אוהדי הפועל - מילאו את המערבי, אבל יצאו מאוכזבים

צפו: קהל שיא של 6,000 צופים הגיע לצפות בהפועל פתח תקווה, אבל התאכזב אחרי הפסד 1:0

מוליכת הליגה הלאומית לא הרשימה בבית מול הפועל רמת גן ונחלה הפסד ראשון לאחר 7 נצחונות ליגה רצופים. התצוגה האמיתית הייתה ביציעים, כשהמועדון הודיע כבר אמש שהיציע המערבי הוא "סולד-אאוט", מה שחייב לפתוח גם את היציע המזרחי, בו ישבו כ-500 אוהדים. הפועל עם פער של 5 נקודות מהמקום השלישי ועדיין עם סיכוי מצוין לעלות ליגה. הפנים לגומלין רבע הגמר ביום שלישי הקרוב.

פיק ברכיים? לא ברור מה קרה היום לשחקנים של עופר טסלפפה, שאכזבו כמעט 6000 מאוהדי הקבוצה, שהגיעו לאצטדיון "שלמה ביטוח" במזג אוויר נפלא. יציעים 4-6 התמלאו כרגיל עם 2000 "השרופים", אבל מה שבאמת הרשים, היא היכולת של הקבוצה למלא גם את יציעים 1-2, שם ישבו בעיקר משפחות עם ילדים, שמצאו דרך נהדרת לבלות את יום השישי.

צפו: יציע מערבי מלא, אבל מאוכזב

ומכבי דווקא הפגיזה בבלומפילד

למרבה הצער, האוהדים חזרו מאוכזבים לארוחת השבת, אחרי הפסד 1:0 לקבוצת התחתית של אורי גוטמן, שגילתה יכולת לא רעה ולמעשה התעלתה על הפועל לאורך כמעט כל שלבי המשחק. ייתכן וכמות הקהל החריגה גרמה לשחקנים לאבד ריכוז ולהפגין יכולת חלשה, בניגוד מוחלט לחודשיים המצוינים, שעברו על הקבוצה מאז סיום פגרת המונדיאל. גם עידן ורד ורועי זיקרי, שנכנסו אחרי ההפסקה, לא עזרו.

למרות היכולת החלשה, האוהדים לא הפסיקו לעודד את הקבוצה ולא נרשמה דקה אחת ללא שירי עידוד. הפועל עדיין מוליכה את הטבלה בפער של חמש נקודות מהשלישית עירוני טבריה (שניצחה את הפועל כפר סבא 2:1). אחריה נמצאת היריבה העירונית, מכבי פתח תקווה, שהביסה בבלומפילד את בני יהודה 4:1 משערים של מאור לוי (דקה 7, בעיטה חופשית), עידן טוקלומטי (50), טל בן חיים (פנדל) וקינוח של איליה שקורין (68). למכבי יש משחק חסר, אותו תשלים מול הפועל אום אל פאחם ב-9.3.

צפו בחגיגות מכבי פתח תקווה

אחרי יותר מ-20 שנה - האם הועל תעפיל לחצי הגמר?

משחק הליגה הבא של שתי הקבוצות ייערך רק עוד 10 ימים (יום שני, 6.3 בשעה 19:00), כשמכבי תארח למשחק קל מאוד על הנייר את א.ס. אשדוד, שכבר ירדה ליגה. הפועל תשחק במשחק חוץ די קשה מול עירוני עכו, אבל עוד לפני זה מחכה לה ביום שלישי הקרוב (28.2, 19:30), קרב מול מ.ס. אשדוד על הזכות לעלות לחצי גמר גביע המדינה, אחר 1:1 במשחק הראשון.

בהפועל מצפים שקהל רב (הערכה:כ-1000) ילווה את הקבוצה לאשדוד, במה שיכול להסתיים בעלייה ראשונה לחצי הגמר, מאז עונת 2001/2002, אז הובסה בשלב זה על ידי מכבי תל אביב בתוצאה 5:1. אגב, מכבי תל אביב, היא תתארח ביום רביעי (1.3) באצטדיון שלמה ביטוח למשחק לפרוטוקול בלבד, לאחר שהביסה במשחק הראשון של רבע הגמר את מכבי 4:0. 

אוהדת הפועל פתח תקווה מאוכזבת
אוהדת הפועל פתח תקווה מאוכזבת

עוד ב-ספורט

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »

חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה ולינקים לכרטיסים – בפנים!

המשך קריאה »
מכבי פתח תקווה בית"ר ירושלים 3:0 - תאריך 16.3

כ-10,000 צופים ראו את בית"ר י-ם מביסה את מכבי פ"ת ביציעים ובמגרש. הפועל בצרות

שבת מאכזבת לשתי הפתח תקוואיות הסתיימה בהפסדים כואבים לשתי הירושלמיות, שקבעו: מכבי לא תשחק בפלייאוף העליון והפועל צריכה סוג של נס כדי להישאר בליגה. כ-8000 אוהדי בית"ר, שכבשו את אצטדיון "שלמה ביטוח", ביטלו לחלוטין את כ-2000 אוהדי מכבי ומשכו את הצהובים-שחורים לניצחון 3:0. הפועל פתח תקווה עמוק במקום האחרון אחרי הפסד 0:1 בטדי להפועל ירושלים. נתנחם שיהיה עוד דרבי במאי.

המשך קריאה »

צפו: כ-8000 צופים הגיעו לדרבי הגדול של פתח תקווה. רק הכדורגל ניצח (וידאו)

חגיגת כדורגל במשחק מחשמל של היה פה עשור בין מכבי להפועל פתח תקווה הסתיים בתיקו 2:2, לאכזבתם של אוהדי שתי הקבוצות. הפועל, שאירחה את המשחק, מילאה את היציע המזרחי והביאה 6522 אוהדים ואילו מכבי הביאה כמות נכבדה של 1380 משלה, שמילאו את יציעי 4+5. למרות המתח הרב במשחק הגורלי, האירוע התנהל בצורה מסודרת ללא אלימות או תקריות. צפו בדברי האוהדים:

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading