פתח תקווה NEWS - פודקאסט - ענת זנזורי

ענת זנזורי לפודקאסט פתח תקווה NEWS – "גרינברג לוקח בהליכה? אולי בהליכה אחורה"

המועמדת לראשות העיר בבחירות שיתקיימו ב-31.10, הגיעה להתארח אצלנו והדפה כל טענה כאילו ראש העיר 'לוקח בהליכה'. "היום אין הקשבה לתושב. יש ראש עיר שעושה מה שהוא רוצה", אמרה בראיון. "אני מאמינה ומקווים שננצח". עוד בראיון: על הפוליטיקה, ההיבט העסקי של פתח תקווה, התחבורה, ההתחדשות העירונית – וגם על נומרולוגיה ומה היא אומרת על הסיכויים.

יותר מחצי שנה מאז הכריזה על מועמדותה לבחירות 2023 לרשויות המקומיות, ענת זנזורי, מי שבתחילת הקדנציה של ראש העיר, שימשה כמספר שתיים שלו, מעלה הילוך בקמפיין לקראת רגע האמת בעוד בדיוק 100 ימים. זנזורי, תושבת אם המושבות החדשה, כיהנה כמחזיקת תיק איכות הסביבה בתחילת הקדנציה של גרינברג – אבל כעבור זמן קצר פרשה.

צפו: ענת זנזורי מתארחת בפודקאסט פתח תקווה NEWS (היילייטס)

"אני ערב-ערב עם התושבים שומעת את המצוקות"

"מהרגע שפרשתי, הבנתי שאני הולכת לשנות", סיפרה בפודקאסט. "הנחתי הצעות על שולחנו של ראש העיר והבנתי מיד שמצפים ממני שאשתוק. ולא רק זה – לשתוק ולספר לציבור דברים לא נכונים, כאילו אין זיהום אוויר. קיבלתי תחושה שבגלל שאני מספר 2, אני אמורה למחוא לו כפיים ולהסכים איתו על כל דבר. הבנתי שאין מצב שאני ממשיכה כך. הבנתי שהשתמשו בי".

במהלך הראיון, זנזורי שידרה הרבה נחישות ואמביציה וגם ביטחון שהיא יכולה לקחת לידיה את ראשות העיר, שצפויה להיות בעוד מספר שנים השלישית בגודלה בישראל. "כשאני עושה דברים עושה ממקום של אמונה מוחלטת, אני אף פעם לא פוחדת – וגם הפעם. אני מסתכלת לציבור בעיניים ואני לא משקרת לו. היום אין הקשבה לתושב. יש ראש עיר שעושה רק מה שהוא רוצה. תושבים אומרים לי: אנחנו מדברים עם ראש העיר והוא לא מקשיב לנו. אני ערב-ערב עם התושבים ושומעת את המצוקות"

מה יש לזנזורי לומר על ההתחדשות העירונית בפ"ת?

ענת זנזורי בב.ס.ר סיטי: "יש זכות לציבור לדעת"
ענת זנזורי בב.ס.ר סיטי: "יש זכות לציבור לדעת"

"העיר זקוקה לכספים של העסקים. המשרדים יתמלאו"

האם יש לך סיכוי? יש שאומרים שגרינברג 'לוקח בהליכה'.

"התשובה היא חד משמעתי כן. יש חשש מאוד גדול מהתנהלות ראש העיר ואני לא נכנסת לכתב האישום. יש סיטואציה שאנשים פוחדים מראש העיר. זה קורה הרבה ואני נזהרת במילים שלי. מהסקרים שלי – המצב של ראש העיר לא טוב. לוקח בהליכה? אני לא בטוחה שההליכה היא קדימה. יש מצב שהיא אחורה".

בהמשך הפודקאסט התייחסה זנזורי למה שהכי מעניין אותנו – העסקים בפתח תקווה ובמיוחד החשש שתנופת בניית מגדלי המשרדים, היא מוגזמת ושההיצע עובר את הביקוש. "פתח תקווה הפכה למטרופולין של חברות גדולות. אני מאמינה שכל המשרדים שבונים יתמלאו. העיר זקוקה כמובן לכספים של העסקים. חשוב לעודד עסקים מבחוץ להגיע לפה. הם ירצו להגיע אם פתח תקווה תהיה טובה".

ענת זנזורי בדרך לפודקאסט - מגדלי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

"המצב במרכז העיר גורם לאי נוחות"

מה לגבי העסקים במרכז העיר? 

"יש הרבה כשלים בטיפול במרכז העיר. אנחנו לא נשפר את המרכז בשיפורים קוסמטיים פה ושם, כמו שנעשה היום. אני רוצה שכל המרחב הציבורי של מרכז העיר ייראה אחרת. היום המצב נראה רע וגורם לי אי נוחות בכיסא. מרכז העיר צריך להיות מקום שטוב לעסקים וטוב למגורים. נפעל להקים מערך תגמול תושבים שיעורר מוטיבציה לרכוש מעסקים בעיר". 

בהמשך סיפרה זנזורי כי גם היא מחכה לרכבת הקלה וחושבת שהיא יכולה לעשות שינוי משמעותי בהרגלי הצריכה ולוותר על שתי מכוניות למשפחה. "זה ייקח זמן, אבל אנשים יבינו שעדיף להמעיט נסיעה ברכב פרטי בפתח תקווה. אני מאמינה שהרכבת תיתן מענה ואנשים יעדיפו אותה מאשר לעמוד בפקקים המעצבנים. לפני 10 שנים הייתי מתניעה את האוטו ונוסעת למשפחה לתל אביב בלי בעיה. היום אני נמנעת מזה". 

כנומרולוגית. מה הסיכויים שלך אומרים? 

"לא הייתי נכנסת לזה – אם המספרים לא היו נותנים לזה אישור".

ענת זנזורי במסעדת EATALIA החדשה בעמי ב.ס.ר סיטי

צפו בראיון המלא:

מראיין פודקאסט: איציק זיאת

אפשר למצוא את ענת זנזורי בפייסבוק  שלה או במייל Anat.Zan@gmail.com

 

עוד ב-בחירות 2024

ישיבת מועצת העיר הראשונה פתח תקווה מרץ 2024

צפו: אחדות פורים במועצת עיריית פתח תקווה. 29 חברים הושבעו הצהרים באולם שרת (וידאו)

חברי הקואליציה מקיר לקיר התאחדו למושב הראשון של מועצת העיר אחרי הבחירות. רמי גרינברג, שלט ביד רמה בישיבה, שעברה ללא מחלוקות וללא התנגדויות. הקטעים המרגשים: השבעות חברי המועצה החדשים ושירת התקווה בסיום, אותה הוביל ראש העיר, שאחז במיקרופון. שאלנו את צדוק בן משה, אורי אהד, ליאה צור ואלישיב עמיצור – איך הם רואים את פ"ת עוד חמש שנים ולמה הם מתחפשים בפורים.

המשך קריאה »
רמי גרינברג - ראש עיריית פתח תקווה לחמש שנים נוספות

בלי עוררין: רמי גרינברג נבחר לכהונה נוספת בפ"ת. זנזורי ובורשבסקי כנראה לא יהיו במועצה

התוצאות הסופיות, חוץ מכ-4500 קולות חיילים, מצביעות על ניצחון מוחלט של ראש העיר המכהן, שאפילו הפתיעו את תומכיו ומקורביו. מפח נפש לענת זנזורי (6.8%) וגנאדי בורשבסקי (6.4%), שלא רק נחלו מפלה בהתמודדות מולו, גם לא הצליחו לעבור את אחוז החסימה כדי להיכנס למועצה – ויישארו מחוץ לעירייה לפחות בחמש השנים הקרובות. שיעור ההצבעה היה נמוך ביותר: 48.8% בלבד.

המשך קריאה »

לפי מדגם ערוץ 14: ניצחון סוחף של רמי גרינברג בקרב על ראשות עיריית פתח תקווה

כצפוי, ראש העיר המכהן, כנראה יישב על כסאו עד לפחות 2029, כך מסתמן, לפחות, מהמדגם הטלוויזיוני, ממנו עולה שגרינברג זוכה ב-87 אחוז מהקולות, כשהרחק מאחוריו גנאדי בורשבסקי עם 7% וענת זנזורי עם 6%. אחוז ההצבעה בפתח תקווה היה 48.8, כלומר היו יותר פתח תקוואים שלא הצביעו, לעומת פתח תקוואים שמימשו את זכותם הדמוקרטית. דמוקרטי זה לא, אבל משקף את אחוז ההצבעה הארצי הדומה.

המשך קריאה »

זהו יום הבוחר: כל הרשימות, כל המועמדים ומספרים שכדאי לדעת על בחירות פ"ת 2024

אחרי חמש שנים ושתי דחיות בעקבות מלחמת 7 באוקטובר, מחר (27.2, שלישי), ילכו תושבי העיר לקלפיות בעיר לבחור את הנציגים, שיקבעו איך יראו חיי היומיום שלנו. על הכיסא של רמי גרינברג יתמודדו ענת זנזורי וגנאדי בורשבסקי, אבל הקרב האמיתי הוא על מקום במועצת העיר, בין הרשימות – ובתוכן. מזג האוויר יאיר פנים ולא צפוי גשם. יחד עם יום השבתון – כולם מקווים שאחוזי ההצבעה יהיו גבוהים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading