משאית אשפה בפתח תקווה

מהיום: נתקעתם בבוקר מאחורי משאית זבל בפתח תקווה? כנסו ל-WAZE כדי להימנע מהפקק

סוף לעצבים בבוקר? מהעירייה נמסר כי במהלך השבועות האחרונים חוברו המשאיות לאיסוף ופינוי פסולת בשירות העירייה למערכות איכון, כך שמעתה הן יופיעו כאייקון "משאית" על גבי המפה של WAZE. מטרת המהלך, היא לאפשר לנהגים לתכנן טוב יותר את המסלול שלהם במהלך שעות הבוקר ובכך לשפר את זרימת התנועה בשכונות העיר.

החל מהיום (שלישי) יופיעו משאיות האשפה במפות ה-WAZE כאייקון של משאית ירוקה, וכך יוכלו התושבים להימנע מעיכובים שנגרמים בעקבות פעילות רכבי התברואה. "מטרת התוכנית היא להפוך את המידע התחברותי לנגיש ואפקטיבי עבור התושבים, ולשפר את איכות חיי הנהגים", מסר ראש העיר, רמי גרינברג.
"אני מאמין כי השירות החדש יוכל להקל על התושבים ולסייע להם להימנע מעיכוב בכבישים ומפקקים".

לדברי העיריה, מהלך זה מצטרף ליוזמה שנהגי משאיות האשפה של העירייה נמנעים מלפנות אשפה ברחובות העיר בשעות העומס בין השעות 08:15-07:30. "אין לי ספק כי שירות זה יסייע גם הוא לתושבים שייהנו מחוויית ניווט משופרת ומועילה", אמר גרינברג

המחשה של משאיות האשפה ב-WAZE

המחשה של משאיות אשפה ב-WAZE

עוד ב-רכב ותחבורה

מטרו M2 פתח תקווה

הגיע לתחנה הסופית: הממשלה אישרה את קו המטרו M2 שיעבור במרכז פתח תקווה

למרות שזה כבר היה ברור וצפוי, היום (רביעי, 1.5), התקבלה ההחלטה באופן סופי, בפרויקט שצפוי להמשיך לשנות דרסטית את התחבורה הציבורית בעיר. אבל אפשר להוריד את מפלס ההתרגשות: הצפי לסיום הפרויקט הוא באיזור 2035. אורך הקו יהיה 25 ק"מ ויעבור בחולון, דרום ומרכז תל אביב, גבעתיים, רמת גן, בני ברק, גבעת שמואל ויסתיים באיזור התעסוקה "סגולה" בפתח תקווה.

המשך קריאה »
חניה חינם בפתח תקווה

עיריית פתח תקווה בהודעה משמחת: חניה חינם בכחול-לבן במהלך כל חג הפסח

העירייה, שידועה גם ככה בגישתה הסלחנית כלפי עבירות חנייה, באה לקראת תושבי העיר והמבקרים בה, עוד יותר בגדול הפעם, לאחר הדיווח שלה כי היא לא תבצע בימי החג (22 עד 29 באפריל כולל) פעולות אכיפה בחניות המותרות בעיר. העירייה מדגישה כי האכיפה תמשיך נגד חניה במקום בו אסורה החניה, בריונות חניה ועבירות תעבורה, כמו חניה באדום לבן, חניה על מדרכה וחניה על מעבר חצייה וכדומה

המשך קריאה »
יריד מכוניות חשמליות - הקניון הגדול פתח תקווה

בפעם השנייה: הקניון הגדול בפתח תקווה יארח יריד מכוניות חשמליות בחודש הבא

המקום הכי מסחרי בפתח תקווה, יארח בחניון החיצוני מול הפארק, במשך יומיים (4 ו-5 באפריל, חמישי-שישי הבא), יריד מכוניות חשמליות שני, אחרי הראשון שנערך בשנה שעברה. לאור ההתעניינות ההולכת והגוברת בסוג מכוניות זה, בקרב תושבי העיר והסביבה, צפוי להגיע קהל רב לחזות בדגמים הכי חדשים בשוק של יבואנים מובילים, כמו BYD, טסלה, GEELY ועוד. הכניסה חופשית ללא תשלום.

המשך קריאה »
ליים LIME פתח תקווה ביום הבחירות

חברת ליים (Lime) קורקינטים חשמליים תאפשר נסיעה חינם בפתח תקווה ביום הבחירות

חברת הכלים החשמליים השיתופיים הגדולה בעולם, תעניק ביום שלישי הבא (27.2) לכל תושב עיר שרוצה להצביע לרשויות המקומיות (וגם לכאלה שרוצים לנצל את השבתון לשופינג), שתי רכיבות של עד 15 דקות בחינם, אותן ניתן לנצל במהלך טווח של שעתיים. "המטרה היא להוריד חסמים תחבורתיים עבור מצביעים פוטנציאליים בימי בחירות ולספק כלי תחבורה נגיש ויעיל", נמסר.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading