אוהדי הפועל פתח תקווה חוגגים ניצחון מול הפועל אום אל פחם

רישמו ביומן: מכבי תארח את הדרבי ב-7.4. צפו באוהדי הפועל משוכנעים: נביא יותר

המחזור האחרון של העונה הסדירה חייך יותר להפועל פתח תקווה אחרי ניצחון ביתי 2:0 על הפועל אום אל פחם לעיני כ-5000 צופים. מכבי פתח תקווה חזרה מעט מאוכזבת ממשחק החוץ מול עירוני טבריה, אחרי שספגה שוויון 2:2 בדקה ה-84. ועדיין, שתי קבוצות הכדורגל של העיר, שייפגשו עוד 3 שבועות בדרבי לוהט – נראות בדרך הבטוחה לליגת העל. במכבי בונים על הכנסה של 250 אלף ש"ח.

זהו משחק ביתי שני ברציפות בו הפועל פתח תקווה מצליחה למלא את כל היציע המערבי באצטדיון "שלמה ביטוח". בפעם הקודמת זה נגמר בסוג של מפח נפש, אחרי הפסד מפתיע להפועל רמת גן, שקצת הלחיץ את עפר טסלפפה ושחקניו, אבל היום זה כבר היה סיפור לגמרי. הכחולים-לבנים שלטו במשחק מהפתיחה, במה שעל הנייר אמור להיות קרב קשה, מול אום אל פחם, שלפני המשחק הייתה רחוק רק 6 נקודות מהפועל.

צפו בחגיגות אוהדי ושחקני הפועל פתח תקווה בניצחון היום:

כוכב מפתיע ואוהד מכובד

הכוכב המפתיע של המשחק היה אופק אושר, שכבש שני שערים נפלאים, הראשון כבר בדקה ה-5 והשני בדקה ה-61, ובכך הרחיק את אום אל פחם מהקרב העלייה והשאיר באופן מעשי רק את עירוני טבריה מהמקום השלישי, כמי שיכולה לאיים על שתי הפתח תקוואיות, כשהיא רחוקה חמש נקודות מהפועל. הקהל של הפועל שוב הפגין תצוגת עידוד מעוררת קנאה (בעיקר מצד אוהדי מכבי), כשלא השאיר מקום פנוי במערבי ועודד את קבוצתו ללא הרף.

יציע הכבוד גם הוא היה מלא לגמרי וגם זכה לאורח כבוד, חבר הכנסת בני גנץ, שהגיע במחצית השנייה. למרות שנרשם כאוהד עמותה מן המניין, זוהי הפעם הראשונה שהוא מגיע לאצטדיון "שלמה ביטוח" העונה. הפועל פתח תקווה תפתח את הפלייאוף העליון במשחק בית מול הפועל כפר סבא, שייערך בעוד שבועיים (ב-31.3, יום שישי או ב-3.4, יום שני).

בני גנץ, ג'ימי אלכסיס ושחקני הפועל חוגגים עוד ניצחון בדרך לליגת העל

רבע מיליון ש"ח הכנסה למכבי?

ביציעי הפועל פתח תקווה לא ידעו אם לשמוח, כשעירוני טבריה השוותה ל-2:2 בדקה ה-84 מול מכבי פתח תקווה, היריבה העירונית. הנקודה שחילצה הקבוצה הצפונית, אומנם הקטינה את הפער בינה לבין הפועל, אבל האוהדים האמיתיים, שמחו לאידם של אוהדי מכבי פתח תקווה, שהם מצידם, יכולים עדיין להרגיש בטוח, כשהם רחוקים 6 נקודות מטבריה.

עידן גולן כבש למארחת כבר בדקה ה-10, אך מוחמד הינדי השווה כעבור חמש דקות וטל בן חיים קבע מהפך לפני ההפסקה בשער נהדר, לא לפני שז'וליו סזאר קבע שוויון מקרוב 2:2. מכבי תפגוש במחזור הראשון של הפלייאוף בעוד שבועיים למשחק ביתי את הפועל עכו, אבל העיניים של הלוזונים כבר נשואות ל-7.4, המועד בו הם צפויים לארח לדרבי את הפועל, במה שיכול להיות קרב מכריע על העלייה לשתי הקבוצות.

מעבר לעניין הספורטיבי, מכבי פתח תקווה יכולה לעשות קופה יפה מאוד, אם ניקח בחשבון שכ-5000 אוהדים לפחות של הפועל צפויים למלא את היציע המזרחי ויש האומרים כי הביקוש לכרטיסים יהיה כל כך גדול, עד שהם ימלאו גם את יציעים 1+2 במערבי. בהערכה גסה מדובר יהיה בהכנסה של כ-250 אלף ש"ח עבור מכבי רק ממכירת כרטיסים למשחק.

עוד ב-ספורט

מתן גושה תאונת אופנוע

מתן גושה מהפועל "מבנה" פתח תקווה נפצע קשה בתאונת אופנוע בדרום. מצבו יציב.

הבלם של היורדת סובל מפגיעה רב מערכתית. גושה בן ה-25 החליק מהאופנוע שלו בכביש 4, סמוך לניצן – צומת אשכולות ועף ממנו. חובשים ופראמדיקים של מד"א הוזעקו למקום והעניקו לו טיפול לפני שפינו אותו לבית החולים ברזילי, שם הוא מטופל כשהוא בהכרה מלאה ומצבו יציב. השחקנים והצוות המקצועי של הפועל מתפללים להחלמתו: "המועדון עוקב אחרי מצבו וילוו את השחקן ומשפחתו בכל מה שיצטרכו", נמסר.

המשך קריאה »

רגל ימין לקראת אירופה: מכבי פתח תקווה ניצחה את מכבי חיפה 1:3 בבת גלים

נכון, זה רק משחק אימון, מול הירוקים, שהיו בהרכב חסר, אבל אולי זה סימן לעונה מוצלחת עבור הפתח תקוואים מחזיקי הגביע, שעוד פחות מחודש ישחקו לראשונה באירופה מאז 2005. במשחק, שהיה סגור לקהל, החיפאים עם המאמן החדש-ישן ברק בכר, פתחו עם שער של דין דוד בדקה ה-30, אך מכבי החזירה עם שלישייה של לוגסי (32), קרצו (72 ודזנט (76) במשחק הבכורה של המאמן החדש דן רומן.

המשך קריאה »
הפועל מבנה פתח תקווה

"מבנה" תהיה נותנת החסות הראשית של הפועל פתח תקווה – גם בעונה הבאה

הקבוצה, שירדה העונה מליגת העל לאחר עונה אחת בלבד, הודיעה כי חברת הנדל"ן העסקי תתמוך בה גם בעונת 24/25 – כך על פי דיווח של המועדון. "שמחים וגאים על הבעת האמון בנו דווקא עכשיו, שיתוף הפעולה יביא להצלחות", אמר טים פלוטקין, המנכ"ל החדש. בהפועל גם מעודדים מקצב גיוס הכספים של עמותת האוהדים, שכבר הגיע לשני מיליון ש"ח, חודשיים לפני שריקת הפתיחה למשחק הראשון.

המשך קריאה »
אוהדי מכבי פתח תקווה - מתכוננים לבראגה?

מכבי פתח תקווה תפגוש את בראגה מפורטוגל בסיבוב השני של הליגה האירופית

ההגרלה שנערכה היום, קבעה כי הקבוצה הפתח תקוואית, שחוזרת לכדורגל האירופאי לאחר כמעט שני עשורים, תפגוש את הפורטוגזים החזקים לשני משחקים: הראשון יתקיים ב-25.7 בחוץ והשני יתקיים כעבור שבוע (1.8) במשחק ביתי, שלצערינו, ייערך בסופיה. במכבי יתנו עדיפות לרכישת חבילות למשחקים לבעלי מנויים ומצפים למאות אוהדים שילוו את הקבוצה בשני המשחקים באירופה.

המשך קריאה »