צופים בהריסת פרויקט נווה גן

צפו באירוע ההריסה: פרויקט "נווה פארק" של קבוצות דמרי ואופיר בנווה גן מעלה הילוך

עשרות אנשים, ביניהם תושבים, יזמים, ראש העיר ואנשי העירייה, הגיעו אתמול בבוקר לרח' טבנצ'יק 3 בשכונת נווה גן לצפות בטרקטורים הראשונים שעלו על השטח והחלו להרוס את המבנים הישנים, אותם אמור להחליף פרויקט התחדשות עירונית גרנדיוזי, הכולל 5 בניינים של 31 קומות כל אחד עם סך הכל 750 יחידות דיור, שאמור לשנות את פני השכונה והאיזור כולו.

פרויקט NAVE PARK (נווה פארק) מוקם על אחד מהשטחים האחרונים של נווה גן, בתפר בין השכונה למרכז העיר, בו עדיין ניצב הקונסרבטוריון הישן והנטוש, שייהרס בקרוב. זהו למעשה צעד ראשון במימוש פרויקט הפינוי בינוי במתחם שלום אש, אשר חלק ממנו הוא המבנים ברחוב בו נמצא הפרויקט. מדובר בפרויקט התחדשות עירונית מיוחד, בו יוקצו לא מעט שטחי ציבור.

צפון באירוע ההריסה של פרויקט נווה פארק (NAVE PARK)

יצחק בטיטו - מנהל התחדשות עירונית בקבוצת אופיר

התכנון: 750 יחידות דיור ב-5 מגדלים בני 31 קומות כ"א

באירוע הוגש קייטרינג משובח וכלל הופעה של סקסופוניסט, שהנעים את האווירה. את האירוע פתח עם דברים ראש העיר רמי גרינברג, שהבטיח כהרגלו לדחוף את ההתחדשות העירונית בפתח תקווה כמה שיותר קדימה. בנוסף לגרינברג, דיברה גם האדריכלית עינב עצמון ממנהלת כרמים להתחדשות עירונית וכן נציגים של היזמים של הפרויקט – קבוצת דמרי וקבוצת אופיר.

"מדובר בפרויקט בהיקף מאוד גדול של פינוי בינוי, שמציע 750 יחידות דיור, שטחים ציבוריים פתוחים לרווחת התושבים, הסדרים של כל ייעודי הקרקע, זאת אומרת שכאן אנחנו היום מפנים שטחים של העירייה, לטובת בינוי של מגורים", אמר האדריכלית עינב עצמון.

מאיר ברון, מנהל פיתוח עסקי וראש התחדשות עירונית בחברת דמרי, הוסיף: "זו עיר מצוינת להתחדשות עירונית, מכמה סיבות. אחת, היא אחת הערים שהכי נוח לעבוד בהן, גם מול הרשויות כאשר אנחנו מדברים על איזור המרכז ועל איזורי הלוקיישן, איפה שיש יותר ביקוש לדירות. בפתח תקווה יש יחסית ביקוש גבוה, המחירים עוד סבירים, אלו לא מחירי תל אביב, אפשר לשווק, אפשר לעשות פרויקטים יפים".

עבור דמרי, אחת מחברות נדל"ן המגורים הגדולות והמוכרות בארץ, מדובר בפרויקט ראשון מסוגו בפתח תקווה והם רואים בו פוטנציאל לסלילת דרך לפרויקטים נוספים בעיר. הפרוייקט כולל 750 יח"ד סה"כ ב-5 מגדלים בני 31 קומות עם תמהיל דירות מגוון של 3-6 חדרים, כשלכל דירה מרפסת שמש מרווחת. שותפה איתה בפרויקט זאת חברת הנדל"ן אופיר, המתמחה בהתחדשות עירונית והרזומה שלה כולל גם פרויקט ענק בבאר שבע בשם "פארק אופיר", עם שטח בנוי של 12 אלף מ"ר.

יצחק בטיטו, מנהל התחדשות עירונית בקבוצת אופיר, נתן פרספקטיבה משלו: "פתח תקווה התחילה לפני 20 שנה להתפתח בנושא של מגורים. ראינו את החזון בפתח תקווה, אמרנו כל מי שלא יכול לקנות דירה בתל אביב, רמת גן, הרצליה, מגיע לפתח תקווה".

סרטון הפרויקט (מטעם דמרי)

3 חדרים ב-2.42

"מדובר באחד הפרויקטים המשמעותיים ביותר בעיר, שכולל הריסה של 11 בניינים המטים ליפול שנבנו בשנות ה-50 וה-60", סיפר לנו באירוע אמיר כהן, סמנכ"ל השיווק של חברת דמרי. "בזכות שיתוף פעולה פורה עם העירייה ודיירי המתחם, הצלחנו להגיע לשלב של הריסת בנייני הדירות הישנים והוצאתו לפועל של פרויקט חדש ומודרני לטובת דיירי המקום והעיר כולה".

הוא הוסיף כי הגדלת מספר יחידות הדיור ומגוון הדירות יאפשרו מעבר אוכלוסיות איכותיות ומגוונות שיתרמו לחידוש וריענון השכונה ומרכז העיר. "הדיירים שפינו את דירותיהם הישנות יחזרו להתגורר בדירות חדשות ומרווחות וייהנו מאיכות חיים גבוהה יתר", אמר. ראש העיר, גרינברג, הוסיף כי "ההתחדשות העירונית היא הכרחית, היא מעניקה ביטחון ובטיחות ואיכות חיים וזאת לצד פתרונות מסחר, מבני ציבור ותנועה. אנחנו נמשיך במגמה זו מתוך מטרה לפתח את פ"ת, לחזק את העיר והתושבים ולהבטיח להם מבנים בטוחים ואיכות חיים".

איציק אוז'לבו מהנדס העיר (מימין) ועינב עצמון ראש מנהלת כרמים משמאל
איציק אוז'לבו מהנדס העיר (מימין) ועינב עצמון ראש מנהלת כרמים משמאל

הדירות משווקות במחיר של החל מ-2.52 מיליון ש"ח עבור דירות 4 חדרים בשטח של 102 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת והחל מ-2.92 מיליון ש"ח עבור דירות 5 חדרים בשטח של 122 מ"ר + 12.5 מ"ר מרפסת. הפרויקט כולל גם דירות קטנות בנות 3 חדרים בקומות 17 ומעלה בשטח של כ 81 מ"ר עם 12 מ"ר מרפסת, במחיר של החל מ-2.42 מיליון ש"ח.

הריסת פרויקט נווה גן
הריסת פרויקט נווה גן
הריסת פרויקט נווה גן
הריסת פרויקט נווה גן
הריסת פרויקט נווה גן

עוד ב-נדלן

דירות חדשות בפסגת הדר פתח תקווה

מחפשים דירה חדשה בפ"ת? בפסגת הדר מחכים למאות דיירים חדשים החל מ-2025

השכונה החדשה, הגובלת בגבעת שמואל, חווה תנופת בנייה, המקבלת ביטוי עם שבעה פרויקטים אייקוניים של מבני מגורים ענקיים, הנמצאים כרגע בשלבים שונים: מגדל האקדמיה של ח. מיתר, Y-GARDEN ו-Y-PREMIUM של יעקבי יוניברסל, "גרופית בפסגה" של גרופית, NEARO של שבירו, SOPHY של גיא & דורון לוי ו-IDOL של קטה גרופ. היכן עוד נותרו דירות ואיפה תמצאו את המחירים האטרקטיביים?

המשך קריאה »
יצחק שדה 1-19 פתח תקווה

מה קורה ביצחק שדה 1-19 פתח תקווה? ביקור מגלה צורך דחוף בהתחדשות עירונית

אם רציתם לראות פער מוחשי ברמת מגורים בפתח תקווה בין השכונות החדשות לשכונות הישנות של העיר, כדאי לכם לבקר בתחילת הרחוב הראשי של רמת ורבר במספרים האי-זוגיים. לטענת חלק מהדיירים, יש שם חריגות בנייה לא חוקיות, דירות מפוצלות ללא אישור, תוך הפקעת שטח ציבורי, זאת לצד הזנחה של ניקיון.

המשך קריאה »
פרויקט רח' ח"ן 8-10 פתח תקווה קטה גרופ

קטה גרופ ישקיעו כ-110 מיליון ש"ח בהתחדשות עירונית בח"ן 8-10 פתח תקווה

אירוע ההריסה בשכונת רמת ורבר, התקיים אתמול בנוכחות אנשי חברת הנדל"ן המוכרת בעיר, דיירים, תושבים ועורכי הדין המלווים את הפרויקט. במסגרת האירוע החלה הריסת 32 דירות שאיכלסו שני בניינים ישנים ומוזנחים, בני כ-50 שנה, שבמקומם צפויים לקום 2 בנייני מגורים חדישים ומודרניים בני 9 קומות כל אחד, שיאכלסו 96 דירות. צפי אכלוס: 2027. 95% מהדירות כבר נמכרו. מחירי הדירות בפנים.

המשך קריאה »
וילה למכירה בפתח תקווה נווה עוז

צפו מבפנים: וילה ענקית בנווה עוז מוצעת לאחרונה למכירה ב-7.4 מיליון ש"ח (וידאו)

בסימטה הולנדית שקטה ודו סטרית, נושק לנווה עוז הותיקה, על רחוב סעדיה עפארי 26, נמצאת וילה, שהוקמה לפני כ-20 שנה, בה התגוררו עד לאחרונה משפחה של זוג רופאים. ביקור מבפנים גילה לנו שהיא אומנם זקוקה שיפוץ (לא מהיסוד), אבל המיקום והגודל (12.5 חדרים על 300 מ"ר), עושים את שלהם וכבר משכו לא מעט מתעניינים לנכס, שרק לאחרונה הוצע למכירה על ידי משרד תיווך ניסן אילון.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading