יש עתיד שלחה מכתב לגרינברג על האפליה במתנ"ס יהלום. אדי קואז: "זה מקומם"

ראש סיעת יש עתיד לבחירות 2023 למועצת העיר פתח תקווה, אמר את הדברים בעקבות הטענות של תושבים חילוניים על כך שנמנעת מהם הכניסה למתנ"ס החדש, שנחנך לאחרונה, באיזור כפר גנים א' ברח' קלדרון – והיא מותרת לתושבים חרדים בלבד. "לתדהמת תושבי השכונה, נאמר להם שהם כי הם אינם יכולים להיכנס", כתבו במכתב. העירייה: "המתנ"ס ייתן מענה לכל תושבי האיזור מכל גווני האוכלוסיה".

במכתב תקיף, ששלחה סיעת "יש עתיד" (המחנה הליברלי) לראש העיר רמי גרינברג, הוא התבקש להודיע מייד כי המתנ"ס ישרת את כל התושבים. "העיר מורכבת מכל גווני האוכלוסיה ועל העירייה לפעול לרווחת כלל התושבים מכלל המגזרים – בטח כשמדובר במתנ"ס ציבורי", נכתב. "איסור שכזה, המפלה באופן גורף תושבים על רקע אמונתם הדתית, מנוגד להוראות חוק איסור הפליה במוצרים, בשירותים ובכניסה למקומות דיבור ולמקוות ציבוריים".

צפו בדבריו של אדי קואז, ראש סיעת "יש עתיד" למועצה

עוד נכתב כי "אין לזה מקום בעיר מודרנית ומתקדמת כמו בפתח תקווה בפרט ובמדינת ישראל של שנת 2023 בכלל. אין כל הצדקה לכך שמתנס שלם יפעיל חוגים לציבור החרדי בלבד. ומשכך, אנו מבקשים שתודיע כי המתנ"ס יעניק שירותיו לכלל האוכלוסייה ולא ימנע כניסתם של תושבים שאינם מהמגזר החרדי – באופן מיידי".

אדי קואז, ראש סיעת יש עתיד בעירייה, אמר לפתח תקווה NEWS: "זה מקומם. אנחנו כמפלגה ליברלית, שאמורה לדאוג לכל התושבים ולכל המגזרים חושבים שזה לא בסדר. חייבים לתת מענה גם לתושבים החילוניים. מה שכן אפשר לעשות זה לתת חוגים מסוימים אך ורק לציבור החרדי ואפשר לפתוח חוגים נוספים לציבור החילוני – אבל כמובן שאי אפשר לעשות הפליה ולהוריד את הקיצוניות של הממשלה – כאן לפתח תקווה".

מדוברות העירייה נמסר: "לאחר מחסור של שנים רבות במתנ"ס באזור כפר גנים א', הוקם לאחרונה מתנ"ס 'יהלום' החדיש ברחוב קלדרון אשר ייתן מענה לכל תושבי האזור מכל גווני האוכלוסייה, בהתאם לצרכים השונים ובהתאם לרישום. כפי שצויין בפני התושבים, הם מוזמנים להפנות רעיונות או בקשות בנושא למקפ"ת וינתן מענה בהתאם".

עוד ב-בחירות 2024

ישיבת מועצת העיר הראשונה פתח תקווה מרץ 2024

צפו: אחדות פורים במועצת עיריית פתח תקווה. 29 חברים הושבעו הצהרים באולם שרת (וידאו)

חברי הקואליציה מקיר לקיר התאחדו למושב הראשון של מועצת העיר אחרי הבחירות. רמי גרינברג, שלט ביד רמה בישיבה, שעברה ללא מחלוקות וללא התנגדויות. הקטעים המרגשים: השבעות חברי המועצה החדשים ושירת התקווה בסיום, אותה הוביל ראש העיר, שאחז במיקרופון. שאלנו את צדוק בן משה, אורי אהד, ליאה צור ואלישיב עמיצור – איך הם רואים את פ"ת עוד חמש שנים ולמה הם מתחפשים בפורים.

המשך קריאה »
רמי גרינברג - ראש עיריית פתח תקווה לחמש שנים נוספות

בלי עוררין: רמי גרינברג נבחר לכהונה נוספת בפ"ת. זנזורי ובורשבסקי כנראה לא יהיו במועצה

התוצאות הסופיות, חוץ מכ-4500 קולות חיילים, מצביעות על ניצחון מוחלט של ראש העיר המכהן, שאפילו הפתיעו את תומכיו ומקורביו. מפח נפש לענת זנזורי (6.8%) וגנאדי בורשבסקי (6.4%), שלא רק נחלו מפלה בהתמודדות מולו, גם לא הצליחו לעבור את אחוז החסימה כדי להיכנס למועצה – ויישארו מחוץ לעירייה לפחות בחמש השנים הקרובות. שיעור ההצבעה היה נמוך ביותר: 48.8% בלבד.

המשך קריאה »

לפי מדגם ערוץ 14: ניצחון סוחף של רמי גרינברג בקרב על ראשות עיריית פתח תקווה

כצפוי, ראש העיר המכהן, כנראה יישב על כסאו עד לפחות 2029, כך מסתמן, לפחות, מהמדגם הטלוויזיוני, ממנו עולה שגרינברג זוכה ב-87 אחוז מהקולות, כשהרחק מאחוריו גנאדי בורשבסקי עם 7% וענת זנזורי עם 6%. אחוז ההצבעה בפתח תקווה היה 48.8, כלומר היו יותר פתח תקוואים שלא הצביעו, לעומת פתח תקוואים שמימשו את זכותם הדמוקרטית. דמוקרטי זה לא, אבל משקף את אחוז ההצבעה הארצי הדומה.

המשך קריאה »

זהו יום הבוחר: כל הרשימות, כל המועמדים ומספרים שכדאי לדעת על בחירות פ"ת 2024

אחרי חמש שנים ושתי דחיות בעקבות מלחמת 7 באוקטובר, מחר (27.2, שלישי), ילכו תושבי העיר לקלפיות בעיר לבחור את הנציגים, שיקבעו איך יראו חיי היומיום שלנו. על הכיסא של רמי גרינברג יתמודדו ענת זנזורי וגנאדי בורשבסקי, אבל הקרב האמיתי הוא על מקום במועצת העיר, בין הרשימות – ובתוכן. מזג האוויר יאיר פנים ולא צפוי גשם. יחד עם יום השבתון – כולם מקווים שאחוזי ההצבעה יהיו גבוהים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading