מחכים לדרבי במוצ"ש: ההערכה היא שכ-4000 צופים יגיעו מחר לאצטדיון "שלמה ביטוח"

אומנם רק גביע הטוטו, אבל המשחק (20:30), שיפגיש בין שתי קבוצות הכדורגל הבכירות בעיר, שעלו יחדיו ליגה, מעורר סקרנות רבה בקרב אוהדי מכבי והפועל פתח תקווה, שרעבים לכדורגל אחרי פגרה ארוכה. בעוד הקבוצה של בני לם ערוכה עם סגל מלא, עופר טסלפפה יחסר מספר שחקנים – חלק בעקבות פציעה וחלק שטרם אושרו בבקרה התקציבית. כרטיסים ניתן לרכוש אונליין ובקופות לפני המשחק.

הכדורגל חוזר לפתח תקווה – ובגדול. מחר בערב, יחזרו אחרי יותר מחודשיים, שכללו מנוחה ולאחר מכן מחנות ומשחקי אימון, מכבי פתח תקווה והפועל פתח תקווה לשחק כדורגל תחרותי, כשבעוד חודש בדיוק הן צפויות לשחק יחד לראשונה בליגת העל – אחרי כמעט עשור. לשמחתם של האוהדים, המחזור הראשון של גביע הטוטו, כבר זימן מפגש דרבי – שלא משנה באיזה מסגרת – תמיד עושה עניין ומתח בין שני המחנות.

אוהדי מכבי פתח תקווה חוגגים ניצחון בדרך לליגת העל

מכבי עם תקציב של 26 מיליון. בהפועל עוד לא עברו בבקרה

לא בטוח שזה יהיה המצב בליגת העל, אבל למפגש בגביע הטוטו מגיעה מכבי פתח תקווה כפייבוריטית, ולא רק בגלל שמדובר במשחק ביתי שלה. מכבי, שעל פי הפרסומים העמידה העונה תקציב מכובד של 26 מיליון ש"ח, תעלה למשחק עם סגל מלא, שכולו עבר בבקרה התקציבית. הרכש המסקרן, החלוץ בן שהר, כנראה יעלה מהספסל. מי שאמור לפתוח בהתקפה הוא סאליו גואינדו, חלוץ הרכש ממאלי.

אוהדי הפועל פתח תקווה מאוכזבים מכך שהקבוצה עדיין לא עברה באופן מלא בבקרה התקציבית. בהודעה שפרסם המועדון נמסר כי הוא פועל על מנת לגייס כספים נוספים ולעמוד ביעדים שעל בסיסם נבנה התקציב לעונה הקרובה. בעקבות כך, מי שצפוי להעדר מהמשחק הם דניאל פלשר, איתי שכטר וסמואל בראון – שחקני הרכש החדשים, שהגיעו מליגת העל. רם לוי, ריצ'ארד בואטנג ואבי ריקן – יעדרו בגלל פציעות. מי שכן צפויים לשחק עם הזרים החדשים – הבלם אנדרה טישיירה והחלוץ פורצ'ון באסיי.

אוהדי הפועל פתח תקווה - ימלאו את האצטדיון?
אוהדי הפועל חוגגים בליגה הלאומית. יחגגו גם בליגת העל?

מחיר כרטיס: 60 ש"ח בקופות, 71 ש"ח באונליין

אוהדי הפועל זעמו ברשתות על מחיר הכרטיס למשחק, שעומד על 60 ש"ח בקופות (שייפתחו לפני המשחק – ויופרדו בין אוהדי מכבי להפועל) ו-71 ש"ח במכירה אונליין עם עמלה. לטענתם, מדובר במחיר גבוה וכי יש סטייה מהתקנון, שמכבי לא העמידה למכירה גם כרטיסי נוער/חיילים במחיר מופחת. למרות זאת, אוהדי הפועל רבים צפויים להגיע למשחק והם ישבו ביציע המזרחי (שערים 10-11).

אוהדי מכבי ישבו במערבי ביציעים הקבועים – 1+2. יציעים 4,5,6 לא צפויים להיפתח. ההערכה היא שכ-4000 אוהדים משתי הקבוצות צפויים להגיע למשחק. שתי הקבוצות זכו על אחת ארבע פעמים בגביע הטוטו. הפועל פתח תקווה בשנים 86, 90, 91, 2005 ומכבי פתח תקווה בשנים 95, 2000, 2004, 2016.

למשחקי גביע הטוטו יש גם היבט כספי: כל ניצחון בשלב הבתים שווה 50 אלף ש"ח והזוכה בגביע הטוטו תקבל לקופתה 900 אלף ש"ח.

אצטדיון שלמה ביטוח - המנון לפני כל משחק
אצטדיון שלמה ביטוח - המנון לפני כל משחק
אוהדי הפועל ומכבי פתח תקווה - מושלמים
אוהדי הפועל ומכבי - מי יחייך במוצ"ש?

עוד ב-ספורט

מתן גושה תאונת אופנוע

מתן גושה מהפועל "מבנה" פתח תקווה נפצע קשה בתאונת אופנוע בדרום. מצבו יציב.

הבלם של היורדת סובל מפגיעה רב מערכתית. גושה בן ה-25 החליק מהאופנוע שלו בכביש 4, סמוך לניצן – צומת אשכולות ועף ממנו. חובשים ופראמדיקים של מד"א הוזעקו למקום והעניקו לו טיפול לפני שפינו אותו לבית החולים ברזילי, שם הוא מטופל כשהוא בהכרה מלאה ומצבו יציב. השחקנים והצוות המקצועי של הפועל מתפללים להחלמתו: "המועדון עוקב אחרי מצבו וילוו את השחקן ומשפחתו בכל מה שיצטרכו", נמסר.

המשך קריאה »

רגל ימין לקראת אירופה: מכבי פתח תקווה ניצחה את מכבי חיפה 1:3 בבת גלים

נכון, זה רק משחק אימון, מול הירוקים, שהיו בהרכב חסר, אבל אולי זה סימן לעונה מוצלחת עבור הפתח תקוואים מחזיקי הגביע, שעוד פחות מחודש ישחקו לראשונה באירופה מאז 2005. במשחק, שהיה סגור לקהל, החיפאים עם המאמן החדש-ישן ברק בכר, פתחו עם שער של דין דוד בדקה ה-30, אך מכבי החזירה עם שלישייה של לוגסי (32), קרצו (72 ודזנט (76) במשחק הבכורה של המאמן החדש דן רומן.

המשך קריאה »
הפועל מבנה פתח תקווה

"מבנה" תהיה נותנת החסות הראשית של הפועל פתח תקווה – גם בעונה הבאה

הקבוצה, שירדה העונה מליגת העל לאחר עונה אחת בלבד, הודיעה כי חברת הנדל"ן העסקי תתמוך בה גם בעונת 24/25 – כך על פי דיווח של המועדון. "שמחים וגאים על הבעת האמון בנו דווקא עכשיו, שיתוף הפעולה יביא להצלחות", אמר טים פלוטקין, המנכ"ל החדש. בהפועל גם מעודדים מקצב גיוס הכספים של עמותת האוהדים, שכבר הגיע לשני מיליון ש"ח, חודשיים לפני שריקת הפתיחה למשחק הראשון.

המשך קריאה »
אוהדי מכבי פתח תקווה - מתכוננים לבראגה?

מכבי פתח תקווה תפגוש את בראגה מפורטוגל בסיבוב השני של הליגה האירופית

ההגרלה שנערכה היום, קבעה כי הקבוצה הפתח תקוואית, שחוזרת לכדורגל האירופאי לאחר כמעט שני עשורים, תפגוש את הפורטוגזים החזקים לשני משחקים: הראשון יתקיים ב-25.7 בחוץ והשני יתקיים כעבור שבוע (1.8) במשחק ביתי, שלצערינו, ייערך בסופיה. במכבי יתנו עדיפות לרכישת חבילות למשחקים לבעלי מנויים ומצפים למאות אוהדים שילוו את הקבוצה בשני המשחקים באירופה.

המשך קריאה »