מהיום לא דן טאון - אלא עמי ב.ס.ר סיטי

המתחם המסחרי עמי ב.ס.ר סיטי פ"ת החל במהלך מיתוגי חדש ונוטש את השם "דן טאון"

מרכז העסקים החדש, שבלב פתח תקווה, החליט להוריד את ה"דן טאון" ולהישאר רק עם "עמי ב.ס.ר סיטי", כששם המותג, שמורכב משתי היישויות שלו: קבוצת "עמי גרופ" ושמו של מתחם המשרדים – ב.ס.ר סיטי. הסיבה: לטענת הנהלת המתחם, תושבי העיר מזהים את שם המתחם יותר כ"ב.ס.ר סיטי", מאשר "דן טאון". אבי יוגב: "מהלך שיווקי עם בשורה לתושבי העיר".

במהלך השנה האחרונה סיקרנו בעשרות אייטמים את התפתחות מתחם ב.ס.ר סיטי (משרדים) ומתחם "דן טאון" (המרכז המסחרי מתחתיהם) – פרויקט ששינה וימשיך לשנות את פני העיר פתח תקווה, לא רק מבחינת קו הרקיע של הבניינים, אלא גם ובעיקר בהיבט המסחרי, תעסוקתי וגם תחבורתי. בכל אייטם, הקפדנו להוסיף את "דן טאון" לשם המותג, גם אחרי שקבוצת "עמי גרופ" (לשעבר "קבוצת עמי בוטיק", רכשה את המתחם בכחצי מיליארד ש"ח, כפי שדיווחנו בנובמבר 2022.

מעכשיו אימרו: "עמי ב.ס.ר סיטי"
מעכשיו אימרו: "עמי ב.ס.ר סיטי"

מעכשיו אמרו: עמי ב.ס.ר סיטי בלי דן טאון

יש לציין כי שכש"עמי גרופ" רכשה את הזכויות על המתחם מקבוצת "הכיכר הלבנה", שם המותג היה באופן ברור ומובלט "דן טאון" – הן בשילוט והן באתר האינטרנט של המתחם, שהדומיין שלו עדיין dantown.co.il. לאחר הרכישה החליטו להשאיר את ה"דן טאון" ורק להוסיף לשם את המילה "עמי", כך ששם המותג השתנה ל"עמי דן טאון". אגב, בכל המרכזים המסחריים בבעלות "עמי גרופ", כולל הנוסף בפתח תקווה (באם המושבות), מתחילים עם "עמי" בשם המותג – וכך גם מעכשיו "עמי ב.ס.ר סיטי".

שם המותג החדש לא ממש 'תפס' בקרב תושבי העיר והסביבה שנוהגים עד היום לקרוא למתחם "דן טאון" (לפעמים גם טעות – דאון טאון), או "ב.ס.ר סיטי", שזהו שם מתחם המשרדים, שהלוגו שלו מתנוסס מבחוץ על הקומות הגבוהות של המגדלים. לטענת הנהלת המתחם, השם שהשתרש יותר הוא "ב.ס.ר סיטי" – ועל כן הוחלט להוריד את "דן טאון" מהשם ולהישאר עם "עמי ב.ס.ר סיטי".

מתחם עמי ב.ס.ר סיטי בלילה
מתחם עמי ב.ס.ר סיטי בלילה

מחליפים את השילוט, מחליפים את החולצות

תהליך שינוי המיתוג החל כבר לפני כחודש, אז הוא נעשה בעיקר ברשתות החברתיות, עם החלפת הלוגו בפייסבוק, באינסטגרם ובטיקטוק של המתחם. לדברי ההנהלה, בזמן הקרוב יושלם תהליך שינוי שם המותג והוא יכלול החלפת השילוט במתחם, קמפיין שילוט חוצות מחודש, החלפת כתובת אתר אינטרנט ובהמשך גם החלפת הלוגו על מדי קבוצת הכדורגל של הפועל פתח תקווה, לה המתחם נותן חסות.

מהלך זה כמובן גם יחייב את העסקים לשנות את שם המותג על פרסומיהם ולהוריד ממנו את "דן טאון", הן בדיגיטל והם באופליין, בשלטי חוצות ועוד. יש לציין כי המהלך נעשה בצורה עצמאית על ידי הנהלת המתחם, מבלי לשתף את העסקים, שלא ידעו על המהלך עד שהוא קרה. מבחינת בעלי עסקים עמם שוחחנו, אין להם עמדה לגבי שינוי שם המותג – "כל מה שיכול לעזור לשווק את המתחם – אנחנו בעד", אמר לנו אחד מהם, שהביע את התחושה הכללית.

השלט הישן שיוסר בקרוב עם הלוגו ושם המותג החג

המתחם הענק, שגודלו 27 אלף מ"ר (שמעליהם 40 אלף מ"ר משרדים, שאמורים להתאכלס ב-15 אלף עובדים בשנתיים הקרובות), מכיל בתוכו כ-80 עסקים עם תמהיל מגוון של מסעדות, דוכני אוכל, חנויות של רשתות אופנה, ספורט, סופר, חנויות סטוק – ועוד.

הלוקיישן יהפוך להיות אטרקטיבי אף יותר – כאשר הרכבת הקלה, שתחנה של הקו האדום שלה צפויה לעצור מרחק 20 מטרים מהמתחם, תחל לפעול, על פי ההערכות, בעוד קצת יותר מחודשיים."אני מברך על המהלך השיווקי ומשוכנע שהוא יעזור להטמיע את המתחם בלב תושבי פתח תקווה והסביבה", מסר אבי יוגב, מנהל עמי ב.ס.ר סיטי. "אני מקווה שהמהלך יביא בשורה של שינוי אמיתי בענף המסחר בעיר".

עוד ב-חנויות

השטיח האדום פתח תקווה

"השטיח האדום" פתחו סניף בסגולה פ"ת עם בשורה: שטיחים בהתאמה אישית (וידאו)

רשת השטיחים, מהגדולות בישראל, השיקה לפני מספר שבועות את הסניף במתחם סגולה 2000 ברחוב פינטו מסעוד אשר 22. הסניף החדש מתפרש על פני 250 מ"ר ומציע מגוון רחב במיוחד של אלפי שטיחים בסגנונות שונים מבחינת חומרים ועיצוב: שטיחי חבל טבעיים, שטיחים אקולוגיים מחומרים ממוחזרים, דגמים בלעדיים – וגם שטיחים מודפסים לפי דרישה. המחירים: בין 200 ש"ח ל-35,000 ש"ח לשטיח.

המשך קריאה »
קרפור עמישב פתח תקווה

צפו: "קרפור" (CarreFour) פתחה סופר כשרויות מהודרות בעמישב פתח תקווה (וידאו)

עשרות רבות של תושבים הגיעו היום (11.2) להשקה של רשת הסופרים הבינלאומית, שפתחה את הסניף ה-4 שלה בעיר, במקום מה שהיה פעם "שוק מהדרין". זהו הסניף ה-8 בישראל של הרשת השייך לחטיבת ה"כשרות המהודרת" – והוא הגדול שביניהם (כ-1600 מ"ר). "הציבור החרדי מאוד חשוב לנו והקפדנו שהמוצרים יהיו פה ברמת הכשרות הגבוהה ביותר", אמר לנו המנכ"ל לובושיץ'. המחירים (הזולים) – בפנים.

המשך קריאה »
סקארה פורים הקניון הגדול פתח תקווה

סקארה (SACARA) פותחת בעופר הקניון הגדול פ"ת חנות קונספט לקראת פורים 2025

חנות הפופ אפ, בנמצאת בקומה P2 בקניון, תעוצב באווירה פורימית, יצירתית, בקונספט של עולמות הפנטזייה, החלומות והדימיון, שנוצרו בהובלתה של אמילי נוי – הנחשבת, לדברי אנשי רשת מוצרי האיפור הענקית – לאחת ממעצבות התפאורה המובילות בעולם. לדברי איתי זמיר, מנכ"ל רשת SACARA: "אנו נציע השנה לצרכן הישראלי גם מגוון אדיר של אפשרויות לפורים וגם את המחירים הטובים ביותר".

המשך קריאה »
עמי ב.ס.ר סיטי 2024-2025

במתחם עמי ב.ס.ר. סיטי פתח תקווה מסכמים את 2024: חנויות חדשות ועלייה בפדיונות

מתחם העסקים והמסחר הכי גדול בעיר, מקבוצת "עמי גרופ", התאושש בשנה החולפת מהמכה המוראלית והעסקית שניחתה על כולנו בשבעה באוקטובר 2023. הסיבה העיקרית להתאוששות היא קודם כל החזרה לשגרת השופינג והבילויים שלפני המלחמה, יחד עם האכלוס המתקדם בבנייני המשרדים של המתחם, עם תפוסה של יותר מ-70%. "אנחנו בדרך הנכונה לשנה עוד יותר טובה בשנת 2025", מסרו.

המשך קריאה »

השאירו פרטים וקבלו עדכונים שותפים על תכנים שעולים לאתר

Loading