יאשקה פתח תקווה COMING SOON - מחר הפתיחה בגיסין

יאשקה שווארמה פתח תקווה יפתחו מחר (23.5) סניף ראשון בעיר במתחם Giss-in

לאחר מספר חודשים לא קטן של הכנות, בעוד פחות מ-24 שעות, בשעה 18:00, השווארמיה החדשה תפתח את שעריה ללקוחות רעבים שיגיעו משכונת אם המושבות החדשה וסביבותיה לטעום מהבשר של הרשת, שפתחה כבר 10 סניפים בישראל – בתל אביב, רמת השרון, ראשון לציון, רעננה נתניה וכפר סבא. מחיר לאפה שווארמה (הודו, עגל, או מיקס) – 59 ש"ח. כל המחירים של יאשקה – בפנים. 

אם יש משהו שתושבי פתח תקווה, חובבי השווארמה חיכו לו, זו עוד רשת המתבססת על מה שהפך בשנים האחרונות למאכל הלאומי שלנו. "יאשקה", רשת השווארמה החדשה שהגיעה לפתח תקווה ותפתח מחר (23.5) את הסניף הראשון שלה בעיר, במתחם Giss-in, צפויה לתת "פייט" לא רע לסניף של דבוש, שפתח לפני יותר מחצי שנה בעמי ב.ס.ר סיטי על ז'בוטינסקי-יצחק רבין.

עובדים ביאשקה שווארמה פתח תקווה - בצלחת, פיתה או לאפה?
עובדים ביאשקה שווארמה פתח תקווה - בצלחת, פיתה או לאפה?

מחכים לפיק: 30 סועדים בו זמנית

גודלו של הסניף, די דומה לשאר הסניפים של הרשת (11 במספר), כ-100 מ"ר, כולל מקומות ישיבה שיוצבו בחוץ. סך הכל המקום יכול להכיל כ-30 סועדים בו זמנית. את ההזמנות אפשר יהיה לבצע מהדלפק, או דרך מכונות אוטומטיות שיוצבו בתוך המסעדה. "היחס שאנחנו נותנים ללקוחות הוא חם ונותנים דגש על השירות", מסרו לנו מיאשקה, שאת הסניף הראשון שלה פתחה ב-2009 בתל אביב. "פה זה לא בית חרושת של שווארמה. לא סתם יש לנו לקוחות קבועים, שקונים אצלנו בכל הסניפים". 

אז מה יהיה אפשר למצוא ביאשקה פתח תקווה?

קודם כל, התפריט מעט יותר מגוון מזה של דבוש. לצד מנות של פיתה שווארמה (ב-49 ש"ח), אפשר גם למצוא פיתות של קבב (44 ש"ח), נקניקיות מרגז (51 ש"ח), שיפודי פרגית קבב (44 ש"ח) וחזה עוף (41 ש"ח). אם תחפצו בלאפה, אז שווארמה אצל יאשקה תעלה לכם 59 ש"ח ואילו מנת לאפה עם חזה, פרגית עוף, או קבב תעלה לכם 46 ש"ח.

מתחם GISS IN - אם המושבות
מתחם GISS IN - אם המושבות

וליאשקה יש פלאפל, פלאפל, פלאפל

אם הגדלתם ראש ובא לכם את המנות בצלחת, אז שווארמה תעלה לכם 75 ש"ח עם שתי תופסות לבחירה (צ'יפס/סלט). אם לא בא לכם שווארמה, תוכלו למצוא מנות בצלחת של שני שיפודי פרגית או קבב ב-76 ש"ח, או נקניקיות מרגז ב-69 ש"ח – גם זה עם שתי תוספות לבחירה. הצמחונים והטבעונים שבינינו יוכלו למצוא ביאשקה גם מנות פלאפל בפיתה (25 ש"ח), בלאפה (38 ש"ח – זוכרים שמצאנו לאפה פלאפל לפני שנה וחצי ב- 20 ש"ח בשיפודי חן?) ובצלחת (עם שתי תוספות) ב-41 ש"ח.

ביאשקה אפשר למצוא גם מנות סלטים, מסלט הבית ערבי קצוץ ב-35 ש"ח ועד סלט עגבניות חריף, עריסה, רבע ק"ג חומוס או טחינה במחירים של 15-20 ש"ח. קופסת צ'יפס גדול תעלה לכם 23 ש"ח ואילו פחית קולה זירו תעלה לכם 11 ש"ח. ביאשקה שווארמה מצהירים שהם לא מתפשרים על האיכות. "אנו משקיעים בכל מנה ומנה את כל האהבה שיש לנו לתת לאוכל", מסרו מהרשת. "ניתן להזמין אצלנו ארוחות קבועות למוסדות ומשרדים, על בסיס קבוע או משתנה, וכמו כן קייטרינג מפואר לאירועים".

לקוחות ביאשקה שווארמה תל אביב (מתוך אתר הבית של יאשקה)
לקוחות ביאשקה שווארמה תל אביב (מתוך אתר הבית של יאשקה)

יאשקה שווארמה תיתן קרב לעסקי האוכל האחרים ב-Giss-in?

מתחם Giss-in (גיס-אין), שנפתח לפני כשנה ברח' גיסין על אם המושבות חדשה, הוקם על טהרת עסקי האוכל והקולינריה, על מנת לתת לתושבי פתח תקווה ובעיקר לתושבי השכונות, הנמצאים מרחק הליכה ממנו, אופציה טובה לבילוי, מבלי להוציא את האוטו ולנסוע למתחמים רחוקים יותר. ואגב, אם לא בא לכם להגיע ל-Giss-in בשביל שווארמה, בקרוב ייפתח מערך המשלוחים של יאשקה.

בין עסקי האוכל שפתחו אפשר למצוא רשתות רבות, רובן סיקרנו בפתח תקווה NEWS, כמו: בית הפנקייק המקורי, קרייזי מיט, B-FRESH, מסעדת ג'ויה, ווק ריפאבליק ובקרוב גם המבורגריה של רשת בורגר סטיישן. במקור, התכנון היה שבמקום יאשקה ייפתח במקום סניף של רשת מסעדות הבשר "עד העצם", אולם זו סגרה לא מזמן את כל סניפיה בארץ. במתחם נותר עוד שטח אחד להשכרה, המיועד גם הוא למקום בילוי – סמוך למסעדת ג'ויה בחלק המזרחי של המתחם (לכיוון נווה דקלים).

שעת הפתיחה של יאשקה: מ-11 בבוקר עד 11 בלילה בימי חול, בימי שישי עד כניסת השבת ובמוצ"ש מצאת השבת עד 11 בלילה. הסניף כשר וסגור בשבת. 

עוד ב-אוכל ובילויים

אוכל בפתח תקווה

רעבים בפתח תקווה בחול המועד? אלה המקומות המומלצים להשקיט לכם את הבטן

עשרות אלפי תושבי פתח תקווה ישבו מחר בליל הסדר ויציינו פסח 2024, בשמחה מהולה בעצב ובדאגה למצב החטופים והמדינה. אם יש משהו מנחם ומסיח את הדעת, שהוא גם צורך טבעי של כולנו – זה לאכול בחוץ – ועם מעצמה קולינרית כמו שלנו, יש הרבה אפשרויות – גם בימים רביעי + חמישי. אז איפה הכי כדאי לאכול בחג? בדקנו בכמה ממתחמי האוכל הגדולים בעיר ואלה הממצאים:

המשך קריאה »
יריד עמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

פסח בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה: יריד מציאות ואומנות חדש + מתחם החלקה על הקרח (וידאו)

מתחם הבילויים והאוכל על ציר ז'בוטינסקי, פותח את עונת האביב עם שתי יוזמות, שאמורות למשוך קהל רב יותר מהרגיל. מי שיגיע היום (חמישי) עד הערב ומחר בשעות הבוקר והצהרים, יוכל להינות מיריד הכולל מכירה של חפצי אומנות בעבודת יד. היריד נפתח בפעם הראשונה בשבוע שעבר והסופ"ש ממשיכים את המסורת. ביום ראשון (14.4), תחילת חופש פסח, צפויה לילדים שיגיעו למתחם הפתעה מרעננת.

המשך קריאה »
מתחם האוכל בקניון הגדול פתח תקווה

צפו: מתחם האוכל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה עבר שדרוג מסיבי. כבר אכלתם שם?

המקום, שבאופן מסורתי, הכי הומה בקניון, קיבל בשבוע האחרון פנים חדשות לאחר שכמעט סיים שיפוץ נרחב שנועד לשפר את חוויית האוכל של הלקוחות הרבים היושבים בו. במסגרת המהלך הוחלפו כל השולחנות והכיסאות לחדשים נוחים יותר ומעוצבים יותר. גם חזית עסקי האוכל במקום שופצה והפכה להיות מזמינה יותר. כפי שדיווחנו, הסניף של מקדונלדס עדיין נמצא בשיפוצים וצפוי להיפתח בקרוב.

המשך קריאה »
ברונקו בורגר פתח תקווה

מטורף וגם כשר? בטח! ברונקו בורגר יפתח עוד חודשיים סניף ראשון במטרו פארק פתח תקווה

לפני יומיים ביקרנו במתחם העסקים החדש והמסקרן על משה דיין 10, דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה של ז'בוטינסקי. המתחם עדיין בשלבי היתמרקות לקראת כניסתם של העסקים, אבל טעימה קטנה קיבלנו, כשנתקלנו בשלט הזה שהיה מונח על הרצפה באחד מהנכסים, שכבר עורר דיון בפייסבוק. אז תכירו את ברונקו בורגר פתח תקווה "ההמבורגר הכי מטורף בארץ", כפי שהם מבטיחים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading