אוהדי הפועל ומכבי פתח תקווה - מושלמים

מכבי מול הפועל: אחרי כמעט עשור – הדרבי הראשון בליגת העל לעונת 23/24 ייערך ב-5.12

לאחר שהפעם האחרונה בה נפגשו הפועל פתח תקווה ומכבי פתח תקווה בליגת העל, הייתה ב-7/3/2015, אז נפרדו הקבוצות ב-0:0, אפשר כבר לספור את הימים (וזה לא מעט ימים), עד למפגש הראשון בין השתיים הליגה הבכירה מזה 8 שנים ו-9 חודשים. לפי המהלכים של הקיץ, הפועל פתח תקווה יכולה למצוא את עצמה מרוצה יותר, במיוחד לאחר החתמתו של איתי שכטר. במכבי עדיין מחפשים "גיים-צ'יינג'ר".

בעוד חודשיים ושבוע (26.8) תיפתח עונת 23/24 בליגת העל לכדורגל, כשלראשונה מ-2015, היא תכלול את שתי הקבוצות הפתח תקוואיות, שיתמודדו ביניהם לפחות בשני משחקי דרבי, כשהראשון, אות ותארח מכבי, ייערך בעוד קצת פחות מחצי שנה (ב-5.12) במסגרת המחזור ה-12. הגומלין ייערך ב-2.3.24 במסגרת המחזור ה-25 של הסיבוב השני. במידה ושתי הקבוצות יהיו יחד בפלייאוף העליון (או התחתון) נזכה לעוד שני דרבים נוספים בליגה.

אוהדי הפועל פתח תקווה - ימלאו את האצטדיון?

משחקים מסקרנים נוספים שייערכו בעונה הבאה באצטדיון "שלמה ביטוח", בהם הוא צפוי להיות מלא:

  • מחזור 3 (17.09): מכבי פתח תקווה – מכבי חיפה
  • מחזור 6 (07.10): הפועל פ"ת – בית"ר י-ם
  • מחזור 11 (02.12): מכבי פתח תקווה – מכבי תל אביב
  • מחזור 14 (16.12): הפועל פתח תקווה – מכבי חיפה
  • מחזור 18 (13.01): הפועל פתח תקווה – מכבי תל אביב
  • מחזור 23 (17.02): מכבי פתח תקווה – הפועל תל אביב
  • מחזור 24 (24.02): הפועל פתח תקווה – הפועל תל אביב
  • מחזור 26 (09.03): מכבי פתח תקווה – בית"ר ירושלים
שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים אחרי הניצחון על ראשון לציון. צילום: מחלקת המדיה של מכבי פ"ת VRdigital

מחפשים ג'יים צ'יינג'ר

שתי הקבוצות צפויות לפתוח באופן רשמי את ההכנות לעונה הבאה כבר בימים הקרובים, כשמכבי פתח תקווה תערוך את האימון הראשון שלה כבר מחר (שלישי, 20.6) ומיד לאחר מכן תצא למחנה אימון באוסטריה. מכבי, שהיו"ר אבי לוזון הצהיר שתעמיד תקציב של 5 מיליון ש"ח בעונה הבאה, קצת מדשדשת בגזרת ההחתמות.

בינתיים החתימה מכבי פתח תקווה את אנס מחמיד, אמיר ברקוביץ', בלם נבחרת בנין, מויזי אדילהאו, יונתן טפר ורובי לבקוביץ'. בקבוצה עדיין מחפשים את עושה המשחק (או אולי יותר נכון לקרוא לזה משנה המשחק – גיים צ'יינגר), שכל כך נחוץ להם, בטח לאחר עזיבתו של הקשר ארד בר לפ.צ. ציריך השוויצרית. בקבוצה נעשים מאמצים להשאיל את גיא מזרחי ממכבי תל אביב.

בהפועל פתח תקווה העניינים מתקדמים בקצב יותר משביע רצון. קודם כל, עמותת האוהדים הצליחו לגייס כבר בשלב הזה כשלושה מיליון ש"ח (מיליון ש"ח יותר ממה שגויס בכל העונה שעברה). אם ניקח בחשבון שאדם נוימן, התחייב לשים שקל על כל שקל שאוהדים ישימו, יש לפחות שישה מיליון ש"ח בתקציב, שהוא לא ניזון ממנהלת הליגה, הטוטו או ספונסרים. בקבוצה שואפים להגיע לתקציב של לפחות 25 מיליון ש"ח גם כן.

צפו: חגיגות העלייה של הפועל פתח תקווה. יחגגו גם בליגת העל?

בינתיים הפועל פתח תקווה החתימה את החלוץ הותיק איתי שכטר, ששיחק בעונה האחרונה אצל הסגנית הפועל באר שבע. זו צפויה להיות עונתו ה-20 (!) בקריירה הארוכה של שכטר בן ה-36, שאם לא יהיו הפתעות מיוחדות – יסיים את הקריירה שלו אצל הכחולים-לבנים, שדאגו כבר להחתים גם את המאמן עופר טסלפפה לעונה הבאה.

שחקנים נוספים שחתמו בהפועל פתח תקווה: הבלם דניאל פלשר (ששיחק לפני שתי עונות במכבי), קפטן הקבוצה רם לוי, המגן הימני מתן פלג, השוער עומר כץ, הקשר הגנאי ריצ'ארד בואטנג ואהוב הקהל ג'ימי אלכסיס, שימשיך להיות עמוד תווך בעמדת הבלם בהגנת הפועל.

צפו: המתחזה - סרטון פארודי עם איתי שכטר - השחקן הכי מצחיק בליגה (מתוך הפייסבוק של הפועל פתח תקווה)

עוד ב-ספורט

מי ייבחר ליו"ר? מימין: אלעד שונשיין, אביעד ליבוביץ' וארטיום סלוצקי (תמונות מתוך פייסבוק)

הפועל פתח תקווה ירדה ליגה באופן מעשי. את האוהדים מעניין: מי יהיה ב-ועד המנהל?

האפיזודה של הכחולים-לבנים מסירקין בליגת העל הייתה קצרה באופן טראגי, לאחר ששנה בלבד מאז עלתה מהליגה הלאומית, אתמול נקבע באופן מעשי, שאוהדי הפועל צריכים לתכנן לו"ז חדש ולסגור שוב את ימי שיש בצהרים. זה קרה אחרי הפסד 0:1 הכי כואב בחוץ למ.ס. אשדוד, שכבשה שער שאושר בהחלטה שערורייתית. בינתיים, האוהדים מתכוננים לבחירות הועד המנהל, שייערכו ביום שלישי (30.4).

המשך קריאה »

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »

חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה ולינקים לכרטיסים – בפנים!

המשך קריאה »
מכבי פתח תקווה בית"ר ירושלים 3:0 - תאריך 16.3

כ-10,000 צופים ראו את בית"ר י-ם מביסה את מכבי פ"ת ביציעים ובמגרש. הפועל בצרות

שבת מאכזבת לשתי הפתח תקוואיות הסתיימה בהפסדים כואבים לשתי הירושלמיות, שקבעו: מכבי לא תשחק בפלייאוף העליון והפועל צריכה סוג של נס כדי להישאר בליגה. כ-8000 אוהדי בית"ר, שכבשו את אצטדיון "שלמה ביטוח", ביטלו לחלוטין את כ-2000 אוהדי מכבי ומשכו את הצהובים-שחורים לניצחון 3:0. הפועל פתח תקווה עמוק במקום האחרון אחרי הפסד 0:1 בטדי להפועל ירושלים. נתנחם שיהיה עוד דרבי במאי.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading