למטה: אוהדי הפועל. כולם מבסוטים

עוד ב-ספורט

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »

חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה ולינקים לכרטיסים – בפנים!

המשך קריאה »
מכבי פתח תקווה בית"ר ירושלים 3:0 - תאריך 16.3

כ-10,000 צופים ראו את בית"ר י-ם מביסה את מכבי פ"ת ביציעים ובמגרש. הפועל בצרות

שבת מאכזבת לשתי הפתח תקוואיות הסתיימה בהפסדים כואבים לשתי הירושלמיות, שקבעו: מכבי לא תשחק בפלייאוף העליון והפועל צריכה סוג של נס כדי להישאר בליגה. כ-8000 אוהדי בית"ר, שכבשו את אצטדיון "שלמה ביטוח", ביטלו לחלוטין את כ-2000 אוהדי מכבי ומשכו את הצהובים-שחורים לניצחון 3:0. הפועל פתח תקווה עמוק במקום האחרון אחרי הפסד 0:1 בטדי להפועל ירושלים. נתנחם שיהיה עוד דרבי במאי.

המשך קריאה »

צפו: כ-8000 צופים הגיעו לדרבי הגדול של פתח תקווה. רק הכדורגל ניצח (וידאו)

חגיגת כדורגל במשחק מחשמל של היה פה עשור בין מכבי להפועל פתח תקווה הסתיים בתיקו 2:2, לאכזבתם של אוהדי שתי הקבוצות. הפועל, שאירחה את המשחק, מילאה את היציע המזרחי והביאה 6522 אוהדים ואילו מכבי הביאה כמות נכבדה של 1380 משלה, שמילאו את יציעי 4+5. למרות המתח הרב במשחק הגורלי, האירוע התנהל בצורה מסודרת ללא אלימות או תקריות. צפו בדברי האוהדים:

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading