מגדלי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

2 שטחי ענק מוצעים להשכרה בב.ס.ר סיטי: 4 קומות לייעוד ציבורי ונוספת לחברה מסחרית

הזרוע השיווקית של חברת "רושו יזמות והנדסה", החלה השבוע בשיווק השטחים במתחם ההולך ומתאכלס. כ-5000 מ"ר בקומות 5-8 בבניין I, מיועדים לשימוש ציבורי כמו קופות חולים, מכללות ומשרדים ממשלתיים. שטח נוסף, של כ-1900 מ"ר בבניין T בקומה ה-3, מיועד לחברות ענק וכולל גם שתי מרפסות של 420 מ"ר כ"א. מישל וקנין, מנהל השיווק של רושו: "אנחנו כבר במגעים עם מספר גורמים שהתעניינו".

מתחם ב.ס.ר סיטי, איזור התעסוקה החדש והגדול ביותר בפתח תקווה ובין הגדולים בארץ, כבר החל להתאכלס על ארבעת מגדליו, כפי שדיווחנו לכם במספר כתבות לאחרונה. שטחי המשרדים, כבר נמכרו מזמן למשקיעים (רובם דרך קבוצות רכישה), אך רק לאחרונה החלו להיכנס אליו ראשוני השוכרים, כמו למשל חברת "פנגו", כפי שדיווחנו לפני מספר שבועות.

ב.סר סיטי פתח תקווה - מבט מלמעלה
ב.סר סיטי פתח תקווה - מבט מלמעלה

מי ייכנס לקומות 5-8 בבניין I?

השבוע נודע כי "רושו שיווק ופרסום", הזרוע השיווקית של "רושו יזמות ונדל"ן, המטפלת בתיווך המשרדים לשוכרים, מציעה שני שטחי ענק המיועדים להשכרה. הראשון, כפי שנקבע והוגדר עוד לפני שלב הבנייה, מיועד לשימוש ציבורי ומתוכננים להיכנס אליו גופים האמורים לתת שירות לציבור, כמו קופות חולים, מכללות ומשרדים ממשלתיים. 

מדובר על שטח של כ-5000 מ"ר המשתרע על קומות 5-8 של בניין I, הצפון-מערבי, הנושק לפינת רבין-ז'בוטינסקי. "המגמה היא להשכיר את השטח לגוף גדול בעל עוגן רציני", מסר מישל וקנין, מנהל השיווק של "רושו שיווק ופרסום". "אנחנו מחוייבים להקצות את השטח לגוף מסוג זה, שאמור לתת שירות בלוקיישן שיהיה נגיש לאוכלוסייה גדולה". 

על פי הערכה, המקום יושכר בסופו של דבר לגורם מתחום בריאות הציבור, כמו קופות חולים או שר"פ. יש לציין כי מן העבר השני של הכביש כבר קיים סניף ענק של "מכבי" במתחם גלובל טאוורס, אז סביר להניח שהם מחוץ לתמונה. "כבר החלו מגעים עם מספר גורמים שהתעניינו", מציין וקנין. "כרגע השטח ריק וברמת המעטפת ומצריך עבודות גמר. כמובן שלא ניגע בו, עד שנמצא שוכר". יש לציין כי קומה ארבע באותו בניין, כבר הושכרה על ידי העירייה, שתקים בו מתחם חדשנות.

מחפשים שטחי מסחר להשכרה בב.ס.ר סיטי? השאירו פרטים:

הפאטיו הענק במגדל T, שעומד להשכרה בשטח של 1900 מ"ר כולל מרפסות של 420 מ"ר כ"א
הפאטיו הענק במגדל T, שעומד להשכרה בשטח של 1900 מ"ר כולל מרפסות של 420 מ"ר כ"א. צילום: וובטאלנט

צים בהרי ופירמת עורכי הדין BSD - כבר בפנים

שטח גדול ואטרקטיבי נוסף המוצע להשכרה, נמצא בבניין T בקומה השלישית. כמו בכל בנייני ב.ס.ר סיטי פתח תקווה, לקומה זאת מוצמדת מרפסת ענק בסגנון פאטיו. השטח המוצע להשכרה הוא בגודל של כ-1900 מ"ר, אליו מתווספות שתי מרפסות בגודל של 420 מ"ר כל אחת. "השטח הזה מתאים לחברות כמו הייטק, טכנולוגיה, או משרדי עורכי דין", אומר וקנין. "התקרות בקומה זו גבוהות מהסטנדרט – בסגנון שאהוב על חברות הייטק". 

למרות שמדובר בקומה נמוכה, המרפסות והנוף של מתחם העסקים שנשקף מהן, מוסיפים הרבה לאטרקטיביות של הנכס. הנכס המקביל בבניין Y, כבר הושכר, כפי שדיווחנו לפני כשבוע, לחברת המשרדים השיתופיים ROOMS ואילו הנכס המקביל בבניין I, נרכש בתיווך "רושו", על ידי חברת הטכנולוגיה הגדולה COMM-IT, שהעתיקה לשם את משרדיה מרח' המגשימים בקריית מטלון. 

בב.ס.ר סיטי בונים לא רק על הלוקיישן המפתה, סמוך לתחנת הרכבת הקלה, שאמורה לפעול בעוד כשלושה חודשים ולעצור מרחק הליכה מהמתחם, אלא גם על המחירים האטרקטיביים (בין 75 ל-85 למ"ר), בטח ביחס למגדלי משרדים בסטנדרט דומה בתל אביב, הרצליה או בבורסה ברמת גן (שם המחירים נעים בין 100 ל-150 מ"ר). 

חברה בולטת, שכבר אכלסה את ב.ס.ר סיטי, היא חברת הנדל"ן "צים בהרי", שהתמקמה בקומה ה-29 של בניין T. גם עסקה התבצעה באמצעות "רושו שיווק ופרסום". בנוסף, לבניין C כבר נכנסה פירמת עורכי הדין BSD (בן יעקב, שומר, דולב), שמאכלסים את קומה 30, במשרדים אותם רכשו. 

איזור הקבלה של חברת COMM-IT שכבר התאכלסה בבסר סיטי (צילום: וובטאלנט)
התמונה הראשית בכתבה באדיבות: שי בן סניור

עוד ב-נדלן

וילה למכירה בפתח תקווה נווה עוז

צפו מבפנים: וילה ענקית בנווה עוז מוצעת לאחרונה למכירה ב-7.4 מיליון ש"ח (וידאו)

בסימטה הולנדית שקטה ודו סטרית, נושק לנווה עוז הותיקה, על רחוב סעדיה עפארי 26, נמצאת וילה, שהוקמה לפני כ-20 שנה, בה התגוררו עד לאחרונה משפחה של זוג רופאים. ביקור מבפנים גילה לנו שהיא אומנם זקוקה שיפוץ (לא מהיסוד), אבל המיקום והגודל (12.5 חדרים על 300 מ"ר), עושים את שלהם וכבר משכו לא מעט מתעניינים לנכס, שרק לאחרונה הוצע למכירה על ידי משרד תיווך ניסן אילון.

המשך קריאה »
רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב פתח תקווה

פרויקט רוטשילד-רינגלבלום-בצ'אייב של שמי אושר להפקדה. לפי התמונות אפשר להבין למה

קירות מתפוררים, עמודים עם יציבות בסימן שאלה, סורגים חלודים, זבל וגרוטאות – קשה להאמין שככה חיים בפתח תקווה בשנת 2024. אבל בעוד כשלוש-ארבע שנים, לפי התכנון יקומו במקום 54 יחידות דיור ישנות ומוזנחות כ-220 דירות חדשות בארבעה בניינים, שלושה מהם בני 10 קומות ועוד מגדל מגורים ענק של כ-27 קומות באחד מהפרויקטים הבולטים של חיים שמי. צפו בתמונות מהשטח.

המשך קריאה »
דירות חדשות למכירה בפתח תקווה

מתפתחת: על פי נתוני הלמ"ס – בפ"ת נמכרו 668 דירות מפרוץ המלחמה. רק 22 פחות מת"א

לפי הנתונים, רק בתל אביב (690) נמכרו יותר דירות בין אוקטובר לנובמבר. גם במדד הדירות החדשות פתח תקווה צמודה לתל אביב עם 339 דירות חדשות, לעומת 358, שנמכרו בעיר הגדולה. פתח תקווה, בכלל, נמצאת בין ארבעת הערים בהן נמכרו הכי הרבה דירות חדשות – לצד ירושלים, אשדוד ותל אביב. מעל ל-45% מהדירות שנמכרו הן דירות חדשות, עלייה של 25.3% בהשוואה לאוגוסט עד אוקטובר.

המשך קריאה »
ילין 5 פתח תקווה הרב בלוי 1 פתח תקווה

מתחדשים במרכז ומזרח העיר פתח תקווה: ילין 5 והרב בלוי 1 קיבלו היתר הריסה

אפשר להגיד מזל טוב לדיירים, שהשלימו את השלב הראשון בדרך לדירה חדשה בבנייני מגורים מודרניים, במקום הישנים הקיימים היום, במסגרת פרויקט תמ"א 38/2. ביחד, מדובר בפרויקטים שיאכלסו יחד 63 דירות חדשות, כש-20 מתוכן יהיו שייכות לדיירים הותיקים ו-43 למכירה בשוק החופשי. "אנו צופים שהבנייה תסתיים תוך 30 חודשים", מסר עורך דין הדיירים, שי פרטוש.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading