דרבי הפועל פתח תקווה מכבי פתח תקווה גביע הטוטו יולי 2023

כ-4000 צופים הגיעו לדרבי פתח תקווה במסגרת גביע הטוטו שהסתיים ב-0:0. צפו ביציעים

המפגש הראשון העונה בין מכבי פתח תקווה להפועל פתח תקווה נגמר בתוצאה מאופסת ונזכור ממנו בעיקר את האווירה החמה ביציעים, שאינה אופיינית למשחק גביע הטוטו. אוהדי הקבוצות היו רעבים לכדורגל וזה ניכר בתצוגות עידוד מרשימות מצד שני הקהלים. כ-2000 אוהדי הפועל קנו כרטיסי בקופות (במחיר אחיד של 60 ש"ח) ומנגד כ-2000 אוהדי מכבי ישבו ביציע המערבי.

על המגרש המשחק היה די משעמם ונראה ששתי הקבוצות עוד לא הורידו חלודה מי שהייתה קרובה יותר לניצחון הייתה דווקא הפועל, שהגיעה למשחק בסגל חסר, היות וחלק משחקניה פצועים וחלק טרם עברו בבקרה התקציבית. לשחקנים של טסלפפה היו שתי הזמדנויות – אחת שער שנפסל בטענת נבדל מוצדקת והחמצה מסמרת שיער של פורצ'ן באסיי, שמול שער חשוף לחלוטין בעט את הכדור מעל המשקוף.

מנגד, מכבי פתח תקווה, ששיחקה עם הרכב מלא, איכזבה את אוהדיה שחלקם קראו לשחקנים "בושה", נוכח תצוגת חלשה בה שחקני הקבוצה כנעט ולא הגיעו למצבים. גם בן שהר, חלוץ הרכש החדש, שנכנס בדקה ה-70, לא הצליח לעזור – עד שהמשחק הסתיים לבסוף ב-0:0. ביום שלישי הפועל תארח בגביע הטוטו את הפועל ירושלים ואילו מכבי תצא למשחק חוץ באשדוד.

צפו ביציעים - מכבי פתח תקווה - הפועל פתח תקווה 0:0

TIKTOK פתח תקווה NEWS

עוד חדש בפתח תקווה

מכבי פתח תקווה בבראגה

כובשים את בראגה? מכבי פתח תקווה חוזרת היום לשחק באירופה אחרי 19 שנים

במכבי נשלמות ההכנות לקראת המשחק הערב (22:30, שידור בספורט 2) מול בראגה בפורטוגל, במסגרת הסיבוב הראשון של הליגה האירופית. השחקנים יעלו לדשא כאנדרדוג, אבל חדורי אמונה שהם יכולים לעשות הפתעה ולהביא תוצאה טובה, שתיתן להם מקדמה לגומלין, שיתקיים ביום חמישי הבא (1.8) בסופיה. בינתיים, כ-150 אוהדים הגיעו לבראגה וכ-80 הבטיחו מקום לצפייה משותפת במשחק במסעדת BBB ביכין.

המשך קריאה »
יצחק שדה 1-19 פתח תקווה - לפני אחרי

תוכנית פרויקט פינוי-בינוי יצחק שדה 1-19 פתח תקווה – הופקדה היום במחוזי

עוד שלב בדרך למימוש אחד מהפרויקטים המשמעותיים ביותר בתחום ההתחדשות העירונית בעיר. שכונת רמת ורבר צפויה לחדש את פניה עם פרויקט על שטח של 14.7 דונמים, בו ייהרסו 180 יח"ד ישנות ובמקומם יוקמו 5 מגדלי מגורים חדשים ובטוחים, שיכללו לא פחות מ-630 יח"ד חדשות עם 5 קומות מסד מגורים וחזיתות מסחריות. לדברי היזמים, טקסטון מקבוצת עמים: בנייה – תוך שנתיים.

המשך קריאה »
נורית אבני שפירא

נורית אבני שפירא מונתה למנהלת המרכז החינוכי בביה"ח שניידר בפתח תקווה

עיריית פתח תקווה הודיעה כי שפירא, בעלת ניסיון של כמעט שלושה עשורים במערכת החינוך עם מתבגרים על הרצף האוטיסטי, תחליף את משכית גילן שוחט, המנהלת המיתולוגית של המרכז, שנמצא בבית החולים, שפורשת לגימלאות. " מי שמגיע ונקלט אצלנו בביה"ס, ממשיך רצף לימודי ממסגרות קודמות, אך גם מתחיל מסע אישי וקבוצתי", מסרה המנהלת החדשה של המרכז החינוכי, שפועל מ-1991.

המשך קריאה »