אוהדי הפועל פתח תקווה חוגגים ניצחון מול הפועל אום אל פחם

רישמו ביומן: מכבי תארח את הדרבי ב-7.4. צפו באוהדי הפועל משוכנעים: נביא יותר

המחזור האחרון של העונה הסדירה חייך יותר להפועל פתח תקווה אחרי ניצחון ביתי 2:0 על הפועל אום אל פחם לעיני כ-5000 צופים. מכבי פתח תקווה חזרה מעט מאוכזבת ממשחק החוץ מול עירוני טבריה, אחרי שספגה שוויון 2:2 בדקה ה-84. ועדיין, שתי קבוצות הכדורגל של העיר, שייפגשו עוד 3 שבועות בדרבי לוהט – נראות בדרך הבטוחה לליגת העל. במכבי בונים על הכנסה של 250 אלף ש"ח.

זהו משחק ביתי שני ברציפות בו הפועל פתח תקווה מצליחה למלא את כל היציע המערבי באצטדיון "שלמה ביטוח". בפעם הקודמת זה נגמר בסוג של מפח נפש, אחרי הפסד מפתיע להפועל רמת גן, שקצת הלחיץ את עפר טסלפפה ושחקניו, אבל היום זה כבר היה סיפור לגמרי. הכחולים-לבנים שלטו במשחק מהפתיחה, במה שעל הנייר אמור להיות קרב קשה, מול אום אל פחם, שלפני המשחק הייתה רחוק רק 6 נקודות מהפועל.

צפו בחגיגות אוהדי ושחקני הפועל פתח תקווה בניצחון היום:

כוכב מפתיע ואוהד מכובד

הכוכב המפתיע של המשחק היה אופק אושר, שכבש שני שערים נפלאים, הראשון כבר בדקה ה-5 והשני בדקה ה-61, ובכך הרחיק את אום אל פחם מהקרב העלייה והשאיר באופן מעשי רק את עירוני טבריה מהמקום השלישי, כמי שיכולה לאיים על שתי הפתח תקוואיות, כשהיא רחוקה חמש נקודות מהפועל. הקהל של הפועל שוב הפגין תצוגת עידוד מעוררת קנאה (בעיקר מצד אוהדי מכבי), כשלא השאיר מקום פנוי במערבי ועודד את קבוצתו ללא הרף.

יציע הכבוד גם הוא היה מלא לגמרי וגם זכה לאורח כבוד, חבר הכנסת בני גנץ, שהגיע במחצית השנייה. למרות שנרשם כאוהד עמותה מן המניין, זוהי הפעם הראשונה שהוא מגיע לאצטדיון "שלמה ביטוח" העונה. הפועל פתח תקווה תפתח את הפלייאוף העליון במשחק בית מול הפועל כפר סבא, שייערך בעוד שבועיים (ב-31.3, יום שישי או ב-3.4, יום שני).

בני גנץ, ג'ימי אלכסיס ושחקני הפועל חוגגים עוד ניצחון בדרך לליגת העל

רבע מיליון ש"ח הכנסה למכבי?

ביציעי הפועל פתח תקווה לא ידעו אם לשמוח, כשעירוני טבריה השוותה ל-2:2 בדקה ה-84 מול מכבי פתח תקווה, היריבה העירונית. הנקודה שחילצה הקבוצה הצפונית, אומנם הקטינה את הפער בינה לבין הפועל, אבל האוהדים האמיתיים, שמחו לאידם של אוהדי מכבי פתח תקווה, שהם מצידם, יכולים עדיין להרגיש בטוח, כשהם רחוקים 6 נקודות מטבריה.

עידן גולן כבש למארחת כבר בדקה ה-10, אך מוחמד הינדי השווה כעבור חמש דקות וטל בן חיים קבע מהפך לפני ההפסקה בשער נהדר, לא לפני שז'וליו סזאר קבע שוויון מקרוב 2:2. מכבי תפגוש במחזור הראשון של הפלייאוף בעוד שבועיים למשחק ביתי את הפועל עכו, אבל העיניים של הלוזונים כבר נשואות ל-7.4, המועד בו הם צפויים לארח לדרבי את הפועל, במה שיכול להיות קרב מכריע על העלייה לשתי הקבוצות.

מעבר לעניין הספורטיבי, מכבי פתח תקווה יכולה לעשות קופה יפה מאוד, אם ניקח בחשבון שכ-5000 אוהדים לפחות של הפועל צפויים למלא את היציע המזרחי ויש האומרים כי הביקוש לכרטיסים יהיה כל כך גדול, עד שהם ימלאו גם את יציעים 1+2 במערבי. בהערכה גסה מדובר יהיה בהכנסה של כ-250 אלף ש"ח עבור מכבי רק ממכירת כרטיסים למשחק.

עוד ב-ספורט

זו שלמעלה וזו שלמטה: מכבי פתח תקווה השפילה 4:1 את הפועל פתח תקווה (וידאו)

הדרבי הפתח תקוואי שנערך אתמול אומנם היה לפרוטוקול בלבד, לאחר שהפועל ירדה ליגה ומכבי הבטיחה את הישארותה, אבל היוקרה העירונית הייתה על הכף. כ-2000 אוהדי מכבי (לה זה היה משחק ביתי) מול כ-400 אוהדי הפועל, ראו משחק חד צדדי שהבהיר לכולם מי קבוצת הכדורגל ששולטת בעיר. לאחר סיום המשחק נרשמה תיגרת אוהדים במגרש האימונים של מכבי.

המשך קריאה »

מכבי פתח תקווה יצאה במבצע: קנו כרטיס לגמר הגביע וקבלו גם כרטיס לדרבי. כמה כרטיס?

בעוד יומיים (שבת, 18:00), ייערך הדרבי הפתח תקוואי באצטדיון שלמה ביטוח, בסוג של משחק לפרוטוקול בלבד – היות ומכבי הבטיחה את הישארותה בליגת העל ואילו הירידה של הפועל פתח תקווה נקבעה סופית לשתי קבוצות הכדורגל של העיר נשאר להילחם על היוקרה העירונית – גם במגרש וגם ביציע. לראשונה, מאז הדרבים האחרונים – למכבי צפוי להיות רוב ביציעים. מחירי הכרטיסים – בפנים.

המשך קריאה »

ניצחון אחד מגביע והעפלה לאירופה: מכבי פתח תקווה בגמר גביע המדינה לכדורגל (וידאו)

שחקניו של רן קוז'וך עשו את מה שמצופה מהם וניצחו בחצי הגמר את הפועל נוף הגליל מהליגה הלאומית 3:0 משערים של מאור לוי, לירן חזן ועצמי של אזולאי במשחק שנערך בנתניה. כ 3000 אוהדים ליוו את הקבוצה למשחק, כשחלקם חיכו להריע לשחקנים במגרש האימונים בן דרור, לאחר שחזרו העירה. הגמר ייערך בבלומפילד ב-30.5 (20:30) מול הפועל באר שבע, לה מכבי הפסידה בגמר של 2020.

המשך קריאה »
מי ייבחר ליו"ר? מימין: אלעד שונשיין, אביעד ליבוביץ' וארטיום סלוצקי (תמונות מתוך פייסבוק)

הפועל פתח תקווה ירדה ליגה באופן מעשי. את האוהדים מעניין: מי יהיה ב-ועד המנהל?

האפיזודה של הכחולים-לבנים מסירקין בליגת העל הייתה קצרה באופן טראגי, לאחר ששנה בלבד מאז עלתה מהליגה הלאומית, אתמול נקבע באופן מעשי, שאוהדי הפועל צריכים לתכנן לו"ז חדש ולסגור שוב את ימי שיש בצהרים. זה קרה אחרי הפסד 0:1 הכי כואב בחוץ למ.ס. אשדוד, שכבשה שער שאושר בהחלטה שערורייתית. בינתיים, האוהדים מתכוננים לבחירות הועד המנהל, שייערכו ביום שלישי (30.4).

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading