גדי בשארי, יו"ר סיעת הליכוד פתח תקווה

גדי בשארי ירים את סיעת הליכוד במועצת העיר פתח תקווה? צפו בראיון וידאו

למרות שהוא בלי ניסיון בפוליטיקה המוניציפלית, המועמד של מפלגת השלטון למועצה בבחירות לרשויות המקומיות 2023, בטוח שיש לו את היכולת לחזק את כוחה, שעומד כיום על נציג אחד בלבד. לאחר שעשה דבר או שניים בחיים, בין היתר: הדלקת משואה ביום העצמאות, 100 קולות מלהיכנס לכנסת ב-2015 והרבה פעילות חברתית, הוא מוכן לאתגר הבא – להצליח ב-31.10 בקלפי ולהשפיע על העיר מבפנים.

בשארי מחובר לפתח תקווה מעמקי נשמתו, כאחד שנולד וגדל בשכונת שעריה וכיום מתגורר בכפר גנים – הוא מכיר את העיר על בוריה ויש לא מעט תושבים שמכירים אותו, בעיקר מהפעילויות החברתיות-התנדבותיות, אותן עשה לאורך השנים. לפני כ-25 שנים הקים את ״מתוק בלב״, מיזם הפועל למען חיילים ונוער במצוקה וב-14 השנים האחרונות, הוא היזם של "קייטנת מתוק בלב", לילדים ממשפחות קשות יום. בנוסף הוא מפעיל את "הפינה המתוקה" בתחנת הרכבת קרית אריה, שמפנקת את החיילים בכל יום ראשון עם קפה ומאפה.

צפו בראיון עם גדי בשארי

הפעולות ההתנדבותיות קיבלו את מלוא הערכה עם היבחרו להדליק משואה ביום העצמאות ה-63 (שנת 2011). בשארי, חבר מרכז ליכוד מזה שנים רבות, ניסה בבחירות 2015 להיבחר למפלגה לכנסת ה-20, אך כ-100 קולות בלבד הפרידו בינו לבין יואב קיש, כיום שר החינוך – מה שמנע ממנו כיסא במליאה.

במישור העסקי, ‏בשאיר הוא מזה שנים רבות בעלים ומנכ"ל חברת גד הפקות, תחתיה, בין היתר, הקים את מדריך הטלפונים הארצי ללימודים (מודפס, לפני עידן האינטרנט) – בשם לימודפון – שזכה בזמנו לפופולאריות רבה בקרב משתחררים שחיפשו אופציות להשכלה גבוהה. בשארי, בעל תואר במשפטים, עוסק בשנים האחרונות גם בעריכת דין.

ליו"ר סיעת הליכוד בבחירות למועצת העיר פתח תקווה הוא נבחר לפני שבוע ברוב קולות, ואם ייבחר – הוא צפוי להחליף בתפקיד אתה חבר המועצה משה משה, שרץ כיום בסיעה עצמאית. "השאיפה היא כמובן לחזק את כוח הליכוד במועצה", אמר בשארי. "אני מגיע לזירה המוניציפלית מהאהבה שלי לעיר וכדי לתרום מהידע והניסיון שלי – בעיקר בתחומים הקשורים לחינוך ולצעירים".

עוד ב-בחירות 2024

ישיבת מועצת העיר הראשונה פתח תקווה מרץ 2024

צפו: אחדות פורים במועצת עיריית פתח תקווה. 29 חברים הושבעו הצהרים באולם שרת (וידאו)

חברי הקואליציה מקיר לקיר התאחדו למושב הראשון של מועצת העיר אחרי הבחירות. רמי גרינברג, שלט ביד רמה בישיבה, שעברה ללא מחלוקות וללא התנגדויות. הקטעים המרגשים: השבעות חברי המועצה החדשים ושירת התקווה בסיום, אותה הוביל ראש העיר, שאחז במיקרופון. שאלנו את צדוק בן משה, אורי אהד, ליאה צור ואלישיב עמיצור – איך הם רואים את פ"ת עוד חמש שנים ולמה הם מתחפשים בפורים.

המשך קריאה »
רמי גרינברג - ראש עיריית פתח תקווה לחמש שנים נוספות

בלי עוררין: רמי גרינברג נבחר לכהונה נוספת בפ"ת. זנזורי ובורשבסקי כנראה לא יהיו במועצה

התוצאות הסופיות, חוץ מכ-4500 קולות חיילים, מצביעות על ניצחון מוחלט של ראש העיר המכהן, שאפילו הפתיעו את תומכיו ומקורביו. מפח נפש לענת זנזורי (6.8%) וגנאדי בורשבסקי (6.4%), שלא רק נחלו מפלה בהתמודדות מולו, גם לא הצליחו לעבור את אחוז החסימה כדי להיכנס למועצה – ויישארו מחוץ לעירייה לפחות בחמש השנים הקרובות. שיעור ההצבעה היה נמוך ביותר: 48.8% בלבד.

המשך קריאה »

לפי מדגם ערוץ 14: ניצחון סוחף של רמי גרינברג בקרב על ראשות עיריית פתח תקווה

כצפוי, ראש העיר המכהן, כנראה יישב על כסאו עד לפחות 2029, כך מסתמן, לפחות, מהמדגם הטלוויזיוני, ממנו עולה שגרינברג זוכה ב-87 אחוז מהקולות, כשהרחק מאחוריו גנאדי בורשבסקי עם 7% וענת זנזורי עם 6%. אחוז ההצבעה בפתח תקווה היה 48.8, כלומר היו יותר פתח תקוואים שלא הצביעו, לעומת פתח תקוואים שמימשו את זכותם הדמוקרטית. דמוקרטי זה לא, אבל משקף את אחוז ההצבעה הארצי הדומה.

המשך קריאה »

זהו יום הבוחר: כל הרשימות, כל המועמדים ומספרים שכדאי לדעת על בחירות פ"ת 2024

אחרי חמש שנים ושתי דחיות בעקבות מלחמת 7 באוקטובר, מחר (27.2, שלישי), ילכו תושבי העיר לקלפיות בעיר לבחור את הנציגים, שיקבעו איך יראו חיי היומיום שלנו. על הכיסא של רמי גרינברג יתמודדו ענת זנזורי וגנאדי בורשבסקי, אבל הקרב האמיתי הוא על מקום במועצת העיר, בין הרשימות – ובתוכן. מזג האוויר יאיר פנים ולא צפוי גשם. יחד עם יום השבתון – כולם מקווים שאחוזי ההצבעה יהיו גבוהים.

המשך קריאה »

השארו מעודכנים!

הירשמו כדי לקבל תוכן והתראות בלעדיים ישירות למייל

Loading