תוספת תקציב של 191 מיליון ש"ח לפתח תקווה

מתנה לחגים: עיריית פתח תקווה תשדרג את תכנית הפיתוח ב-191 מיליון ש"ח נוספים

במסגרת תנופת הפיתוח של העיר, אותה מקדמת העירייה, ראש העיר, רמי גרינברג הנחה על עדכון תכנית התב"רים התלת-שנתית, שבמסגרתה אושרה תוספת התקציב הענקית החדשה, בנוסף לתקציב העירייה השוטף. בעירייה מבטיחים שהתוספת התקציבית, אינה כרוכה בהעלאת הארנונה. "מדובר במאות פרוייקטים של בינוי, תשתיות, חינוך, פיתוח גנים ציבוריים, כבישים ומדרכות", נמסר. הפירוט המלא בפנים:

ההתפתחות של פתח תקווה ניכרת לכל מי שמסתובב בעיר, הן בפן העסקי-מסחרי והן מבחינת גידול הבנייה למגורים והאוכלוסייה. ההערכות הן שעוד שנתיים, העיר כבר תמנה 300 אלף תושבים, אליהן צריך להוסיף עוד מאות אלפים "מבקרים" בעיר, שיגיעו לעבוד כאן, לפגוש חברים ומשפחה, לקנות ולבלות. ההתפתחות הזאת כמובן דורשת שדרוגי תקציבים, שנקבעו מקודם.

העירייה מסרה היום שתוספת תקציב של 191 מיליון ש"ח אכן אושרה, אך מיד גם הדגישו, שזה לא אומר יותר תשלומי ארנונה לתושבים ולעסקים (להזכירכם, התושבים מצפים להחזר ב-2023). בעירייה כמובן גם בונים על הכנסות מהעסקים החדשים שייכנסו לעיר, או ירחיבו את עסקיהם בה ובמיוחד לוטשים עיניים לאכלוס של ב.ס.ר סיטי, לשם אמורים להיכנס כ-800 עסקים (עד עתה נכנסו פחות מרבע).

בעירייה סיפקו נתונים לגבי חלוקת עוגת התקציב המלאה והרי היא לפניכם:

 

  • 30 מיליון ₪ עבור שיקום כבישים ומדרכות ברחבי העיר
  • 20 מיליון עבור שדרוג תאורת הרחוב,
  • 15 מיליון עבור הקמה ושדרוג גינות ציבוריות, 
  • 6 מיליון ₪ עבור תכנון וביצוע כבישים חדשים,
  • 18 מיליון ₪ עבור ביצוע פרוייקטים תנועתיים להגברת הבטיחות בדרכים
  • 19.4 מיליון עבור ביצוע צירים חדשים, 
  • 7 מיליון ₪ עבור פיתוח חניונים
  • 5 מיליון ₪ עבור עבודות שדרות באזורי העסקים
  • 6 מיליון עבור שדרוג ריהוט הרחוב
  • 9 מיליון ₪ עבור ביצוע פרוייקטים לשדרוג בשכונות הוותיקות
  • 9 מיליון ₪ עבור רכישת מחשבים למוסדות החינוך וביצוע תשתיות תקשורת
  • 10 מיליון עבור שדרוג הציוד והריהוט במוסדות החינוך
  • 10 מיליון לצורך המשך עבודות התיעול ושדרוג התשתיות לקראת החורף
  • 4.1 מיליון ₪ עבור שדרוג מבני ציבור ופרוייקטים רבים נוספים

עוד ב-מהנעשה בעיר

יש טיול לשבת: נחל שילה נפתח הבוקר למטיילים באירוע בהשתתפות השרה סילמן

במסגרת האירוע הושק באופן רשמי השביל למטיילים, לאחר פעולות שיקום שביצעה עיריית פתח תקווה בתוואי נחל שילה. לפי הדיווח של העירייה, היא שמה לה למטרה לפתח את מקטע הנחל העובר בתחומה כאתר טבע עירוני, עשיר ומגוון, אליו ניתן להגיע ברגל או ברכיבה.באירוע השתתפו תושבים רבים מפתח תקווה, ביניהם גם ראש העיר רמי גרינברג והשרה לאיכות הסביבה.

המשך קריאה »
חגי יהודה בש

שבוע לאחר שטבע בבריכה בצימר: נקבע מותו של חגי יהודה בש מפתח תקווה

במשך ימים ארוכים נלחמו בבית החולים פוריה בטבריה על חייו של הילד בן ה-5, אבל הלילה (בין חמישי לשישי) כוחו לא עמד לו והוא נפטר. חגי, שהתחנך בתלמוד תורה ברכת יעקב, הוא בנו של הרב אריאל שלמה בש, רב ידוע בעיר מקהילת חברון היכל יחזקאל שבעיר ושל אשתו תמר – טבע במהלך חופשה משפחתית. בשעה זו הוא מובא למנוחות בבית העלמין סגולה.

המשך קריאה »
דריה קוניוך פתח תקווה

תעלומה: איפה הילדה דריה קוניוך בת ה-11 שנעלמה לפני 24 שעות במרכז פתח תקווה?

הילדה נראתה בפעם האחרונה אתמול בבוקר (רביעי, 17.4.24) ברחוב האחים שטרייט, סמוך לרחוב פינסקר. הדאגה לגורלה גבר מאוד, עקב הזמן הרב שחלף מאז היעלמותה והאיזור בו נעלמה – בו יש רבים של עוברים ושבים של אנשים שמגיעים ממקומות שונים לעיר. המשטרה מבקשת מהציבור לפנות אליה מכל מי שיודע דבר על מקום הימצאה. גובה: 1.5 מ', רזה, שיער ארוך, חלק ושחור.

המשך קריאה »
גן ילדים אם המושבות פתח תקווה

הפתעה נעימה: גני הילדים נפתחו הבוקר בפתח תקווה. חוזרים לשגרה גם בצהרונים

ההורים תושבי העיר התעוררו הבוקר עם ההודעה המפתיעה של פיקוד העורף, על כך שחוזרים לשגרה יממה מוקדם יותר, לאחר שבמוצאי שבת נקבע כי כל המוסדות החינוכיים, הקייטנות והטיולים יתבטלו ל-48 שעות, בעקבות המתקפה האיראנית. לפיכך, רוב גני הילדים בעיר של העירייה והפרטיים פתחו את השערים כבר ב-8:30 בבוקר וילמדו בהם עד 13:00. בצהרונים הילדים ישהו עד 16:00.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading