סופרטל גיסין פתח תקווה - יהיה פתוח בשבת?

האם סניף סופרטל בגיסין יהיה פתוח גם בשבת? ברשת עדיין לא יודעים ולא מבטיחים

הסופרמרקט החדש שנפתח לפני כחודשיים באם המושבות והחליף את "זד מרקט", מעורר לאחרונה עניין רב בקרב תושבי השכונה וסביבותיה, במיוחד נוכח העובדה שבפרסומים האחרונים של הרשת הובטח כי הוא יהיה פתוח כל יום (בין השעות 6:00 לחצות). בסופ"ש האחרון הוא היה פתוח אחרי כניסת השבת ובשבת עצמה – לשמחתם (ולהפתעתם) של תושבים רבים. מה יהיה בהמשך? ברשת עדיין מתלבטים.

אם יש בשורה צרכנית, שרבים מתושבי פתח תקווה מצפים לה – היא פתיחתו של עוד סופרמרקט בשבתות. כיום, מלבד קשת טעמים (בסגולה), שפע טעמים (במרכז העיר) וסופרמרקטים קטנים וחנויות נוחות כמו YELLOW – אין אף סופרמרקט גדול בעיר, שפתוח בשבת. התושבים החילוניים של פתח תקווה משוועים לעוד סופרמרקט כזה – שיכול לסגור את הפינה של הקניות – במיוחד אם לא הספיקו אותן בשישי.

סופרטל אין, זד מרקט אאוט. גיסין פתח תקווה
סופרטל אין, זד מרקט אאוט. גיסין פתח תקווה

פתיחת הסניף בשבת - מהלך שהוא יותר מעסקי

לפני קצת יותר מחודשיים, דיווחנו לכם על חילופי מותגי הסופרמרקט במתחם המסחרי Giss-in על רח' גיסין באם המושבות. את הסניף של רשת "זד מרקט (Z-MARKET), החליפה סופרטל, רשת יחסית חדשה, בבעלותו של טל צים, בנו של איש העסקים הפתח תקוואי, רני צים ושל איש העסקים משה הופטמן. סופרטל הגיעו לגיסין 15, אחרי שכבר הקימו שלושה סניפים בפתח תקווה (ברוטשילד 73 – אותו סיקרנו בפתיחה במרץ האחרון, במיכל לייב כץ 47 ובהסתדרות 26).

יש לציין ששלושת הסניפים האלה, נמצאים במרכז העיר בריכוזי אוכלוסייה של תושבים שומרי מסורת – ולכן, מן הסתם, הם סגורים בשבת. אלא שבשכונות אם המושבות, נווה גן ונווה דקלים, האוכלוסייה היא חילונית ברובה, ולכן זה נראה טבעי ונכון, גם מבחינת הלקוחות ובטח מבחינה עסקית לרשת – שסופרטל גיסין יהיה פתוח בשבת (בניגוד לזד מרקט שהיה סגור). יש לציין כי בגני תקווה, במתחם צים אורבן, הסניף של סופרטל פתוח בשבת.

הכניסה לסופרטל פתח תקווה גיסין אם המושבות
הכניסה לסופרטל פתח תקווה גיסין אם המושבות

2000 מ"ר. 10 מיליון ש"ח השקעה

בשבת האחרונה (12.8), התושבים באם המושבות שמחו (וגם הופתעו), שסופרטל גיסין פתח את שעריו בשבת, לאחר שבכל השבתות מאז פתיחתו הוא היה סגור. מדובר בסניף ענק (2000 מ"ר), שהושקעו בו כ-10 מיליון ש"ח ולאחר שלב ההשקה, הוא צפוי לכלול בתוכו אלפי מוצרים שיש בכל רשת סופרמרקט שמכבדת את עצמה – כולל ירקות ובשר טריים. 


בדיונים בקבוצות פייסבוק ווואטסאפ שאלו התושבים האם זהו מהלך חד פעמי, או שהסניף יהיה פתוח באופן קבוע בשבת. למרות שסופרטל עצמם דאגו לפרסם שהם פתוחים כל יום בין השעות 6:00 לחצות, הם עדיין לא הסכימו להתחייב בפנינו שזה כולל גם שישי ושבת – זאת אף על פי, שאנחנו נמצאים יומיים לפני סוף השבוע. ברשת לא הסכימו לפרט בפנינו את הסיבה לכך, אך נראה שזה תלוי בגורמים רבים – חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים.

יהיה פתוח בשבת? "אין תגובה"

מתחם Giss-in כולל בתוכו גם עסקים הפתוחים בשבת (כמו מסעדת JOYA, בית הפנקייק, בי-פרש), אך סופרמרקט בסדר גודל של סופרטל הוא כבר עניין אחר. מדובר בעסק, שאם הוא פתוח בשבת, הוא יעצים את הסביבה המסחרית – וזה אומר גם מכוניות רבות שיגיעו למתחם כדי לקנות בשבת וגם תפעול שדורש מספר רב של עובדים. מעבר לכך שיהיו תושבים שיעדיפו לדחות את הקניות של שישי – ליום שבת. 

גם בסופרטל יודעים, שהצהרה באופן רשמי על פתיחה בשבת, היא מהלך עסקי שיכול לתת בוסט משמעותי מאוד לקראת אירוע הפתיחה הרשמי, שצפוי להתקיים בתחילת ספטמבר. זה יהיה סוג של צעד, שהולך לקראת תושבי השכונות החילוניות של פתח תקווה, במיוחד אלה הסמוכות למתחם Giss-in. מצד שני, לקוחות סופטל המסורתיים של העיר (ויש הרבה כאלה), יוכלו לראות זאת בעין לא טובה.

מסופרטל נמסר: "אין תגובה". אנחנו נהמר שהסניף יהיה פתוח בשב הזאת וגם לזאת שאחריה, היות וזאת הזדמנות עסקית שסופרט לא יוכלו לוותר עליה. בסופרטל נערכים לאירוע פתיחה מושקע שייערך ב-5.9.23 בשעה 16:00. לדברי גורמים ברשת האירוע יכלול מוסיקה, אוכל טוב, יין ועוד מלא הפתעות. ברשת גם מבטיחים מבצע פתיחה "מטורפים", כדבריהם.

פתיחת סופרטל פתח תקווה ברוטשילד 73
פתיחת סופרטל פתח תקווה ברוטשילד 73

צפו בפתיחה של סופרטל רוטשילד

סופרטל גיסין פתח תקווה - על המפה

עוד ב-חנויות

ויקטוריה סיקרט פתח תקווה

צפו: מאות לקוחות הגיעו אמש לפתיחת חנות ויקטוריה סיקרט בקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

לאחר עיכוב קל, שנבע בעיקר מהמצב הביטחוני, נפתח אתמול הסניף המדונדש של רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. כשהגענו למקום אתמול (שני) בערב בקושי ראינו ריצפה, אבל כן ראינו תור ארוך משתרך בדרך לקופות, בעיקר של נערות ונשים, מעריצות המותג, חלקן הגיעו מחוץ לעיר כדי לראות, להרגיש וגם לקנות את מהקולקציה של התחתונים והחזיות.

המשך קריאה »
BIG FASHION פתח תקווה - האם יהיה פתוח בשבת?

הערכה: מתחם הענק ביג פתח תקווה (BIG FASHION) לא צפוי להיות פתוח בשבת

חברת מרכזי הקניות השיקה אתמול בטקס חגיגי בהשתתפות רמי גרינברג, את תחילת הבנייה של אחד מהמיזמים המסחריים המסקרנים ביותר בעיר. מסקרן לא רק בגלל הגודל, השפע של החנויות והמיקום המרכזי – אלא בעיקר בגלל שאלה מהותית ולא היפותטית אחת – האם הוא יהיה פתוח גם ביום הקדוש. גורמים בענף והשוכרים בפרויקט מעריכים שלא, אך לא פוסלים התפתחות אחרת. תמונת מצב.

המשך קריאה »
סקארה פתח תקווה קניון הכיכר כפר גנים ג'

סקארה פעם רביעית: עוד סניף של רשת האיפור נפתח בפתח תקווה – הפעם בקניון הכיכר

אחרי הסניפים במרכז העיר (חובבי ציון) ובשני הקניונים (עופר הקניון הגדול ועופר סירקין), המותג מתרחב בסניף נוסף בקניון הצעיר בכפר גנים ג', רחוב העצמאות 65. לפי הדיווח, הרשת השקיעה בו כ-650 אלף ש"ח והוא משתרע על שטח של כ-120 מ"ר. הקונספט הוא אותו קונספט: חנויות חווייתיות, ידידותיות, נגישות ומעוצבות, עם מגוון עשיר ורחב של מוצר איפור וטיפוח. המנכ"ל שכח את הסניף במרכז העיר.

המשך קריאה »
Bגוד פתח תקווה סגולה

Bגוד (ביגוד) פתחה השבוע את הסניף הענק בסגולה פתח תקווה. צפו במוצרים ובמחירים

על שטח של 1000 מ"ר ובהשקעה של 2.5 מיליון ש"ח, פתחה רשת האופנה לכל המשפחה את החנות החדשה, שכבר מושכת אליה התעניינות רבה בקרב תושבי פתח תקווה. הסניף הוקם לאחר ההצלחה של הסניף הראשון בעיר – במתחם יכין Y סנטר. זהו הסניף ה-37 של הרשת, העוסקת בייבוא, ייצור ומכירה של מגוון מוצרי הלבשה והנעלה במחירי "סטוק" אטרקטיביים. כמה זוגות מכנסיים תוכלו לרכוש ב-100 ש"ח? פרטים בפנים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading