מחכים לדרבי במוצ"ש: ההערכה היא שכ-4000 צופים יגיעו מחר לאצטדיון "שלמה ביטוח"

אומנם רק גביע הטוטו, אבל המשחק (20:30), שיפגיש בין שתי קבוצות הכדורגל הבכירות בעיר, שעלו יחדיו ליגה, מעורר סקרנות רבה בקרב אוהדי מכבי והפועל פתח תקווה, שרעבים לכדורגל אחרי פגרה ארוכה. בעוד הקבוצה של בני לם ערוכה עם סגל מלא, עופר טסלפפה יחסר מספר שחקנים – חלק בעקבות פציעה וחלק שטרם אושרו בבקרה התקציבית. כרטיסים ניתן לרכוש אונליין ובקופות לפני המשחק.

הכדורגל חוזר לפתח תקווה – ובגדול. מחר בערב, יחזרו אחרי יותר מחודשיים, שכללו מנוחה ולאחר מכן מחנות ומשחקי אימון, מכבי פתח תקווה והפועל פתח תקווה לשחק כדורגל תחרותי, כשבעוד חודש בדיוק הן צפויות לשחק יחד לראשונה בליגת העל – אחרי כמעט עשור. לשמחתם של האוהדים, המחזור הראשון של גביע הטוטו, כבר זימן מפגש דרבי – שלא משנה באיזה מסגרת – תמיד עושה עניין ומתח בין שני המחנות.

אוהדי מכבי פתח תקווה חוגגים ניצחון בדרך לליגת העל

מכבי עם תקציב של 26 מיליון. בהפועל עוד לא עברו בבקרה

לא בטוח שזה יהיה המצב בליגת העל, אבל למפגש בגביע הטוטו מגיעה מכבי פתח תקווה כפייבוריטית, ולא רק בגלל שמדובר במשחק ביתי שלה. מכבי, שעל פי הפרסומים העמידה העונה תקציב מכובד של 26 מיליון ש"ח, תעלה למשחק עם סגל מלא, שכולו עבר בבקרה התקציבית. הרכש המסקרן, החלוץ בן שהר, כנראה יעלה מהספסל. מי שאמור לפתוח בהתקפה הוא סאליו גואינדו, חלוץ הרכש ממאלי.

אוהדי הפועל פתח תקווה מאוכזבים מכך שהקבוצה עדיין לא עברה באופן מלא בבקרה התקציבית. בהודעה שפרסם המועדון נמסר כי הוא פועל על מנת לגייס כספים נוספים ולעמוד ביעדים שעל בסיסם נבנה התקציב לעונה הקרובה. בעקבות כך, מי שצפוי להעדר מהמשחק הם דניאל פלשר, איתי שכטר וסמואל בראון – שחקני הרכש החדשים, שהגיעו מליגת העל. רם לוי, ריצ'ארד בואטנג ואבי ריקן – יעדרו בגלל פציעות. מי שכן צפויים לשחק עם הזרים החדשים – הבלם אנדרה טישיירה והחלוץ פורצ'ון באסיי.

אוהדי הפועל פתח תקווה - ימלאו את האצטדיון?
אוהדי הפועל חוגגים בליגה הלאומית. יחגגו גם בליגת העל?

מחיר כרטיס: 60 ש"ח בקופות, 71 ש"ח באונליין

אוהדי הפועל זעמו ברשתות על מחיר הכרטיס למשחק, שעומד על 60 ש"ח בקופות (שייפתחו לפני המשחק – ויופרדו בין אוהדי מכבי להפועל) ו-71 ש"ח במכירה אונליין עם עמלה. לטענתם, מדובר במחיר גבוה וכי יש סטייה מהתקנון, שמכבי לא העמידה למכירה גם כרטיסי נוער/חיילים במחיר מופחת. למרות זאת, אוהדי הפועל רבים צפויים להגיע למשחק והם ישבו ביציע המזרחי (שערים 10-11).

אוהדי מכבי ישבו במערבי ביציעים הקבועים – 1+2. יציעים 4,5,6 לא צפויים להיפתח. ההערכה היא שכ-4000 אוהדים משתי הקבוצות צפויים להגיע למשחק. שתי הקבוצות זכו על אחת ארבע פעמים בגביע הטוטו. הפועל פתח תקווה בשנים 86, 90, 91, 2005 ומכבי פתח תקווה בשנים 95, 2000, 2004, 2016.

למשחקי גביע הטוטו יש גם היבט כספי: כל ניצחון בשלב הבתים שווה 50 אלף ש"ח והזוכה בגביע הטוטו תקבל לקופתה 900 אלף ש"ח.

אצטדיון שלמה ביטוח - המנון לפני כל משחק
אצטדיון שלמה ביטוח - המנון לפני כל משחק
אוהדי הפועל ומכבי פתח תקווה - מושלמים
אוהדי הפועל ומכבי - מי יחייך במוצ"ש?

עוד ב-ספורט

ניצחון אחד מגביע והעפלה לאירופה: מכבי פתח תקווה בגמר גביע המדינה לכדורגל (וידאו)

שחקניו של רן קוז'וך עשו את מה שמצופה מהם וניצחו בחצי הגמר את הפועל נוף הגליל מהליגה הלאומית 3:0 משערים של מאור לוי, לירן חזן ועצמי של אזולאי במשחק שנערך בנתניה. כ 3000 אוהדים ליוו את הקבוצה למשחק, כשחלקם חיכו להריע לשחקנים במגרש האימונים בן דרור, לאחר שחזרו העירה. הגמר ייערך בבלומפילד ב-30.5 (20:30) מול הפועל באר שבע, לה מכבי הפסידה בגמר של 2020.

המשך קריאה »
מי ייבחר ליו"ר? מימין: אלעד שונשיין, אביעד ליבוביץ' וארטיום סלוצקי (תמונות מתוך פייסבוק)

הפועל פתח תקווה ירדה ליגה באופן מעשי. את האוהדים מעניין: מי יהיה ב-ועד המנהל?

האפיזודה של הכחולים-לבנים מסירקין בליגת העל הייתה קצרה באופן טראגי, לאחר ששנה בלבד מאז עלתה מהליגה הלאומית, אתמול נקבע באופן מעשי, שאוהדי הפועל צריכים לתכנן לו"ז חדש ולסגור שוב את ימי שיש בצהרים. זה קרה אחרי הפסד 0:1 הכי כואב בחוץ למ.ס. אשדוד, שכבשה שער שאושר בהחלטה שערורייתית. בינתיים, האוהדים מתכוננים לבחירות הועד המנהל, שייערכו ביום שלישי (30.4).

המשך קריאה »

צפו: מכבי פתח תקווה הדהימה את מכבי תל אביב ברבע הגמר באצטדיון "שלמה ביטוח"

כ-8500 צופים הגיעו אמש למשחק הגביע בו אירחה מכבי את האלופה שבדרך מתל אביב. למרות פערי הכוחות, הפתח תקוואים גילו הרבה נחישות, במיוחד כאשר הצליחו להשוות בתוספת הזמן ל-2:2 ולקבוע הארכה. בהארכה הם גילו עליונות, שקיבלה ביטוי עם שני שערים של הצעירים ניב יהושוע ואלירן חזן – שקבעו 4:2 מדהים. "אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלנו", אמרו במכבי.

המשך קריאה »

חגיגת גביע בפ"ת: מכבי והפועל צפויים לארח היום ומחר כ-16,000 צופים (יחד)

אם יש משהו שיכול לנחם אחרי האכזבה של שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות בליגת העל, זה סיבוב רבע גמר גביע המדינה, שזימן לנו את האלופה שבדרך מכבי תל אביב, שתתארח באצטדיון שלמה ביטוח מחר (20:30) למשחק מול מכבי פתח תקווה ומחרתיים (19:30) הפועל "מבנה" פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע. כל הפרטים על מקומות הישיבה ולינקים לכרטיסים – בפנים!

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading