מגדלי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

2 שטחי ענק מוצעים להשכרה בב.ס.ר סיטי: 4 קומות לייעוד ציבורי ונוספת לחברה מסחרית

הזרוע השיווקית של חברת "רושו יזמות והנדסה", החלה השבוע בשיווק השטחים במתחם ההולך ומתאכלס. כ-5000 מ"ר בקומות 5-8 בבניין I, מיועדים לשימוש ציבורי כמו קופות חולים, מכללות ומשרדים ממשלתיים. שטח נוסף, של כ-1900 מ"ר בבניין T בקומה ה-3, מיועד לחברות ענק וכולל גם שתי מרפסות של 420 מ"ר כ"א. מישל וקנין, מנהל השיווק של רושו: "אנחנו כבר במגעים עם מספר גורמים שהתעניינו".

מתחם ב.ס.ר סיטי, איזור התעסוקה החדש והגדול ביותר בפתח תקווה ובין הגדולים בארץ, כבר החל להתאכלס על ארבעת מגדליו, כפי שדיווחנו לכם במספר כתבות לאחרונה. שטחי המשרדים, כבר נמכרו מזמן למשקיעים (רובם דרך קבוצות רכישה), אך רק לאחרונה החלו להיכנס אליו ראשוני השוכרים, כמו למשל חברת "פנגו", כפי שדיווחנו לפני מספר שבועות.

ב.סר סיטי פתח תקווה - מבט מלמעלה
ב.סר סיטי פתח תקווה - מבט מלמעלה

מי ייכנס לקומות 5-8 בבניין I?

השבוע נודע כי "רושו שיווק ופרסום", הזרוע השיווקית של "רושו יזמות ונדל"ן, המטפלת בתיווך המשרדים לשוכרים, מציעה שני שטחי ענק המיועדים להשכרה. הראשון, כפי שנקבע והוגדר עוד לפני שלב הבנייה, מיועד לשימוש ציבורי ומתוכננים להיכנס אליו גופים האמורים לתת שירות לציבור, כמו קופות חולים, מכללות ומשרדים ממשלתיים. 

מדובר על שטח של כ-5000 מ"ר המשתרע על קומות 5-8 של בניין I, הצפון-מערבי, הנושק לפינת רבין-ז'בוטינסקי. "המגמה היא להשכיר את השטח לגוף גדול בעל עוגן רציני", מסר מישל וקנין, מנהל השיווק של "רושו שיווק ופרסום". "אנחנו מחוייבים להקצות את השטח לגוף מסוג זה, שאמור לתת שירות בלוקיישן שיהיה נגיש לאוכלוסייה גדולה". 

על פי הערכה, המקום יושכר בסופו של דבר לגורם מתחום בריאות הציבור, כמו קופות חולים או שר"פ. יש לציין כי מן העבר השני של הכביש כבר קיים סניף ענק של "מכבי" במתחם גלובל טאוורס, אז סביר להניח שהם מחוץ לתמונה. "כבר החלו מגעים עם מספר גורמים שהתעניינו", מציין וקנין. "כרגע השטח ריק וברמת המעטפת ומצריך עבודות גמר. כמובן שלא ניגע בו, עד שנמצא שוכר". יש לציין כי קומה ארבע באותו בניין, כבר הושכרה על ידי העירייה, שתקים בו מתחם חדשנות.

מחפשים שטחי מסחר להשכרה בב.ס.ר סיטי? השאירו פרטים:

הפאטיו הענק במגדל T, שעומד להשכרה בשטח של 1900 מ"ר כולל מרפסות של 420 מ"ר כ"א
הפאטיו הענק במגדל T, שעומד להשכרה בשטח של 1900 מ"ר כולל מרפסות של 420 מ"ר כ"א. צילום: וובטאלנט

צים בהרי ופירמת עורכי הדין BSD - כבר בפנים

שטח גדול ואטרקטיבי נוסף המוצע להשכרה, נמצא בבניין T בקומה השלישית. כמו בכל בנייני ב.ס.ר סיטי פתח תקווה, לקומה זאת מוצמדת מרפסת ענק בסגנון פאטיו. השטח המוצע להשכרה הוא בגודל של כ-1900 מ"ר, אליו מתווספות שתי מרפסות בגודל של 420 מ"ר כל אחת. "השטח הזה מתאים לחברות כמו הייטק, טכנולוגיה, או משרדי עורכי דין", אומר וקנין. "התקרות בקומה זו גבוהות מהסטנדרט – בסגנון שאהוב על חברות הייטק". 

למרות שמדובר בקומה נמוכה, המרפסות והנוף של מתחם העסקים שנשקף מהן, מוסיפים הרבה לאטרקטיביות של הנכס. הנכס המקביל בבניין Y, כבר הושכר, כפי שדיווחנו לפני כשבוע, לחברת המשרדים השיתופיים ROOMS ואילו הנכס המקביל בבניין I, נרכש בתיווך "רושו", על ידי חברת הטכנולוגיה הגדולה COMM-IT, שהעתיקה לשם את משרדיה מרח' המגשימים בקריית מטלון. 

בב.ס.ר סיטי בונים לא רק על הלוקיישן המפתה, סמוך לתחנת הרכבת הקלה, שאמורה לפעול בעוד כשלושה חודשים ולעצור מרחק הליכה מהמתחם, אלא גם על המחירים האטרקטיביים (בין 75 ל-85 למ"ר), בטח ביחס למגדלי משרדים בסטנדרט דומה בתל אביב, הרצליה או בבורסה ברמת גן (שם המחירים נעים בין 100 ל-150 מ"ר). 

חברה בולטת, שכבר אכלסה את ב.ס.ר סיטי, היא חברת הנדל"ן "צים בהרי", שהתמקמה בקומה ה-29 של בניין T. גם עסקה התבצעה באמצעות "רושו שיווק ופרסום". בנוסף, לבניין C כבר נכנסה פירמת עורכי הדין BSD (בן יעקב, שומר, דולב), שמאכלסים את קומה 30, במשרדים אותם רכשו. 

איזור הקבלה של חברת COMM-IT שכבר התאכלסה בבסר סיטי (צילום: וובטאלנט)
התמונה הראשית בכתבה באדיבות: שי בן סניור

עוד ב-נדלן

קרן ספרה רכשה מ"שיכון ובינוי" 50% מחניון שניידר פ"ת תמורת 91 מיליון ש"ח

עסקת הענק בתחום החניונים בפתח תקווה, הפכה לרשמית אתמול, לאחר שחברת קרנות הגידור המובילה בישראל הודיעה על חתימת הסכם, במסגרתו הקרן, תחת המותג PARK IN, תהיה שותפה במחצית מהבעלות על החניון החדש – השני בגודלו בעיר. העסקה בוצעה לפי שווי נכסי של 182 מיליון ש"ח לחניון, הכוללים תמורה של 31 מיליון ש"ח תמורת ההון העצמי, ו-60 מיליון ש"ח, המהווים 50% מחוב השותפות לבנקים

המשך קריאה »
נכס מסחרי להשכרה ז'בוטינסקי 105 פתח תקווה

מלך המזרנים OUT: שטח 100 מ"ר בחזית ז'בוטינסקי 105 פ"ת – מוצע להשכרה

לאחר שנים רבות, חנות המזרנים של על הרחוב הסואן, לפני הפנייה לרח' איינשטיין, פינתה את הנכס, שפעם הייתה בו חנות החיות "מלך האריות". איזה "מלך ייכנס" במקום, עדיין לא ידוע, מאחר שהשלט להשכרה נתלה רק לפני כשבוע וחצי. מדובר בלוקיישן אטרקטיבי בו חולפים עשרות אלפי אנשים מדי יום במכונית, ברגל וברכבת הקלה, שרואים היטב את המבנה בן שתי הקומות.

המשך קריאה »
אפעל 13 פתח תקווה על ציר ז'בוטינסקי צומת

בניין המשרדים אפעל 13 פתח תקווה של דמרי נפתח לשיווק: משכירים קומות שלמות

כל מי שעובר בצומת גהה בכניסה לעיר, ויש עשרות אלפים כאלה ביום, לא יכול שלא לשים לב לשלט ענקי עם מספר טלפון, המופיע על חזית הבניין, שפונה לתחילת רחוב ז'בוטינסקי. על מה שהיה פעם מוסך GMS, בנתה חברת הבנייה "דמרי בנייה וקבלנות" (לא להתבלבל עם חברת הנדל"ן י.ח. דמרי), בניין 'בוטיקי' בן 7 קומות על שטח כולל של 9110 מ"ר. השיווק כבר החל והבנייה צפויה להסתיים בדצמבר.

המשך קריאה »
נדל"ן מגורים פתח תקווה

הלמ"ס: עלייה של כמעט 50% במכירות דירה בפתח תקווה ברבעון האחרון לעומת הקודם

שוק נדל"ן המגורים בעיר מתאושש תשעה חודשים אחרי פרוץ המלחמה? עוד מוקדם לדעת, אבל הנתונים שפרסמה היום הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, מראים מגמה משמעותית של עלייה בקצב מכירת הדירות (חדשות ויד שניה). למרות החששות והתחזיות הפסימיות בפתח תקווה מכרו בין מרץ למאי 24, לא פחות מ-539 דירות, לעומת 362 שמכרו בין דצמבר 23 לפברואר 24.

המשך קריאה »