מיקי שטרק וענת זנזורי (משמאל) על רקע רחבת העירייה

"מה עם מרכז פ"ת"? מיקי שטרק, המצטרף החדש לרשימת ענת זנזורי, בהתייחסות לעסקים בעיר

מי שהיה עוזרו של סגן ראש העיר, צדוק בן משה, עבר צד – וכיום הוא מצטרף לזו שקוראת תיגר על שלטונו של רמי גרינברג בפתח תקווה. במשך ארבע שנים הוא עבד לצד ראש העיר וסגנו, והיום, לאחר שנה בהייטק, החליט לחזור לחיים הציבוריים ולרשימה, שתנסה בעוד פחות מארבעה חודשים, לעשות מהפך במשרדים בחיים עוזר. שטרק: "מישהו עשה סקר כמה עסקים נסגרים במרכז העיר"?

רבים מתושבי העיר עדיין חושבים ששום דבר לא יזיז את גרינברג מכסאו, אבל הרשימה של ענת זנזורי חושבים אחרת ולקראת הבחירות ב-31.10, הכריזו היום על רכש חדש – ועוד מהקבוצה המתחרה. מיקי שטרק, עוזרו לשעבר של סגן ראש העירייה, שמחובר להיבט העסקי של העיר, במיוחד מתוך היכרותו את השכונות הותיקות של מרכז העיר.

מרכז העיר

"איך מונעים את סגירת העסק הבא?"

שטרק החל את הפעילות הציבורית בפתח תקווה בוועד הורי הגנים העירוני ולאחר מכן בוועד הפעולה בשכונת מחנה יהודה. לעירייה הצטרף עם היבחרו של גרינברג, שיחד עם סגנו – עבד איתם צמוד עד לפני כשנה, כשהחליט לעזוב להייטק. לאחרונה, ניהל שיחות עם זנזורי, שגם היא עבדה (שנה) עם גרינברג – שבסיומן סיכמו על הצטרפותו של שטרק לרשימה, בה הוא עתיד להיות משולב באחד מארבעת המקומות הראשונים ברשימתה.

"יש צורך להרים את העסקים במרכז העיר", אמר היום לפתח תקווה NEWS, כשנשאל לגבי מה שמעניין אותנו יותר מהכל – העסקים בעיר. "במקום לרוץ ולעשות שווקים/ירידים בשכונות אחרות – ואני לא אומר שזה לא בסדר – אבל שואל, מה עם מרכז העיר? למה לא עושים ירידים במרכז העיר?. מישהו עשה סקר כמה עסקים נסגרים בשנה במרכז העיר וחשב איך למנוע את הסגירה הבאה?".

מרכז העיר

איפה אתה רואה עוד מקום לשיפור ההיבט העסקי של פתח תקווה? 

"עברה הצעה בישיבת מועצה שהעירייה תעבוד עם ספקים מתוך העיר ובפועל זה קורה? לא. איפה כרטיס תושב שמקנה הנחות בעסקים? מה לגבי עסק שמעסיק מעל אחוז מסויים מתושבי העיר – שיקבל הנחה בתשלומים? בואו נקל עליהם עם בירוקרטיה".

"נעזור בארנונה לעסקים"

שטרק מלא ביוזמות שיכולות לדבריו לחזק את העסקים בפתח תקווה ואת העובדים בהם. "אנחנו נפעל ליצור תו איכות ראש העיר לעסקים שיצהירו על תנאי העסקה הוגנים, נגישות לבעלי מוגבלויות", הוא מבטיח. "נדאג שעסקים קטנים יקבלו פרסום עם אתר אישי דרך האתר העירוני. נעזור בארנונה לעסקים, באגרת שילוט, בלאשר כיסאות למסעדות ובתי קפה בחוץ".

רעיונות נוספים? 

"כן, לעזור לעסקים שעובדים מהבית-קורסים, הכשרות, לבנות להם קהילה. לתת שירות לתושב, כך שיהיה לו כיף לקום בבוקר ולבוא לעבודה בשביל לעבוד. אנחנו יודעים שאם כך יהיה זה יקדם, יפתח וייצר עתיד עם חזון של קידמה והובלה של פתח תקווה על הערים בישראל בכל המדדים".

מיקי שטרק - צילום: פייסבוק

"מאוד חשוב לי לעסוק בקידום רווחת העובדים, שיתוף התושבים וטיפול בתלונות בצורה ראויה", מוסיף שטרק. "אני יכול לתרום בכל תפקיד, אני לומד מהר ואני חושב שהוכחתי את עצמי עד כה – ולראייה האהדה שאני מקבל. אנחנו נבחרת חזקה ואיכותית, כזו שחבריה עובדים יחד ומסייעים אחד לשני, יחד עם רוח חדשה ונעימה יותר ןישרה יותר בעירייה – אנחנו נצעיד את פתח תקווה קדימה למקום הראוי לה".

עוד ב-בחירות 2024

ישיבת מועצת העיר הראשונה פתח תקווה מרץ 2024

צפו: אחדות פורים במועצת עיריית פתח תקווה. 29 חברים הושבעו הצהרים באולם שרת (וידאו)

חברי הקואליציה מקיר לקיר התאחדו למושב הראשון של מועצת העיר אחרי הבחירות. רמי גרינברג, שלט ביד רמה בישיבה, שעברה ללא מחלוקות וללא התנגדויות. הקטעים המרגשים: השבעות חברי המועצה החדשים ושירת התקווה בסיום, אותה הוביל ראש העיר, שאחז במיקרופון. שאלנו את צדוק בן משה, אורי אהד, ליאה צור ואלישיב עמיצור – איך הם רואים את פ"ת עוד חמש שנים ולמה הם מתחפשים בפורים.

המשך קריאה »
רמי גרינברג - ראש עיריית פתח תקווה לחמש שנים נוספות

בלי עוררין: רמי גרינברג נבחר לכהונה נוספת בפ"ת. זנזורי ובורשבסקי כנראה לא יהיו במועצה

התוצאות הסופיות, חוץ מכ-4500 קולות חיילים, מצביעות על ניצחון מוחלט של ראש העיר המכהן, שאפילו הפתיעו את תומכיו ומקורביו. מפח נפש לענת זנזורי (6.8%) וגנאדי בורשבסקי (6.4%), שלא רק נחלו מפלה בהתמודדות מולו, גם לא הצליחו לעבור את אחוז החסימה כדי להיכנס למועצה – ויישארו מחוץ לעירייה לפחות בחמש השנים הקרובות. שיעור ההצבעה היה נמוך ביותר: 48.8% בלבד.

המשך קריאה »

לפי מדגם ערוץ 14: ניצחון סוחף של רמי גרינברג בקרב על ראשות עיריית פתח תקווה

כצפוי, ראש העיר המכהן, כנראה יישב על כסאו עד לפחות 2029, כך מסתמן, לפחות, מהמדגם הטלוויזיוני, ממנו עולה שגרינברג זוכה ב-87 אחוז מהקולות, כשהרחק מאחוריו גנאדי בורשבסקי עם 7% וענת זנזורי עם 6%. אחוז ההצבעה בפתח תקווה היה 48.8, כלומר היו יותר פתח תקוואים שלא הצביעו, לעומת פתח תקוואים שמימשו את זכותם הדמוקרטית. דמוקרטי זה לא, אבל משקף את אחוז ההצבעה הארצי הדומה.

המשך קריאה »

זהו יום הבוחר: כל הרשימות, כל המועמדים ומספרים שכדאי לדעת על בחירות פ"ת 2024

אחרי חמש שנים ושתי דחיות בעקבות מלחמת 7 באוקטובר, מחר (27.2, שלישי), ילכו תושבי העיר לקלפיות בעיר לבחור את הנציגים, שיקבעו איך יראו חיי היומיום שלנו. על הכיסא של רמי גרינברג יתמודדו ענת זנזורי וגנאדי בורשבסקי, אבל הקרב האמיתי הוא על מקום במועצת העיר, בין הרשימות – ובתוכן. מזג האוויר יאיר פנים ולא צפוי גשם. יחד עם יום השבתון – כולם מקווים שאחוזי ההצבעה יהיו גבוהים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading