אצטדיון שלמה ביטוח - המנון לפני כל משחק

צפו: כ-7000 צופים מילאו את אצטדיון "שלמה ביטוח" וראו 0:0 בדרבי חלש ועצבני

המפגש בין שתי הפתח תקוואיות, הנאבקות ראש בראש על העלייה לליגת העל, לא התעלה לרמה גבוהה והותיר את מכבי פתח תקווה והפועל פתח תקווה עם נקודה לכל אחת ובלי ניצחון בשני משחקי הפלייאוף הראשונים. ה"הייפ" סביב המשחק קיבל ביטוי ביציעים עם תצוגות עידוד מרשימות של שני המחנות. מכבי יכולה להתנחם שהיא עדיין ראשונה וגם בהכנסה מכרטיסים המוערכת בכ-250 אלף ש"ח.

הדרבי הגדול של העיר הבטיח, אבל לא קיים. 90 דקות מאופסות, שני מורחקים, כמעט בלי מצבים, הרבה לחץ ועצבים ותיקו, שבעיקר שירת את עירוני טבריה, שדחקה את הפועל למקום השלישי עם אותו מספר נקודות (61), אך עם הפרש שערים טוב יותר. ביום שישי היא תארח בבית את מכבי, שהתיקו השאיר אותה בראש הטבלה עם 63 נקודות. שתי הקבוצות של העיר עדיין בעמדה טובה לעלות ליגה, אך היכולת החלשה בטוח מטרידה את בני לם ועופר טסלפפה.

צפו בוידאו יציעים - הדרבי הפתח תקוואי

3000 מכבי, 4000 הפועל

מספר האוהדים ביציעים היה כמעט זהה, עם יתרון קל להפועל, שמילאו את היציע המזרחי בכ-4000 צופים, ששילמו כרטיסים (60 ש"ח – מחיר אחיד), בעוד שבמערבי, אוהדי מכבי מילאו כשני-שליש יציע עם כ-3000 צופים, רובם מנויים, מוזמנים ושחקני מחלקת הנוער – שכמובן נכנסו חינם. האוהדים של שתי הקבוצות הרשימו עם שלטי ענק ועידוד בלתי פוסק, שלא ממש עזר להרים את רמת המשחק של השחקנים על הדשא.

עלייה לחצי גמר גביע הטוטו מכבי פתח תקווה
עלייה לחצי גמר גביע הטוטו מכבי פתח תקווה

שתי הקבוצות כמעט ולא הגיעו למצבי הבקעה משמעותיים לאורך כל 90 הדקות, כך שהאירועים הבולטים היו שתי ההרחקות – הראשונה, של ארד בר ממכבי בדקה ה-84, בצהוב שני לאחר עבירה על רם לוי. 5 דקות לאחר מכן, קרה אותו דבר לג'ימי אלכסיס מהפועל , שהורחק בצהוב שני לאחר שעצר התקפה מתפרצת של מכבי. התגובה להרחקה הייתה מוגזמת, כשבמשך 2-3 דקות הוא סירב לרדת מהדשא ולבסוף בעט בעצבים בבקבוק מים, ששכב על הדשא.

אוהדי מכבי פתח תקווה - יחזרו ליציעים ?

עוד שישי קריטי

התיקו הזה כנראה מבטיח דרמה עד הדקה האחרונה בקרב על העלייה, כאשר נותרו עוד 5 משחקים ו-15 נקודות בקופה. ביום שישי, כאמור, תצא מכבי למשחק קריטי לא פחות בטבריה ואילו הפועל תארח באצטדיון "שלמה ביטוח" את הפועל עכו (16:00), שפורמלית סיימה את העונה. שבוע לאחר מכן תהיה זו הפועל שתפגוש את טבריה בקרב לוהט, בעוד משחק ביתי בפתח תקווה.

עוד ב-ספורט

מתן גושה תאונת אופנוע

מתן גושה מהפועל "מבנה" פתח תקווה נפצע קשה בתאונת אופנוע בדרום. מצבו יציב.

הבלם של היורדת סובל מפגיעה רב מערכתית. גושה בן ה-25 החליק מהאופנוע שלו בכביש 4, סמוך לניצן – צומת אשכולות ועף ממנו. חובשים ופראמדיקים של מד"א הוזעקו למקום והעניקו לו טיפול לפני שפינו אותו לבית החולים ברזילי, שם הוא מטופל כשהוא בהכרה מלאה ומצבו יציב. השחקנים והצוות המקצועי של הפועל מתפללים להחלמתו: "המועדון עוקב אחרי מצבו וילוו את השחקן ומשפחתו בכל מה שיצטרכו", נמסר.

המשך קריאה »

רגל ימין לקראת אירופה: מכבי פתח תקווה ניצחה את מכבי חיפה 1:3 בבת גלים

נכון, זה רק משחק אימון, מול הירוקים, שהיו בהרכב חסר, אבל אולי זה סימן לעונה מוצלחת עבור הפתח תקוואים מחזיקי הגביע, שעוד פחות מחודש ישחקו לראשונה באירופה מאז 2005. במשחק, שהיה סגור לקהל, החיפאים עם המאמן החדש-ישן ברק בכר, פתחו עם שער של דין דוד בדקה ה-30, אך מכבי החזירה עם שלישייה של לוגסי (32), קרצו (72 ודזנט (76) במשחק הבכורה של המאמן החדש דן רומן.

המשך קריאה »
הפועל מבנה פתח תקווה

"מבנה" תהיה נותנת החסות הראשית של הפועל פתח תקווה – גם בעונה הבאה

הקבוצה, שירדה העונה מליגת העל לאחר עונה אחת בלבד, הודיעה כי חברת הנדל"ן העסקי תתמוך בה גם בעונת 24/25 – כך על פי דיווח של המועדון. "שמחים וגאים על הבעת האמון בנו דווקא עכשיו, שיתוף הפעולה יביא להצלחות", אמר טים פלוטקין, המנכ"ל החדש. בהפועל גם מעודדים מקצב גיוס הכספים של עמותת האוהדים, שכבר הגיע לשני מיליון ש"ח, חודשיים לפני שריקת הפתיחה למשחק הראשון.

המשך קריאה »
אוהדי מכבי פתח תקווה - מתכוננים לבראגה?

מכבי פתח תקווה תפגוש את בראגה מפורטוגל בסיבוב השני של הליגה האירופית

ההגרלה שנערכה היום, קבעה כי הקבוצה הפתח תקוואית, שחוזרת לכדורגל האירופאי לאחר כמעט שני עשורים, תפגוש את הפורטוגזים החזקים לשני משחקים: הראשון יתקיים ב-25.7 בחוץ והשני יתקיים כעבור שבוע (1.8) במשחק ביתי, שלצערינו, ייערך בסופיה. במכבי יתנו עדיפות לרכישת חבילות למשחקים לבעלי מנויים ומצפים למאות אוהדים שילוו את הקבוצה בשני המשחקים באירופה.

המשך קריאה »