אוהדי הפועל פתח תקווה מאוכזבים אחרי התיקו מול הפועל עכו

צפו באוהדי הפועל המאוכזבים, לאחר ה-1:1 מול עכו. גם מכבי יוצאת לפגרה בתחושת מועקה

1500 האוהדים שהגיעו אתמול לאצטדיון "שלמה ביטוח", חזרו שוב עם הביתה בפנים נפולות, לאחר שקבוצתם ספגה שער שיוויון טפשי בתוספת הזמן, כשלפני שריקת הסיום הם נאלצו לצפות בהחמצה מסמרת שיער של עידן שמש. הקריאות לפיטורי המאמן עופר טסלפפה המשיכו, לצד אוהדים שעודדו ותמכו גם בסיום. במכבי פתח תקווה גם לא שקט אחרי ההפסד המפתיע לאשדוד (1:2).

שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות קיוו לצאת לפגרת המונדיאל, שתימשך שלושה שבועות, עם חיוך, אך המציאות היא אחרת. בעקבות התיקו הביתי המאכזב אתמול של הפועל פתח תקווה מול הפועל עכו (1:1) ובטח בעקבות ההפסד של מכבי פתח תקווה, בחוץ, לאגודת ספורט אשדוד מהמקום האחרון לקבוצות יהיה זמן לעשות חושבים, לנוח ואולי לחשב מסלול מחדש.

צפו: הפועל פתח תקווה עם תיקו שכולו הפסד

שוב נופלים בדקות הסיום

הדברים בעיקר מכוונים להפועל פתח תקווה, שהגיע למשחק אתמול אחרי חודש בלי ניצחון ליגה. לאחר השער של רועי זיקרי בדקה ה-76, האוהדים הרגישו שהנה זה בא, אבל טעות לא מובנת של מוחמד באדיר בדקה ה-93, סידרה לזהאי אחמד שער שיוויון לעכו, שקבע את תוצאות המשחק ואת זה שהפועל נשארת עדיין מרוחקת שש נקודות מהמקום השני, בו נמצאת עכו.

בסיום המשחק המשיכו להישמע הקריאות לפיטורי המאמן עופר טסלפפה, מחזה די קבוע במשחקים האחרונים. המחאה אולי תשקוט בעקבות הפגרה, אבל בהנהלת הקבוצה יצטרכו לעשות הרבה חושבים ואולי עד שהיא תסתיים, יעמוד מישהו אחר על הקווים. יש לציין כי הפעם, בניגוד למשחקים קודמים, היו אוהדים שיצאו להגנת המאמן והפילו את עיקר האשמה על השחקנים. 

כ-1500 אוהדים (קצת פחות ממשחקים קודמים) הגיעו אתמול לאצטדיון המושבה, אבל יצאו ממנו עם תחושות לא טובות לגבי ההמשך. זאת לא הפעם הראשונה העונה שהפועל סופגת ומאבדת נקודות בדקות הסיום – וכך אי אפשר לעלות ליגה. ביציאה מהאצטדיון נשמעו מכיוון חלק מהאוהדים הצהרות על כך שהעונה גמורה, נוכח הירידה למקום ה-7, למרות שהליגה רק במחזור ה-13.

אוהדי הפועל פתח תקווה מאוכזבים בסיום
אוהדי הפועל פתח תקווה מאוכזבים בסיום

מקום ראשון בראש לא שקט

מנגד, במכבי פתח תקווה גם לא שקט. למרות שהקבוצה עדיין ניצבת במקום ה-1, ממנו כמעט לא זזה כל העונה והעובדה והפער מהמקום השלישי (מכבי יפו), עדיין נשמר על חמש נקודות, במכבי פתח תקווה יוצאים לפגרה בתחושת מועקה. זה לא רק בגלל ההפסד המפתיע ביום שישי האחרון, לאחרונה בטבלה, אגודת ספורט אשדוד (1:2), זה יותר בגלל מה שקרה בין אוהדי הקבוצה לשחקנים.
 
לטענת האוהד אלמוג אופיר, דני עמוס השוער, ביצע כלפיו תנועה מגונה לאחר שקרא לו מהיציע "להתעורר". לטענתו הוא גם קרא לעברו באיום "חכה לסוף המשחק" ואף ירק לעברו. לטענתו, בסיום המשחק החלוץ איליה שקורין רץ לעבר אחד האוהדים, תפס אותו בחולצה וקילל אותו. בפוסט שפרסם אופיר הוא כתב כי אבי לוזון הגיע ליציע האוהדים בסיום המשחק, שטענו כלפיו שעמוס לא היה מעז להתנהג ככה לאוהדי מכבי נתניה (קבוצתו בעבר). 

לטענתו, לוזון, במקום להרגיע את הרוחות, התריס כלפי האוהדים כי הם "לא מכבי נתניה. הם 5000 ואתם 40". אתמול הקבוצה פרסמה הודעה המתייחסת לאירוע ברשתות החברתיות, אלא שהודעה זו גרמה לעוד יותר מורת רוח ברקב האוהדים. בעקבות כך, היא מחקה את ההודעה ופרסמה הודעה אחרת, ביקורתית הרבה יותר כלפי השחקנים המעורבים, כולל דברי התנצלות של עמוס. 

לאור ההפסד והשתלשלות העניינים אחריו, זה אך טבעי שבמכבי מרוצים מכך שהפגרה הגיעה הזמן. הרוחות יירגעו ויש לקבוצה מספיק זמן להתארגן לחידוש המשחקים בעוד שלושה שבועות, אז היא תתארח במשחק צמרת מול הפועל עכו. הפועל פתח תקווה, מנגד, תארח עם חידוש הליגה (ב-7.12) את הפועל עפולה, במטרה לחזור אל מסלול הנצחונות.

אוהדי הפועל - יאלצו לנדוד למזרחי
אוהדי הפועל - יאלצו לנדוד למזרחי

עוד ב-ספורט

מתן גושה תאונת אופנוע

מתן גושה מהפועל "מבנה" פתח תקווה נפצע קשה בתאונת אופנוע בדרום. מצבו יציב.

הבלם של היורדת סובל מפגיעה רב מערכתית. גושה בן ה-25 החליק מהאופנוע שלו בכביש 4, סמוך לניצן – צומת אשכולות ועף ממנו. חובשים ופראמדיקים של מד"א הוזעקו למקום והעניקו לו טיפול לפני שפינו אותו לבית החולים ברזילי, שם הוא מטופל כשהוא בהכרה מלאה ומצבו יציב. השחקנים והצוות המקצועי של הפועל מתפללים להחלמתו: "המועדון עוקב אחרי מצבו וילוו את השחקן ומשפחתו בכל מה שיצטרכו", נמסר.

המשך קריאה »

רגל ימין לקראת אירופה: מכבי פתח תקווה ניצחה את מכבי חיפה 1:3 בבת גלים

נכון, זה רק משחק אימון, מול הירוקים, שהיו בהרכב חסר, אבל אולי זה סימן לעונה מוצלחת עבור הפתח תקוואים מחזיקי הגביע, שעוד פחות מחודש ישחקו לראשונה באירופה מאז 2005. במשחק, שהיה סגור לקהל, החיפאים עם המאמן החדש-ישן ברק בכר, פתחו עם שער של דין דוד בדקה ה-30, אך מכבי החזירה עם שלישייה של לוגסי (32), קרצו (72 ודזנט (76) במשחק הבכורה של המאמן החדש דן רומן.

המשך קריאה »
הפועל מבנה פתח תקווה

"מבנה" תהיה נותנת החסות הראשית של הפועל פתח תקווה – גם בעונה הבאה

הקבוצה, שירדה העונה מליגת העל לאחר עונה אחת בלבד, הודיעה כי חברת הנדל"ן העסקי תתמוך בה גם בעונת 24/25 – כך על פי דיווח של המועדון. "שמחים וגאים על הבעת האמון בנו דווקא עכשיו, שיתוף הפעולה יביא להצלחות", אמר טים פלוטקין, המנכ"ל החדש. בהפועל גם מעודדים מקצב גיוס הכספים של עמותת האוהדים, שכבר הגיע לשני מיליון ש"ח, חודשיים לפני שריקת הפתיחה למשחק הראשון.

המשך קריאה »
אוהדי מכבי פתח תקווה - מתכוננים לבראגה?

מכבי פתח תקווה תפגוש את בראגה מפורטוגל בסיבוב השני של הליגה האירופית

ההגרלה שנערכה היום, קבעה כי הקבוצה הפתח תקוואית, שחוזרת לכדורגל האירופאי לאחר כמעט שני עשורים, תפגוש את הפורטוגזים החזקים לשני משחקים: הראשון יתקיים ב-25.7 בחוץ והשני יתקיים כעבור שבוע (1.8) במשחק ביתי, שלצערינו, ייערך בסופיה. במכבי יתנו עדיפות לרכישת חבילות למשחקים לבעלי מנויים ומצפים למאות אוהדים שילוו את הקבוצה בשני המשחקים באירופה.

המשך קריאה »