ישיבת מועצת העיר הראשונה פתח תקווה מרץ 2024

צפו: אחדות פורים במועצת עיריית פתח תקווה. 29 חברים הושבעו הצהרים באולם שרת (וידאו)

חברי הקואליציה מקיר לקיר התאחדו למושב הראשון של מועצת העיר אחרי הבחירות. רמי גרינברג, שלט ביד רמה בישיבה, שעברה ללא מחלוקות וללא התנגדויות. הקטעים המרגשים: השבעות חברי המועצה החדשים ושירת התקווה בסיום, אותה הוביל ראש העיר, שאחז במיקרופון. שאלנו את צדוק בן משה, אורי אהד, ליאה צור ואלישיב עמיצור – איך הם רואים את פ"ת עוד חמש שנים ולמה הם מתחפשים בפורים.

היום, לפני הצהרים, בשעה חריגה, אבל מיוחדת, של יום שישי, התכנסה מועצת העיר לישיבה ראשונה באווירה של תאטרון, כיאה למקום בו היא התקיימה – באולם שרת, הצמוד לבניין העירייה. לאחר סוג של נאום ניצחון עם הרבה תקווה לעתיד, נשבעו חברי המועצה אחד-אחד לשמור אמונים לתושבי העיר שבחרו אותם ולעשות הכל כדי שפתח תקווה תהיה מוצלחת יותר. "זו פעם ראשונה בפתח תקווה, ואולי בכלל במדינה, שיש במועצה קואליציה מקיר לקיר", אמר בשלב הנאומים, מספר שתיים ברשימת מחויבים, איתי שונשיין.

צפו בכתבת וידאו על האירוע (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok צפו במועצת העיר הראשונה פתח תקווה 2024. למה חברי המועצה יתחפשו השנה, אם בכלל? #פתחתקווה #מועצתהעיר #רמיגרינברג #ליאהצור #אלישיבעמיצור #אוריאהד #עירייתפתחתקווה @petachtikva_city @makefet_pt @rafa.amp7 @adamzking0 @tsadok617 @shaysht @rami_greenberg ♬ סאונד מקורי - פתח תקווה NEWS

שונשיין, באותה הזדמנות גם הסביר, למה הישיבה התקיימה במועד החריג של שישי לפני הצהריים – והסיבה היא ההיענות לבקשת מחויבים, לדחות את המועד המקורי של יום רביעי, היות והתקיים באותו מועד טקס של הלשכה. המחווה הזאת היא יותר מסמלית – ומראה שאפשר לסמוך על כך שהאחדות בעיריית פתח תקווה היא כלפי פנים ולא רק כלפי חוץ.

הפנינו שתי שאלות זהות למספר חברי מועצה. האחת, היא איך הם רואים את פתח תקווה בעוד חמש שנים מהיום והשאלה השניה נגעה למה הם מתחפשים בפורים. אם יש עוד משהו שמסמל את האחדות – היא העובדה שקיבלנו לגבי השאלה השניה תשובה די זהה: אין ממש מה לשמוח בימים כאלה, כשעדיין המלחמה לא הסתיימה ויש עוד כל כך הרבה חטופים בעזה. ואם שאלתם – העדלאידע, תתקיים כמתוכנן ביום ראשון – ולאחר הישיבה נשמעו הכנות ההגברה היטב.

סגן ראש העיר צדוק בן משה, יו"ר מחויבים אורי אהד – והחדשים: ליאה צור ואלישיב עמיצור מסיעת התחדשות" אמרו לנו כמה מילים לאחרי האירוע.

מימין: צדוק בן משה. משמאל אלישיב עמיצור
מימין: צדוק בן משה. משמאל אלישיב עמיצור
מימין: אורי אהד, משמאל ליאה צור. לא חוגגים בפורים
מימין: אורי אהד, משמאל ליאה צור. לא חוגגים בפורים

רשימת נבחרי מועצת העיר פתח תקווה בבחירות 2024 לפי הסיעות:

התחדשות: רמי גרינברג, אנה נבות, צדוק בן משה, מרגיטה סלבקין, רפי דהן, ניבה קפלן, רועי פן, ליאה צור, משה פרידמן, אלישיב עמיצור, דניאל פאסיל אוריה, אביחי דמארי ובני קוזושווילי.

 

ש"ס: הרב אליהו גינת, אשר שוקר, עמי כלפון, דמלאש בלאיי ומרדכי לוי

 

מחויבים: אורי אהד, איתי שונשיין ולירז ראש

 

הציונות הדתיתבית היהודי: צבי וישינגרד, צבי בליץ וחגית תלם

 

יש עתיד: אדי קואז וברגיטה מרזון

 

עבודהמרץ: סרחיו גולדמן

 

יהדות התורה: צבי בלומנטל

 

פתח תקווה ביתנו: מארק קניזיבסקי

תקציר של האירוע (באדיבות דוברות עיריית פתח תקווה)

מפגינים אחדות, חברי מועצת העיר פתח תקווה 2024 בתמונה קבוצתית
מפגינים אחדות, חברי מועצת העיר פתח תקווה 2024 בתמונה קבוצתית
נשבעים מימין: איתי שונשיין, אנה נבות, אלישיב עמיצור וסרחיו גולצמן
נשבעים מימין: איתי שונשיין, אנה נבות, אלישיב עמיצור וסרחיו גולצמן

עוד ב-בחירות 2024

רמי גרינברג - ראש עיריית פתח תקווה לחמש שנים נוספות

בלי עוררין: רמי גרינברג נבחר לכהונה נוספת בפ"ת. זנזורי ובורשבסקי כנראה לא יהיו במועצה

התוצאות הסופיות, חוץ מכ-4500 קולות חיילים, מצביעות על ניצחון מוחלט של ראש העיר המכהן, שאפילו הפתיעו את תומכיו ומקורביו. מפח נפש לענת זנזורי (6.8%) וגנאדי בורשבסקי (6.4%), שלא רק נחלו מפלה בהתמודדות מולו, גם לא הצליחו לעבור את אחוז החסימה כדי להיכנס למועצה – ויישארו מחוץ לעירייה לפחות בחמש השנים הקרובות. שיעור ההצבעה היה נמוך ביותר: 48.8% בלבד.

המשך קריאה »

לפי מדגם ערוץ 14: ניצחון סוחף של רמי גרינברג בקרב על ראשות עיריית פתח תקווה

כצפוי, ראש העיר המכהן, כנראה יישב על כסאו עד לפחות 2029, כך מסתמן, לפחות, מהמדגם הטלוויזיוני, ממנו עולה שגרינברג זוכה ב-87 אחוז מהקולות, כשהרחק מאחוריו גנאדי בורשבסקי עם 7% וענת זנזורי עם 6%. אחוז ההצבעה בפתח תקווה היה 48.8, כלומר היו יותר פתח תקוואים שלא הצביעו, לעומת פתח תקוואים שמימשו את זכותם הדמוקרטית. דמוקרטי זה לא, אבל משקף את אחוז ההצבעה הארצי הדומה.

המשך קריאה »

זהו יום הבוחר: כל הרשימות, כל המועמדים ומספרים שכדאי לדעת על בחירות פ"ת 2024

אחרי חמש שנים ושתי דחיות בעקבות מלחמת 7 באוקטובר, מחר (27.2, שלישי), ילכו תושבי העיר לקלפיות בעיר לבחור את הנציגים, שיקבעו איך יראו חיי היומיום שלנו. על הכיסא של רמי גרינברג יתמודדו ענת זנזורי וגנאדי בורשבסקי, אבל הקרב האמיתי הוא על מקום במועצת העיר, בין הרשימות – ובתוכן. מזג האוויר יאיר פנים ולא צפוי גשם. יחד עם יום השבתון – כולם מקווים שאחוזי ההצבעה יהיו גבוהים.

המשך קריאה »

צפו: מאות תושבים הגיעו ל"שישי בשדרה" באם המושבות פתח תקווה בסימן בחירות 2024

פחות מ-72 שעות לפתיחת הקלפיות לבחירות לרשויות המקומיות בעיר, ניצלו המועמדים את האירוע ההמוני כדי להפגין נוכחות, לחלק פלאיירים ולשכנע את התושבים לשים את הפתק הנכון. זוהי הפעם הראשונה מאז פרוץ המלחמה, שהאירוע מתקיים. לצד השופינג והאוכל, צדוק בן משה, סגן ראש העיר, ענת זנזורי המתמודדת לראשות העיר ואורי אהד, ראש רשימת מחויבים – אמרו למיקרופון כמה דברים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading