אוהדי הפועל פתח תקווה בטירוף ביציע המזרחי באצטדיון שלמה ביטוח

צפו: כ-4500 אוהדי הפועל פתח תקווה חגגו עם קבוצתם ניצחון דרבי ראשון אחרי 8 שנים

הדרבי הכי לוהט של השנים האחרונות הבטיח וגם קיים: השחקנים של עפר טסלפפה הצליחו להפוך את התוצאה לאחר מכת הלם בפתיחה ולנצח 2:1 את מכבי, שעדיין נמצאים במקום ה-2 מעליהם בטבלה, עם מספר נקודות זהה (38), כשרק הפרש של שני שערים מפריד ביניהם בקרב על העלייה. דניאל החמיץ פנדל ואבי לוזון זעם על השופט, לאחר ש-6 משחקני הפועל נכנסו לרחבה לפני הבעיטה.

מספר שיא של כ-5500 אוהדים (4500 של הפועל ועוד כ-1000 של מכבי) הגיעו למפגש המסקרן בין שתי קבוצות הכדורגל של העיר שחולמות חלום, שהופך משבוע לשבוע מציאותי יותר: להעפיל לליגת העל. לאחר ששתיהן ניצחו במחזור, האוהדים ספרו את השעות למשחק וגילו תכונה, שלא נראתה בעיר מזה שנים סביב משחק דרבי. בסיום ידה של הפועל הייתה על העליונה, כשניצחה את מכבי לראשונה מ-2014.

צפו בטירוף היציעים בדרבי הגדול

קהל ליגת על

תורים ארוכים השתרכו בכניסות כבר כשעה לפני הפתיחה. אוהדי הפועל, שזעמו לאחר ההחלטה להעבירם מהיציעים הקבועים במערבי, ליציע המזרחי – שכחו מהעניין לגמרי ופרסו דגל ענק לפני הפתיחה. היציע המזרחי כמעט התמלא והקהל של הפועל הפגין את הפוטנציאל שלו למלא את אצטדיון המושבה, במידה והקבוצה תעלה לליגת העל וגם תצליח בה.

גם אחרי ספיגת השער המוקדם של עידן טוקלומטי בדקה ה-3, הוא המשיך לעודד ללא הרף והגיע לאקסטזה לאחר השוויון של עידו דוידוב בדקה ה-27, שהבקיע מרחוק. הטירוף הגיע לשיא כשהמהפך הושלם עם ה-2:1 של עוז פרץ (79) לאחר מהלך קבוצתי. ואם זה לא מספיק – הקהל ביציע המזרחי עוד היה צריך לעבור דקות של סבל, לאחר שנפסק למכבי פתח תקווה פנדל בדקה ה-85. מאמן מכבי בני לם, החליט להטיל את המשימה דווקא על שלו דניאל הצעיר, שלא עמד במתח ובעט כדור אותו הדף עומר כץ.

עולים לחצי גמר גביע הטוטו- האוהדים חוגגים
עולים לחצי גמר גביע הטוטו- האוהדים חוגגים

אבי לוזון בא בטענות לשופט

בשלב הזה גם הפסימיים ביציע המזרחי הבינו שהדרבי הוא של הפועל, למרות שנאלצו לכסוס ציפורניים ב-7 הדקות של תוספת הזמן, אותן הסויף השופט. בסיום המשחק, אבי לוזון, בא בטענות (מוצדקות) לשופט על כך שלא פחות משישה שחקני מכבי פתח תקווה נכנסו לרחבה בזמן הבעיטה. בסיום, שחקני הפועל לא ידעו את נפשים מרוב שמחה וחגגו דקות ארוכות עם האוהדים ביציע. 

6 שחקנים של הפועל נכנסו לרחבה לפני בעיטת הפנדל

הדרבי הבלתי נשכח הזה מהווה סוג של ציון דרך שמסמל שתי תובנות: שתי הקבוצות פחות או יותר שוות ביכולתן ושתיהן כנראה יאבקו על העלייה עד סוף העונה. עירוני טבריה המפתיעה עדיין במקום ה-1, אחרי תיקו מול הפועל רמת גן והפועל תפוגע אותה ביום שישי (15:00) למשחק חוץ קשה וגורלי. מכבי פתח תקווה תפגוש באצטדיון "שלמה ביטוח" באותה שעה את הפועל עפולה, במשחק קל על הנייר.

שחקני הפועל פתח תקווה צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקווה
שחקני הפועל פתח תקווה צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקווה

עוד ב-ספורט

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »

חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה ולינקים לכרטיסים – בפנים!

המשך קריאה »
מכבי פתח תקווה בית"ר ירושלים 3:0 - תאריך 16.3

כ-10,000 צופים ראו את בית"ר י-ם מביסה את מכבי פ"ת ביציעים ובמגרש. הפועל בצרות

שבת מאכזבת לשתי הפתח תקוואיות הסתיימה בהפסדים כואבים לשתי הירושלמיות, שקבעו: מכבי לא תשחק בפלייאוף העליון והפועל צריכה סוג של נס כדי להישאר בליגה. כ-8000 אוהדי בית"ר, שכבשו את אצטדיון "שלמה ביטוח", ביטלו לחלוטין את כ-2000 אוהדי מכבי ומשכו את הצהובים-שחורים לניצחון 3:0. הפועל פתח תקווה עמוק במקום האחרון אחרי הפסד 0:1 בטדי להפועל ירושלים. נתנחם שיהיה עוד דרבי במאי.

המשך קריאה »

צפו: כ-8000 צופים הגיעו לדרבי הגדול של פתח תקווה. רק הכדורגל ניצח (וידאו)

חגיגת כדורגל במשחק מחשמל של היה פה עשור בין מכבי להפועל פתח תקווה הסתיים בתיקו 2:2, לאכזבתם של אוהדי שתי הקבוצות. הפועל, שאירחה את המשחק, מילאה את היציע המזרחי והביאה 6522 אוהדים ואילו מכבי הביאה כמות נכבדה של 1380 משלה, שמילאו את יציעי 4+5. למרות המתח הרב במשחק הגורלי, האירוע התנהל בצורה מסודרת ללא אלימות או תקריות. צפו בדברי האוהדים:

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading