דרבי הפועל פתח תקווה מכבי פתח תקווה גביע הטוטו יולי 2023

כ-4000 צופים הגיעו לדרבי פתח תקווה במסגרת גביע הטוטו שהסתיים ב-0:0. צפו ביציעים

המפגש הראשון העונה בין מכבי פתח תקווה להפועל פתח תקווה נגמר בתוצאה מאופסת ונזכור ממנו בעיקר את האווירה החמה ביציעים, שאינה אופיינית למשחק גביע הטוטו. אוהדי הקבוצות היו רעבים לכדורגל וזה ניכר בתצוגות עידוד מרשימות מצד שני הקהלים. כ-2000 אוהדי הפועל קנו כרטיסי בקופות (במחיר אחיד של 60 ש"ח) ומנגד כ-2000 אוהדי מכבי ישבו ביציע המערבי.

על המגרש המשחק היה די משעמם ונראה ששתי הקבוצות עוד לא הורידו חלודה מי שהייתה קרובה יותר לניצחון הייתה דווקא הפועל, שהגיעה למשחק בסגל חסר, היות וחלק משחקניה פצועים וחלק טרם עברו בבקרה התקציבית. לשחקנים של טסלפפה היו שתי הזמדנויות – אחת שער שנפסל בטענת נבדל מוצדקת והחמצה מסמרת שיער של פורצ'ן באסיי, שמול שער חשוף לחלוטין בעט את הכדור מעל המשקוף.

מנגד, מכבי פתח תקווה, ששיחקה עם הרכב מלא, איכזבה את אוהדיה שחלקם קראו לשחקנים "בושה", נוכח תצוגת חלשה בה שחקני הקבוצה כנעט ולא הגיעו למצבים. גם בן שהר, חלוץ הרכש החדש, שנכנס בדקה ה-70, לא הצליח לעזור – עד שהמשחק הסתיים לבסוף ב-0:0. ביום שלישי הפועל תארח בגביע הטוטו את הפועל ירושלים ואילו מכבי תצא למשחק חוץ באשדוד.

צפו ביציעים - מכבי פתח תקווה - הפועל פתח תקווה 0:0

TIKTOK פתח תקווה NEWS

עוד חדש בפתח תקווה

יש לכם חנות או מסעדה? כדאי להכיר: 10 מתחמי מסחר חדשים בפתח תקווה יש לכם חנות או מסעדה? כדאי להכיר: 10 מתחמי מסחר חדשים בפתח תקווה

מחפשים מקום לחנות או מסעדה חדשה? כדאי להכיר: 10 מתחמי מסחר חדשים בפ"ת

התנופה העסקית של העיר מקבלת ביטוי בעשרות אלפי מ"ר של שטחים המיועדים למסחר, שנמצאים כבר אחרי, או בעיצומו של שלב הבנייה – ורק מחכים שחנויות, מסעדות, או נותני שירותים למיניהם, יאכלסו אותם במהרה. רוב המתחמים נמצאים בקרקעית של מגדלי משרדים ענקיים וחלקם בשכונות בסמיכות לבנייני מגורים. אז אם אתם בעלי עסקים מסחריים, שמחפשים מקום בעיר לעסק שלכם – הנה ה-TOP10 שלנו.

המשך קריאה »
טרור פלילי בפתח תקווה

עיר פצצה: 10 אירועים פליליים חמורים של פשע מאורגן בפ"ת מתחילת 2024

לצד המציאות הבטחונית הקשה, תושבי העיר חווים גם ירידה בתחושת הביטחון האישי מהכיוון הפלילי, בעקבות רצף אירועים שמתאימים יותר לשנות ה-80' בשיקגו. האחרון ברצף האירועים קרה היום בבוקר בשכונת אם המושבות החדשה והסתיים, למזלנו, עם פיצוץ מבוקר של מטען צמוד למכונית, שיועד להתפוצץ על עבריין צמרת שגר בשכונה. העירייה: "עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם המשטרה".

המשך קריאה »
יזהר כהן שימי תבורי בשכונת שעריה פתח תקווה

צפו: מאות הגיעו לתימאנה בשעריה להופעה של יזהר כהן ושימי תבורי (וידאו)

עיריית פתח תקווה בשיתוף המתנ"ס בשכונה שבמזרח העיר ארגנה ערב בלתי נשכח עם שני אגדות הזמר התימני, שהראו שעוד לא נס ליחם. שיא הערב היה עם שירו אל כהן, א-ב-ני-בי, שזכה באירוויזיון לפני 46 שנים, אבל עד עכשיו הוא גורם, גם למבוגרים שהיו שם, לקום מהכסא. אל הבמה הוזמנו שתי תושבות כזמרות ליווי – והן לא ביישו את השכונה. ראש העיר גרינברג הגיע אף הוא ונשא דברים.

המשך קריאה »
BIG פתח תקווה

סניפים של טיב טעם וקרפור ייפתחו ב-BIG פתח תקווה. יהיו פתוחים בשבת?

בגלובס פורסם כי רשתות המזון טיב טעם וקרפור זכו במכרז ויפתחו סניפים חדשים במתחם BIG פתח תקווה (BIG FASHION). בחודש פברואר דיווחנו כי המכרז יצא לדרך וכעת פורסם כי שתי הרשתות גברו על מתחרותיהן וירחיבו את אחיזתן בעיר. כזכור, באפריל דיווחנו כי הפרויקט צפוי לאכלס את הבניין הראשון שלו בסוף שנת 2028 ולצד שטחי משרדים, מסחר ומלונאות, יוקמו בו שני סופרמרקטים רחבי היקף.

המשך קריאה »

השאירו פרטים וקבלו עדכונים שותפים על תכנים שעולים לאתר

Loading