צדוק בן משה סגן ראש עיריית פתח תקווה מסיר שלטים ותולה שלטי בחירות

צפו בסגן ראש העיר תולה שלטי בחירות של גרינברג. צדוק בן משה: "הכל מאושר וחוקי"

בסרטון שהופץ ברשת וצולם על ידי תושב העיר ברחוב בכפר גנים ג', נצפה בן משה מוריד שלט בחירות של סיעת "מחויבים", ובמקומו תולה שלט בחירות בראש העיר. לטענתו, קיבל את אישור הבניין בו נתלה השלט. "כבר תליתי כ-15 שלטים בשכונת מגוריי – הכל באישור הדיירים", מסר. "השלט של "מחויבים" נתלה ללא אישור. הם גם תולים שלטים על מעברי חציה, שמסכנים את הולכי הרגל".

הקמפיינים לבחירות המקומיות לעיריית פתח תקווה מעלים הילוך לקראת פתיחת הקלפיות בעוד כחודש וחצי, מה שמקבל ביטוי בימים האחרונים בעיקר ב"מלחמות" על שטחי השילוט, הפרוסים כמעט בכל פינה בעיר. להבדיל משלטי החוצות, שנתלים בצורה מסודרת על שטחי פרסום ממומנים, או כאלה שנתלים על מרפסות פרטיות, יש גם שלטים רבים הנתלים במקומות ציבוריים לא מוסדרים.

צדוק בן משה תולה שלטים של רמי גרינברג בכפר גנים ג'

כך היה גם במקרה בו צולם סגן ראש העיר, צדוק בן משה, בשכונת מגוריו, כפר גנים ג', מוריד שלט בחירות של סיעת "מחויבים"- לפתח תקווה ליברלית" ותולה במקומו שלטי בחירות התומכים בראש העיר, רמי גרינברג וסיעתו התחדשות. את הצילום צילם תושב העיר, שעבר במקום. לטענת גורמים בסיעת מחויבים, הוא פעל באופן לא חוקי, היות והוא נושא תפקיד ציבורי בעירייה, ועל פי חוק, חל איסור על השתתפות עובדי מדינה בתעמולת בחירות לרשויות המקומיות.

צפו בסרטון: צדוק בן משה מסיר ותולה שלטים (טיקטוק פ"ת ניוז)

(חומרים בשימוש לפי סעיף 27 של חוק זכויות יוצרים)​
@ptnews.tiktok סגן ראש עיריית פתח תקווה צדוק בן משה צולם תולה שלטי בחירות של רמי גרינברג בכפר גנים תוך שהוא מסיר שלטים של סיעת מחויבים. הכתבה המלאה ב PTNEWS.CO.IL #פתחקווה #רמיגרינברג #צדוקבןמשה #מחויבים #אוריאהד #כפרגניםג ♬ The Final Countdown - Europe

לא מסתיר ולא מתחבא

בן משה מצידו וטען כי אין כל פסול בפעולתו. "ראשית, תליתי את השלט במקום פרטי בזמני הפרטי כתושב השכונה", ציין סגן ראש העיר. "ביקשתי וקיבלתי אישור מדיירי הבניין – כפי שקרה עם עוד 15 שלטים שתליתי בשכונה. גם במקרה הזה שלחתי הודעה (ראו תמונה) וקיבלתי אישור טלפוני. אף אחד מהדיירים לא התנגד. מספיק שדייר אחד היה מביע התנגדות – והייתי מוריד את השלט. מנגד, ידוע לי שהשלט של "מחויבים" לא קיבל את אישור הדיירים ויכול להיות שהוא נתלה על ידי מישהו שהוא בכלל לא מהשכונה".

לא חששת שמישהו יצלם את זה?

"לא. אין לי מה להסתיר ואני לא מתחבא. לא חשבתי שינפחו דבר כזה. יש לי זכות מלאה כתושב לתלות שלטים בשטח המוגדר פרטי, כמובן אם זה באישור הדיירים. באופן אישי, אני גם לא אוהב את הלכלוך שהשלטים יוצרים ברחבי העיר – אבל ברגע שמישהו מחוץ לשכונה תולה שלטים ברחובות – כולם התחילו לשאול אותי למה לא תולים שלטים שלנו. לכן, תליתי".

ההודעה ששלח צדוק בן משה לדיירי הבניין

בשלב הזה, בן משה החל להפנות אצבע מאשימה כלפי "מחויבים", על כך שדווקא הם אלה שתולים שלטים בניגוד לחוק. "אני ועוד שני תושבים ראינו במו עינינו את אחד מחברי סיעת מחויבים תולה ביום שישי שלטי בחירות על גדר בטיחות ליד מעבר חציה בצומת העצמאות-וייצמן", אמר. "לא רק שאסור לו לעשות זאת – זה מגביל את שדה הראייה של הנהגים ועלול להיות מסוכן".

צדוק בן משה מסיר שלטים של מחויבים בקמפיין הבחירות לפני המלחמה. עכשיו הם יישבו ביחד
בסוף גם השלט של יש עתיד הוסר - ובמקומו שלט של רמי גרינברג
פעיל סיעת מחויבים תולה שלט במרכז המסחרי בשטח ציבורי בכפר גנים ג'
פעיל סיעת מחויבים תולה שלט במרכז המסחרי בשטח ציבורי בכפר גנים ג'

מחויבים: "מאכזב שסגן ראש עירייה מכהן משחית שלטים של רשימה אחרת"

לדברי בן משה, הפקחים של העירייה דואגים לפנות באופן מיידי כל שלט שנתלה במקום המוגדר כציבורי, "כולל שלטים של גרינברג שהוסרו באם המושבות", בן משה לא מסר לנו תיעוד שיגבה את טענתו כלפי תליית השלטים של "מחויבים", אך הפנה אותנו לשני תושבים, שלטענתם גם הם ראו את תליית השלט על גדר הביטחות סמוך למעבר החצייה.

גורמים בסיעת "מחויבים" מסרו: "מאוד מאכזבת אותנו העובדה שסגן ראש עירייה מכהן משחית שלטים של רשימה אחרת, שנתלו על גדר של בניין מגורים. צר לנו שאדם בגילו, שאמור לשמש דוגמא, פועל בדרך שכזו. אנו קוראים לו להתעשת ולפעול באופן מכבד כלפי מתמודדים נוספים".

תמונות שלטים של מחויבים והתחדשות רמי גרינברג - שנתלו בכפר גנים ג' ובנווה גן

צפו בכנס מחויבים מה-18.9

צפו בכנס התחדשות של רמי גרינברג (5 בספטמבר)

עוד ב-בחירות 2024

ישיבת מועצת העיר הראשונה פתח תקווה מרץ 2024

צפו: אחדות פורים במועצת עיריית פתח תקווה. 29 חברים הושבעו הצהרים באולם שרת (וידאו)

חברי הקואליציה מקיר לקיר התאחדו למושב הראשון של מועצת העיר אחרי הבחירות. רמי גרינברג, שלט ביד רמה בישיבה, שעברה ללא מחלוקות וללא התנגדויות. הקטעים המרגשים: השבעות חברי המועצה החדשים ושירת התקווה בסיום, אותה הוביל ראש העיר, שאחז במיקרופון. שאלנו את צדוק בן משה, אורי אהד, ליאה צור ואלישיב עמיצור – איך הם רואים את פ"ת עוד חמש שנים ולמה הם מתחפשים בפורים.

המשך קריאה »
רמי גרינברג - ראש עיריית פתח תקווה לחמש שנים נוספות

בלי עוררין: רמי גרינברג נבחר לכהונה נוספת בפ"ת. זנזורי ובורשבסקי כנראה לא יהיו במועצה

התוצאות הסופיות, חוץ מכ-4500 קולות חיילים, מצביעות על ניצחון מוחלט של ראש העיר המכהן, שאפילו הפתיעו את תומכיו ומקורביו. מפח נפש לענת זנזורי (6.8%) וגנאדי בורשבסקי (6.4%), שלא רק נחלו מפלה בהתמודדות מולו, גם לא הצליחו לעבור את אחוז החסימה כדי להיכנס למועצה – ויישארו מחוץ לעירייה לפחות בחמש השנים הקרובות. שיעור ההצבעה היה נמוך ביותר: 48.8% בלבד.

המשך קריאה »

לפי מדגם ערוץ 14: ניצחון סוחף של רמי גרינברג בקרב על ראשות עיריית פתח תקווה

כצפוי, ראש העיר המכהן, כנראה יישב על כסאו עד לפחות 2029, כך מסתמן, לפחות, מהמדגם הטלוויזיוני, ממנו עולה שגרינברג זוכה ב-87 אחוז מהקולות, כשהרחק מאחוריו גנאדי בורשבסקי עם 7% וענת זנזורי עם 6%. אחוז ההצבעה בפתח תקווה היה 48.8, כלומר היו יותר פתח תקוואים שלא הצביעו, לעומת פתח תקוואים שמימשו את זכותם הדמוקרטית. דמוקרטי זה לא, אבל משקף את אחוז ההצבעה הארצי הדומה.

המשך קריאה »

זהו יום הבוחר: כל הרשימות, כל המועמדים ומספרים שכדאי לדעת על בחירות פ"ת 2024

אחרי חמש שנים ושתי דחיות בעקבות מלחמת 7 באוקטובר, מחר (27.2, שלישי), ילכו תושבי העיר לקלפיות בעיר לבחור את הנציגים, שיקבעו איך יראו חיי היומיום שלנו. על הכיסא של רמי גרינברג יתמודדו ענת זנזורי וגנאדי בורשבסקי, אבל הקרב האמיתי הוא על מקום במועצת העיר, בין הרשימות – ובתוכן. מזג האוויר יאיר פנים ולא צפוי גשם. יחד עם יום השבתון – כולם מקווים שאחוזי ההצבעה יהיו גבוהים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading