שחקני הפועל פתח תקווה בשמיים אחרי הניצחון על כפר סבא - צילום: Saar Carmeli Photography - סטודיו לצילום סער כרמלי

על הגל: "הפי מנדיי" לשתי הפתח תקוואיות אחרי נצחונות – צמודות בפסגת הליגה הלאומית

איזה ערב מאושר עבר אתמול על הכדורגל בפתח תקווה, כשהפועל (3:1 בחוץ על כפ"ס) ומכבי (3:2 בבית על רמת השרון) הפכו פיגורים וזכו בשלוש נקודות חשובות במאבק הפסגה הרותח על העלייה לליגת העל. מכבי קטעה רצף של חמישה הפסדי ליגה ואילו הפועל השיכה ניצחון ליגה רביעי רצוף – ראשון מזה שנים. שתי הקבוצות גם בונות על הכנסות יפות ממכירות כרטיסים (בדרבי ובגביע). הפרטים בפנים. 

מי אמר שאין כדורגל בפתח תקווה? שתי הקבוצות הבכירות של העיר הראו אתמול שהם בדרך הנכונה להגשים לנו חלום גדול ולראות את שתיהן בעונה הבאה בליגת העל. אחרי הנצחונות אתמול, הן צמודות במקום השני (מכבי) ובשלישי (הפועל) עם 32 נקודות ואפילו אותו הפרש שערים (10). בעוד שבועיים (23.1) תארח הפועל את מכבי ותשאף לנקום על ה-4:0 מהסיבוב ה-1. האוהדים כבר לא יכולים לחכות.

צפו: ערב גדול לפתח תקוואיות

מכבי בונים על הכנסה גבוהה מהגביע

פחות מ-1000 אוהדי מכבי פתח תקווה (למרות כניסה חינם לנשים ומתחת גיל 12), הגיעו אתמול לאצטדיון "שלמה ביטוח" לצפות בשחקניו של בני לם, שהגיעו אליו אחרי 5 הפסדי ליגה רצופים. גם הפעם, כמו מול נס ציונה בגביע, שחקני מכבי ידעו לצאת כמו גדולים מפיגור 1:0 ולנצח משערים של מוחמדי הינדי (בעיטה מרחוק), עידן טוקלומטי (מקרוב) ומוטי ברשצקי, שקבע את ה-3:1 בנגיחה, לפני שרמת השרון צמצמה ל-3:2.

בקבוצה מעודדים מאוד מהשינוי שהביא לם, שהיה במתח רב כל המשחק, אך כמובן מאושר בסיום. גם אבי לוזון נראה מחויך ביציע. לא רק בגלל הניצחון. ההגרלה של רבע הגמר, שזימנה לקבוצתו את מכבי תל אביב ברבע הגמר, תכניס לפי ההערכה לפחות כ-500 אלף ש"ח ממכירת כרטיסים. המשחק הראשון ייערך בבלומפילד ב-1.2.

זה יכול להגיע גם להכנסות של 1,000,000 ש"ח, אם מכבי פתח תקווה, תצליח להעביר את ההכרעה בגומלין במושבה (1.3). במידה וזה יקרה, הצפי למכירת כרטיסים הוא 30 אלף לשני המשחקים ביחד, כשההכנסות אמורות להתחלק שווה בשווה בין הפתח תקוואית לתל אביבי (כש-10 אחוז עוברים להתאחדות).

מיליון שקל זה מספיק כסף, שגם יכול לעזור לחיזוק משמעותי בחלון ההעברות של ינואר – דבר שהאוהדים בונים עליו, כשנכון לעכשיו בוצעו החתמות של גיא דהן ומאור לוי הצעירים – וגם אולי להתמודד עם תביעת הענק של חגי גולדברג, ששיחק מ-2008 עד 2017 בקבוצה וכעת תובע ממנה כמיליון ש"ח, בגין הוצאת תלושי שכר פיקטיביים, תשלום עבור אי קיום שימוע ואי הפרשות לקרן הפנסיה.

אוהדי מכבי פתח תקווה מחויכים לפני המשחק - וגם אחריו

יהיה אצטדיון מלא בדרבי?

אם במכבי מחייכים בשביעות רצון, בהפועל נראה שהאוהדים בשמיים, כשרובם בולעים כובע גדול, אחרי שבמשך כמעט שלושה חודשים דרשו לפטר את עפר טסלפפה, שמצידו הוכיח מה הוא שווה – עם ניצחון חוץ מרשים 3:1 על כפר סבא, לאחר שהפועל נקלעה לפיגור כבר בדקה ה-5. רם לוי עם פצצה לחיבורים בדקה ה-34, מתן גושה מקרוב בדקה ה-66 ורז שטיין (85) לאחר מבצע קבוצתי קבע 3:1,

 כ-1000 אוהדי הפועל פתח תקווה הגיעו לכפר סבא וחזרו מאושרים לעיר וכבר חושבים על הדרבי בעוד שבועיים. לפי ההערכות הקבוצה צפויה למכור לפחות 3000 כרטיסים למפגש אותו היא תארח, כשרוב הכרטיסים צפויים להימכר לאוהדי מכבי, שממעטים עדיין להגיע, אבל דרבי, במקביל להמשך ההצלחות, צפוי להוציא גם את הרדומים לאצטדיון "שלמה ביטוח". בשידור הטלוויזיה אתמול ציין הפרשן אייל לחמן כי הוא צופה לאצטדיון מלא, הפועל תהיה מרוצה גם עם תפוסת אצטדיון של 75%. 

בגביע הוגרלה הפועל מול מ.ס. אשדוד, הגרלת רבע גמר יחסית קלה, למרות שמדובר בקבוצה מליגת העל, השחקנים של רן בן שמעון רחוקים מלהרשים. את המשחק הראשון הפועל תארח (1.2), כשהצפי גם כאן או למכירת לפחות 3000 כרטיסים, בעיקר לאוהדי הפועל (משחקי הגביע אינם נכללים במנוי). גם כאן היא תחלק את ההכנסות ממכירת הכרטיסים עם אשדוד.

בקבוצה מעודדים מהמומנטום ומקווים כי עד שבוע הבא יגיעו ליעד הגיוס שהוצב בתחילת העונה- 2 מיליון ש"ח עבור עמותת "הכחולה" – זאת בעקבות הגדלת התרומות של חברים קיימים. 

רם לוי אחרי שער השוויון - יתחרה על שער העונה? צילום: אסף הופמן, סער כרמלי

עוד ב-ספורט

מי ייבחר ליו"ר? מימין: אלעד שונשיין, אביעד ליבוביץ' וארטיום סלוצקי (תמונות מתוך פייסבוק)

הפועל פתח תקווה ירדה ליגה באופן מעשי. את האוהדים מעניין: מי יהיה ב-ועד המנהל?

האפיזודה של הכחולים-לבנים מסירקין בליגת העל הייתה קצרה באופן טראגי, לאחר ששנה בלבד מאז עלתה מהליגה הלאומית, אתמול נקבע באופן מעשי, שאוהדי הפועל צריכים לתכנן לו"ז חדש ולסגור שוב את ימי שיש בצהרים. זה קרה אחרי הפסד 0:1 הכי כואב בחוץ למ.ס. אשדוד, שכבשה שער שאושר בהחלטה שערורייתית. בינתיים, האוהדים מתכוננים לבחירות הועד המנהל, שייערכו ביום שלישי (30.4).

המשך קריאה »

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »

חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה ולינקים לכרטיסים – בפנים!

המשך קריאה »
מכבי פתח תקווה בית"ר ירושלים 3:0 - תאריך 16.3

כ-10,000 צופים ראו את בית"ר י-ם מביסה את מכבי פ"ת ביציעים ובמגרש. הפועל בצרות

שבת מאכזבת לשתי הפתח תקוואיות הסתיימה בהפסדים כואבים לשתי הירושלמיות, שקבעו: מכבי לא תשחק בפלייאוף העליון והפועל צריכה סוג של נס כדי להישאר בליגה. כ-8000 אוהדי בית"ר, שכבשו את אצטדיון "שלמה ביטוח", ביטלו לחלוטין את כ-2000 אוהדי מכבי ומשכו את הצהובים-שחורים לניצחון 3:0. הפועל פתח תקווה עמוק במקום האחרון אחרי הפסד 0:1 בטדי להפועל ירושלים. נתנחם שיהיה עוד דרבי במאי.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading