אוהדי הפועל פתח תקווה מאוכזבים אחרי התיקו מול הפועל עכו

צפו באוהדי הפועל המאוכזבים, לאחר ה-1:1 מול עכו. גם מכבי יוצאת לפגרה בתחושת מועקה

1500 האוהדים שהגיעו אתמול לאצטדיון "שלמה ביטוח", חזרו שוב עם הביתה בפנים נפולות, לאחר שקבוצתם ספגה שער שיוויון טפשי בתוספת הזמן, כשלפני שריקת הסיום הם נאלצו לצפות בהחמצה מסמרת שיער של עידן שמש. הקריאות לפיטורי המאמן עופר טסלפפה המשיכו, לצד אוהדים שעודדו ותמכו גם בסיום. במכבי פתח תקווה גם לא שקט אחרי ההפסד המפתיע לאשדוד (1:2).

שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות קיוו לצאת לפגרת המונדיאל, שתימשך שלושה שבועות, עם חיוך, אך המציאות היא אחרת. בעקבות התיקו הביתי המאכזב אתמול של הפועל פתח תקווה מול הפועל עכו (1:1) ובטח בעקבות ההפסד של מכבי פתח תקווה, בחוץ, לאגודת ספורט אשדוד מהמקום האחרון לקבוצות יהיה זמן לעשות חושבים, לנוח ואולי לחשב מסלול מחדש.

צפו: הפועל פתח תקווה עם תיקו שכולו הפסד

שוב נופלים בדקות הסיום

הדברים בעיקר מכוונים להפועל פתח תקווה, שהגיע למשחק אתמול אחרי חודש בלי ניצחון ליגה. לאחר השער של רועי זיקרי בדקה ה-76, האוהדים הרגישו שהנה זה בא, אבל טעות לא מובנת של מוחמד באדיר בדקה ה-93, סידרה לזהאי אחמד שער שיוויון לעכו, שקבע את תוצאות המשחק ואת זה שהפועל נשארת עדיין מרוחקת שש נקודות מהמקום השני, בו נמצאת עכו.

בסיום המשחק המשיכו להישמע הקריאות לפיטורי המאמן עופר טסלפפה, מחזה די קבוע במשחקים האחרונים. המחאה אולי תשקוט בעקבות הפגרה, אבל בהנהלת הקבוצה יצטרכו לעשות הרבה חושבים ואולי עד שהיא תסתיים, יעמוד מישהו אחר על הקווים. יש לציין כי הפעם, בניגוד למשחקים קודמים, היו אוהדים שיצאו להגנת המאמן והפילו את עיקר האשמה על השחקנים. 

כ-1500 אוהדים (קצת פחות ממשחקים קודמים) הגיעו אתמול לאצטדיון המושבה, אבל יצאו ממנו עם תחושות לא טובות לגבי ההמשך. זאת לא הפעם הראשונה העונה שהפועל סופגת ומאבדת נקודות בדקות הסיום – וכך אי אפשר לעלות ליגה. ביציאה מהאצטדיון נשמעו מכיוון חלק מהאוהדים הצהרות על כך שהעונה גמורה, נוכח הירידה למקום ה-7, למרות שהליגה רק במחזור ה-13.

אוהדי הפועל פתח תקווה מאוכזבים בסיום
אוהדי הפועל פתח תקווה מאוכזבים בסיום

מקום ראשון בראש לא שקט

מנגד, במכבי פתח תקווה גם לא שקט. למרות שהקבוצה עדיין ניצבת במקום ה-1, ממנו כמעט לא זזה כל העונה והעובדה והפער מהמקום השלישי (מכבי יפו), עדיין נשמר על חמש נקודות, במכבי פתח תקווה יוצאים לפגרה בתחושת מועקה. זה לא רק בגלל ההפסד המפתיע ביום שישי האחרון, לאחרונה בטבלה, אגודת ספורט אשדוד (1:2), זה יותר בגלל מה שקרה בין אוהדי הקבוצה לשחקנים.
 
לטענת האוהד אלמוג אופיר, דני עמוס השוער, ביצע כלפיו תנועה מגונה לאחר שקרא לו מהיציע "להתעורר". לטענתו הוא גם קרא לעברו באיום "חכה לסוף המשחק" ואף ירק לעברו. לטענתו, בסיום המשחק החלוץ איליה שקורין רץ לעבר אחד האוהדים, תפס אותו בחולצה וקילל אותו. בפוסט שפרסם אופיר הוא כתב כי אבי לוזון הגיע ליציע האוהדים בסיום המשחק, שטענו כלפיו שעמוס לא היה מעז להתנהג ככה לאוהדי מכבי נתניה (קבוצתו בעבר). 

לטענתו, לוזון, במקום להרגיע את הרוחות, התריס כלפי האוהדים כי הם "לא מכבי נתניה. הם 5000 ואתם 40". אתמול הקבוצה פרסמה הודעה המתייחסת לאירוע ברשתות החברתיות, אלא שהודעה זו גרמה לעוד יותר מורת רוח ברקב האוהדים. בעקבות כך, היא מחקה את ההודעה ופרסמה הודעה אחרת, ביקורתית הרבה יותר כלפי השחקנים המעורבים, כולל דברי התנצלות של עמוס. 

לאור ההפסד והשתלשלות העניינים אחריו, זה אך טבעי שבמכבי מרוצים מכך שהפגרה הגיעה הזמן. הרוחות יירגעו ויש לקבוצה מספיק זמן להתארגן לחידוש המשחקים בעוד שלושה שבועות, אז היא תתארח במשחק צמרת מול הפועל עכו. הפועל פתח תקווה, מנגד, תארח עם חידוש הליגה (ב-7.12) את הפועל עפולה, במטרה לחזור אל מסלול הנצחונות.

אוהדי הפועל - יאלצו לנדוד למזרחי
אוהדי הפועל - יאלצו לנדוד למזרחי

עוד ב-ספורט

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »

חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה ולינקים לכרטיסים – בפנים!

המשך קריאה »
מכבי פתח תקווה בית"ר ירושלים 3:0 - תאריך 16.3

כ-10,000 צופים ראו את בית"ר י-ם מביסה את מכבי פ"ת ביציעים ובמגרש. הפועל בצרות

שבת מאכזבת לשתי הפתח תקוואיות הסתיימה בהפסדים כואבים לשתי הירושלמיות, שקבעו: מכבי לא תשחק בפלייאוף העליון והפועל צריכה סוג של נס כדי להישאר בליגה. כ-8000 אוהדי בית"ר, שכבשו את אצטדיון "שלמה ביטוח", ביטלו לחלוטין את כ-2000 אוהדי מכבי ומשכו את הצהובים-שחורים לניצחון 3:0. הפועל פתח תקווה עמוק במקום האחרון אחרי הפסד 0:1 בטדי להפועל ירושלים. נתנחם שיהיה עוד דרבי במאי.

המשך קריאה »

צפו: כ-8000 צופים הגיעו לדרבי הגדול של פתח תקווה. רק הכדורגל ניצח (וידאו)

חגיגת כדורגל במשחק מחשמל של היה פה עשור בין מכבי להפועל פתח תקווה הסתיים בתיקו 2:2, לאכזבתם של אוהדי שתי הקבוצות. הפועל, שאירחה את המשחק, מילאה את היציע המזרחי והביאה 6522 אוהדים ואילו מכבי הביאה כמות נכבדה של 1380 משלה, שמילאו את יציעי 4+5. למרות המתח הרב במשחק הגורלי, האירוע התנהל בצורה מסודרת ללא אלימות או תקריות. צפו בדברי האוהדים:

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading